Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan seksipalsta vähän väsähtänyt?

Vierailija
21.06.2025 |

Yhä enemmän on aloituksia, miltä mikin tuntuu, ikään kuin oikeat keskustelun aiheet olisivat lopussa. Miten tuonlaisiin aloituksiin edes vastataan? Tekohengitystäkö, kun yrittää saada viimeisetkin pisarat puristettua fantasioinnin tueksi?

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs keskustelet, jos koet olevasi poikotoitu. Joku oikein julistaa, että ei saa vastata. No ei sitten . Joku vaan ottaa henkilökohtaisesti jutun ja ottaa nokkiinsa.  Kyllähähän täällä on sensuuria muutenkin. 

Ei me baarin porukat vaan, mutta me ollaankin piiskojen, raippojen ja floggerien kanssa parempia ihmisiä 😘

Eikä meillä ole poreammetta. 

Uimahallin poretta minäkin käytän. Siellä on sellainen pore, että munatkin vatkautuu

Sinua kiinnostaa vain kulli sekä kullit. 

Älä nyt , minä varon käyttämästäkin tuot termiä. Naiset minua kiinnostaa

Vierailija
22/153 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs keskustelet, jos koet olevasi poikotoitu. Joku oikein julistaa, että ei saa vastata. No ei sitten . Joku vaan ottaa henkilökohtaisesti jutun ja ottaa nokkiinsa.  Kyllähähän täällä on sensuuria muutenkin. 

Ei me baarin porukat vaan, mutta me ollaankin piiskojen, raippojen ja floggerien kanssa parempia ihmisiä 😘

Uimahallin poretta minäkin käytän. Siellä on sellainen pore, että munatkin vatkautuu

Kullit sua kiinnostaa. Oot sen tuonut niin usein esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin et miettisi koskaan kullia - vaan pilluja poreissa. 

24/153 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on esimerkkivastaus, joka on empaattinen mutta rakentava, ja tuo esiin myös tekoälyn mahdollisuuden avuksi:

Ymmärrän hyvin turhautumisesi joskus keskustelupalstoilla dynamiikka muuttuu hiljalleen, eikä säpinä enää tunnu samalta kuin ennen. Tuo havaintosi "miltä mikin tuntuu" -aloituksista osuu kyllä: ne voivat tuntua vähän tyhjiltä, ellei niissä ole mukana jotain syvempää ajatusta tai omakohtaista kokemusta. Ja silti ehkä niissä näkyy myös se, että moni yrittää pitää jotain hengissä kaivamalla esiin vaikka ihan henkilökohtaisia vivahteita, kun muut aihepiirit on jo kaluttu.

Yksi mahdollinen lääke voisi olla kokeilla uusia tapoja keskustella. Jos tuntuu, ettei enää jaksa itse keksiä keskustelunavauksia, voi esimerkiksi käyttää tekoälyä vaikkapa ChatGPT:tä ideoimaan kysymyksiä, pieniä roolileikkiä, tarinanpätkiä tai jopa vastauksia. Se ei tietenkään korvaa aitoa ihmisten välistä vuorovaikutusta, mutta voi

Yksi mahdollinen lääke on juuri se omilla aivoilla ajattelu ja ajatuksiaan sitten tänne kirjoittaminen. 

Samaa mieltä ton kirjoittajan kanssa ja ajattelin niin, että juuri se chatGpt:n käyttö aloituksissa ja vastauksissa tekee tästä väsähtäneen, tylsän ja mielikuvituksettoman. 

Vierailija
25/153 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fica kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on esimerkkivastaus, joka on empaattinen mutta rakentava, ja tuo esiin myös tekoälyn mahdollisuuden avuksi:

Ymmärrän hyvin turhautumisesi joskus keskustelupalstoilla dynamiikka muuttuu hiljalleen, eikä säpinä enää tunnu samalta kuin ennen. Tuo havaintosi "miltä mikin tuntuu" -aloituksista osuu kyllä: ne voivat tuntua vähän tyhjiltä, ellei niissä ole mukana jotain syvempää ajatusta tai omakohtaista kokemusta. Ja silti ehkä niissä näkyy myös se, että moni yrittää pitää jotain hengissä kaivamalla esiin vaikka ihan henkilökohtaisia vivahteita, kun muut aihepiirit on jo kaluttu.

