Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väheneekö ison peniksen viehätys, kun sen on saanut kerran kokea?

Vierailija
21.06.2025 |

Itse haaveilen kovasti isosta ja tätä kysymystä olen miettinyt. Eli te, joilla on isomunainen mies, onko ison viehätys vähentynyt, kun siitä on tullut normaalia?

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun kokeili niin paluuta ei ole.

Vierailija
62/96 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen sadannen kerran näihin iso kulli fantasioihin. Miksi huippukivan ja muiden seksiliikkeiden myydyimmät dildot ovat 14-17cm. Maximi sisään menon omaavia?

No tyhmempikin tajuaa että se tuottaa eniten nautintoa. Jos se pelkkä koko olisi tärkein. Myydyimmät vehkeet olisi +20cm

No ei se pituus vaan paksuus. Ne on yleensä reilun paksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää nyt jotain muuta keskusteltavaa, eiköhän tämä aihe ole loppuunkaluttu. Osalle koko merkitsee hyvinkin paljon, osalle vähemmän. Siinä se, end of the story. Sillä mennään, mikä löytyy housuista.

Vierailija
64/96 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdalta voin täysin vilpittömästi sanoa, että on vähentynyt. Omalla miehelläni on poikkeuksellisen iso, mutta muuten on rehellisesti sanoen aika intohimoton tapaus, joka valitsisi autoremontin ym. milloin vain seksin sijaan.

Vierailija
65/96 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksikää nyt jotain muuta keskusteltavaa, eiköhän tämä aihe ole loppuunkaluttu. Osalle koko merkitsee hyvinkin paljon, osalle vähemmän. Siinä se, end of the story. Sillä mennään, mikä löytyy housuista.

Älä nyt. Pate kertoo hetken päästä taas uudestaan näitä sen samoja juttujaan. 

Vierailija
66/96 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun luoma keskustelu, joten älä taas väitä mun keksimiksi. Ei mulla ole mitään tarvetta herätellä kokokeskusteluita tai paljon muutakaan. Lähinnä kommentoin jos on jotain aiheesen liittyvää sanottavaa. 

Vierailija
67/96 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun luoma keskustelu, joten älä taas väitä mun keksimiksi. Ei mulla ole mitään tarvetta herätellä kokokeskusteluita tai paljon muutakaan. Lähinnä kommentoin jos on jotain aiheesen liittyvää sanottavaa. 

Ja aina se sama jargon.

Vierailija
68/96 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo koskaan kiinnostanut omaan kaluunsa fiksoituneet.

Vierailija
69/96 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka epävarma pitää olla omasta munastaan et jaksaa jatkuvasti yrittää selittää miten ylivertainen se on.

Vierailija
70/96 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka epävarma pitää olla omasta munastaan et jaksaa jatkuvasti yrittää selittää miten ylivertainen se on.

Varmaan se ettei kukaan nainen ole halunnut uusintaa tai kehunut. Selkeästi tää kirjoittaja kuvittelee ison peniksen olen kaikki mitä tarvitsee.

Vierailija
71/96 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin juurikin muutama viikko pääsin kokemaan ~20cm ja kohtuu paksun. Ei kadonnut viehätys vaan päinvastoin jäi kova kaipuu ja ehkä viehätys pienemmistä katosi. 

Vierailija
72/96 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin juurikin muutama viikko pääsin kokemaan ~20cm ja kohtuu paksun. Ei kadonnut viehätys vaan päinvastoin jäi kova kaipuu ja ehkä viehätys pienemmistä katosi. 

T. Pena.

Vierailija
73/96 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, on teillä jankkaajat köyhä elämä. Ihan uskomatonta tämä peniksen koosta vuodesta toiseen jankuttaminen.

Vierailija
74/96 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt oikein mene tämä sun naisena esiintyminen läpi.

Vierailija
75/96 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se pateettista.

Vierailija
76/96 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomatonta valitusta väittää kaikkia isoista,kulleista kirjoittavia naisia miehiksi. Kuvitella että joku mies keksisi niitä koko ajan. Mistä voi tietää kuka kirjoitti mitäkin. Joka ikinen naisen kehuma iso kulli on muka miehen kirjoittama? 

Vierailija
77/96 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika uskomatonta valitusta väittää kaikkia isoista,kulleista kirjoittavia naisia miehiksi. Kuvitella että joku mies keksisi niitä koko ajan. Mistä voi tietää kuka kirjoitti mitäkin. Joka ikinen naisen kehuma iso kulli on muka miehen kirjoittama? 

Ei jokainen, mutta tuo oli ihan selvästi. Feikkaaja tuo on. Mitä se sua haittaa, jos se todetaan ääneen.

Vierailija
78/96 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo koskaan kiinnostanut omaan kaluunsa fiksoituneet.

Älä nyt ne on lahja naisille.

Vierailija
79/96 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi haluta naisilta kommentteja, eikä peniskateellisten kokoontumista ja valituksia. 

Vierailija
80/96 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ihan kotimainen ja tapahtuiko täällä, vai olitko Gambiassa tai jossain muualla iso kullisten maassa? Jos kokemuksesi on täältä Suomesta niin tuollaisten yhteystiedot jakoon! On varmasti tuhansia muitakin jotka haluavat edes kerran elämässään kokea tuon.

T: ISOA vailla N36