Riita sukumökillä kierrätyksestä
Miehen sisko alkoi aukomaan päätään kun emme osaa muka laittaa roskia oikeisiin roskiksiin vaan paskomme hänen systeemin.
Huh.
Kommentit (9)
Vaikeaa on. Kannattaisiko laittaa astioihin tekstit mitä mihinkin astiaan laitetaan.
Kyllähän tuo korpee, että ensin tullaan kutsumatta ja sitten eletään kuin kuninkaat. Eikä edes kunnioiteta mökin käyttökulttuuria!
Mäkin teen syksyn aikana jonkun yllärivedon ja vaan tullaan perheenä teidän kotiin ja ollaan koko pitkä viikonloppu. Maataan ja woltataan vaan itselle jos ei muuta. Tikkuakaan ristiin en laita, enkä muuten ota omia lakanoita tai yhtään mitään muutakaan.
Vituttaa ihmiset jotka eivät välitä kierrättää vaan tunkevat roskiaan mihin sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on. Kannattaisiko laittaa astioihin tekstit mitä mihinkin astiaan laitetaan.
Miten helv... tin vaikeeta se on avata kansi ja katsoa? Ei ne kaikki voi tyhjiä olla.
Sun kaltaisiako varten on ne huonetekstitkin olemassa? Home, kitchen, livingroom... Tiedät sitten varmasti missä huoneessa olet, jos kyläilet tai jopa asut siellä.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helv... tin vaikeeta se on avata kansi ja katsoa? Ei ne kaikki voi tyhjiä olla.
Sun kaltaisiako varten on ne huonetekstitkin olemassa? Home, kitchen, livingroom... Tiedät sitten varmasti missä huoneessa olet, jos kyläilet tai jopa asut siellä.
Oletko kirjoitustaidoton ja vieraasi lukutaidottomia? Tuo helpottaa oikeasti paljon. Sen jälkeen kun itse kirjoitin mitä mihinkin laitetaan ei ole ollut mitään ongelmaa vierailla lajitella jätteitään. Toki itse tiedän systeemini, vieraat eivät.
Kuka käski paskantaa porealtaaseen? Vähemmästäkin ihmiset hermostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kirjoitustaidoton ja vieraasi lukutaidottomia? Tuo helpottaa oikeasti paljon. Sen jälkeen kun itse kirjoitin mitä mihinkin laitetaan ei ole ollut mitään ongelmaa vierailla lajitella jätteitään. Toki itse tiedän systeemini, vieraat eivät.
Ei meillä ole koskaan ollut kellään ongelmia kierrättämisen suhteen. Ei vierailla iekä kotiväellä. Eikä ole tarvinnut erikseen nimikoida joka asiaa. Kun en vaan halua asia dynotarrojen keskellä. Ellei sitten ole kehityksessään jäljessäolevista kyse. Siihen voisin sopeutua.
Pienestä se riita voikin alkaa.