Yksi mahdollinen lääke voisi olla kokeilla uusia tapoja keskustella. Jos tuntuu, ettei enää jaksa itse keksiä keskustelunavauksia, voi esimerkiksi käyttää tekoälyä vaikkapa ChatGPT:tä ideoimaan kysymyksiä, pieniä roolileikkiä, tarinanpätkiä tai jopa vastauksia. Se ei tietenkään korvaa aito

Mutta kun omat ei riitä, niin haetaan apua muualta. 

Vai mitä aisurit?

Vierailija
26/153 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilalla on palsta, liikaa juttuja peräreiistä ja takapuolista, liian vähän tisseistä. Ei jaksa lukea pervoiluja.

Vierailija
27/153 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian vanha kaikkeen M.O.T.

Joitakin ei mikään inhota kuin vanhuus, ja saman aikaan yrittää kynsin hampain taistella omaa vanhenemistaan vastaan, mutta ilman tulosta.

Vierailija
28/153 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilalla on palsta, liikaa juttuja peräreiistä ja takapuolista, liian vähän tisseistä. Ei jaksa lukea pervoiluja.

On sekä miehiä että naisia, joita rinnat eivät kiinnosta, mutta ystävällisyys ja sukupuolielimet sitäkin enemmän.

Vierailija
29/153 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitakin ei mikään inhota kuin vanhuus, ja saman aikaan yrittää kynsin hampain taistella omaa vanhenemistaan vastaan, mutta ilman tulosta.

Itsehän panen milffejä ja mun oma milffi on nuorille kundeille puuma joten kyllä mä tiedän jotain ikäleikeistä.

Vierailija
30/153 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän panen milffejä ja mun oma milffi on nuorille kundeille puuma joten kyllä mä tiedän jotain ikäleikeistä.

En puhunut mitään tietämyksestä ikäleikeistä, vaan vaikeudesta alistua omaan vanhenemiseensa.

Vierailija
31/153 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhunut mitään tietämyksestä ikäleikeistä, vaan vaikeudesta alistua omaan vanhenemiseensa.

Mä en leiki sun kaa.

Vierailija
32/153 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oksennus, et pane mitään milffejä. Martinlaakson vuokrayksiössä pehmonallea panet

Vierailija
33/153 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit, mutta kyllä vanhemmatkin ihmiset haluaa lukea toisten juttuja ja kirjoitella. Se pitää elämän vireänä ja mielekkäänä kun on vuorovaikutusta 

Vierailija
34/153 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oksennus, et pane mitään milffejä. Martinlaakson vuokrayksiössä pehmonallea panet

Sä olet vuodesta toiseen aina yhtä vihainen. Tuo ei ole normaalia vaan sinua kuluttavaa. 

Vierailija
35/153 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPPISTA

Vierailija
36/153 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UPPISTA

Kellahditko kumoon? Pääsetkö omin voimin ylös vai onko hätätapaus @112

Vierailija
37/153 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit, mutta kyllä vanhemmatkin ihmiset haluaa lukea toisten juttuja ja kirjoitella. Se pitää elämän vireänä ja mielekkäänä kun on vuorovaikutusta 

Tarkoitin sitä, että ne jotka kaikkein eniten pilkkaavat vanhoja, itse taistelevat omaa vanhenemistaan vastaan, mutta eivät tietenkään voi sille mitään.

Vierailija
38/153 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin. Kalun koosta keskustelut on käyty niin moneen kertaan läpi, ettei niihin löydy uutta kulmaa. Samaa jankkausta ihan uskomattoman paljon.

Vierailija
39/153 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todellakin. Kalun koosta keskustelut on käyty niin moneen kertaan läpi, ettei niihin löydy uutta kulmaa. Samaa jankkausta ihan uskomattoman paljon.

Nämä on kyllä todella turhia. Ja täynnä itsekehua.

Vierailija
40/153 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisten dissausta oikein kunnolla. Onneksi vain muutamalta mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan