Tatuoinnit on mennyttä aikaa
Joskus oli aika, jolloi tatuointeja oli melko harvassa ja niitä ottaneet halusivat olla yksilöllisiä. Poiketa massasta. Nyt tatuonnit on sitä tavista massakamaa ja luonnollisen puhtaat ihot alkaa olla erilaista.
Kommentit (45)
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.
Tatuointi on vitsi. Nää on just parhaita, että on yksilöllinen merkitys ja mulle tärkeitä asioita. Juupati juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tatuointeja kertomassa elämäni tarinaa tärkeistä asioista, mm. lemmikki. Kuka tietää miten vanhana käy ja tuleeko vaikka muistiongelmia. Haluan muistaa, että minulla oli maailman paras lemmikki.
Hassua. Ihan niinkö tatuoidut suunnittelis vanhuuden varalle jotain :D
No onneksi et ole Korkeasaaren eläintarhan johtaja, sulla ei olisi yhtään paikkaa jota ei olisi musteella tuhrittu ne eläimethän olisi sun perhe.
Aika pahan näköisiä ne noin 30v naiset joilla kädet tatuoitu kokonaan ja osalla kaulassa/naamassa myös tatuointeja. Mielummin ei ollenkaan tatuointeja naisille eikä miehille.
"Hei, mut mä koen et tää on osa mua...."
Niinpä.🤐
Halusit sitten aloittaa jankkauksen aiheesta, ap?
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on vitsi. Nää on just parhaita, että on yksilöllinen merkitys ja mulle tärkeitä asioita. Juupati juu.
Suurin osa tatuoinnin ottajasta ajattelee asian juurikin noin. Koristelulla on yksilöllinen merkitys ja otetaan itselle tärkeästä aiheesta.
Monet sitten 10-20 vuoden päästä poistattaa tatuointinsa, koska niistä tulee rumia, kun haalistuvat, leviävät ihossa sekä iho vanhentuu.
Tatuoinnit on just hyviä siihen, että tunnistaa jäykkikset ja uskikset kun ne tulevat sormi pystyssä ulisemaan. Pysykööt kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit on just hyviä siihen, että tunnistaa jäykkikset ja uskikset kun ne tulevat sormi pystyssä ulisemaan. Pysykööt kaukana.
Totta, hyvä puoli tatuoinneissakin :D
Yritin saaha hyvän työn. On yli opisto koulutusta ja kokemusta työstä ja hyvä terveys ja oon nuori ja hoikka mut sitten t-paidan hian alta näkyi tatuointi kun rapsutin niin työhön ottaja joka oli sarmantti hopea kettu suuryrityksessä sano ettei ota ku on tatuointi. Kyllä nyt harmittaa ku otin tatuoinnin jäi työ josta ois saanu melkei 3 tonnii kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Yritin saaha hyvän työn. On yli opisto koulutusta ja kokemusta työstä ja hyvä terveys ja oon nuori ja hoikka mut sitten t-paidan hian alta näkyi tatuointi kun rapsutin niin työhön ottaja joka oli sarmantti hopea kettu suuryrityksessä sano ettei ota ku on tatuointi. Kyllä nyt harmittaa ku otin tatuoinnin jäi työ josta ois saanu melkei 3 tonnii kuussa.
Vanhanaikaista toimia tuon perusteella, että "en palkkaa, kun sulla on tatuointeja".
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kiinalaisia kirjaimia. Otin ne kauheassa kännissä.
Mitä siinä lukee? Sitruunakanaa, possua ja bambunversoja?
Soijakastike? Kevätrullat?
Vierailija kirjoitti:
Kun miettii tatuointimuoteja, niin karmein kautta historian oli se 10-15 vuotta sitten ollut, kun ottivat värikkäitä koko ihon peittäviä tatuointimaalauksia. Just niitä, joita se Kat von D teki meilläkin TV:ssä pyörineessä LA Ink -sarjassa. Siihen aikaan nuo nauroivat 90-luvun yksittäisille tribaaleille, mutta kyllä yksittäinen tribaali jossain käsivarren ympärillä on aika huomaamaton. Kat von D maalasi itsensä lopulta ihan mustaksi, kun kyllästyi niihin värikkäisiin maalauksiinsa,
Olihan ne hienoja telkussa sen hetken,kuulemma jo vuoden-parin päästä suurin osa meni iha pskaksi ihon alla. Tuota be ei koskaan näyttäny siinä ohjelmassa,mutta netissä on juttuja paljon.
Mulla oli pari kuvaa,mutta otin ne pois laserilla, helppo homma .
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kiinalaisia kirjaimia. Otin ne kauheassa kännissä.
Mitä siinä lukee? Sitruunakanaa, possua ja bambunversoja?
Todennäköisesti jotain diipimpää, joten varmaan jotain uppopaistettua.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko yli opisto koulutusta? Kävitkö lappeen Rannan yli opistoa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yliopistotutkinto, yli 5k kuukausitulot ja kroppa täynnä tatskoja. Ei oo onneksi tarvinnut koskaan työhaastattelussa riisuutua.
Vierailija kirjoitti:
Halusit sitten aloittaa jankkauksen aiheesta, ap?
Kommentoijat jankkavat, ei aloittaja. Sinäkin päätit tulla jankkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun miettii tatuointimuoteja, niin karmein kautta historian oli se 10-15 vuotta sitten ollut, kun ottivat värikkäitä koko ihon peittäviä tatuointimaalauksia. Just niitä, joita se Kat von D teki meilläkin TV:ssä pyörineessä LA Ink -sarjassa. Siihen aikaan nuo nauroivat 90-luvun yksittäisille tribaaleille, mutta kyllä yksittäinen tribaali jossain käsivarren ympärillä on aika huomaamaton. Kat von D maalasi itsensä lopulta ihan mustaksi, kun kyllästyi niihin värikkäisiin maalauksiinsa,
Olihan ne hienoja telkussa sen hetken,kuulemma jo vuoden-parin päästä suurin osa meni iha pskaksi ihon alla. Tuota be ei koskaan näyttäny siinä ohjelmassa,mutta netissä on juttuja paljon.
Mulla oli pari kuvaa,mutta otin ne pois laserilla, helppo homma .
Näkee henkilöitä, joilla on vanhoja tatuointeja niin ne tatskat on levinneet ihon alla. Ei ole enää siinä kohtaa kaunista. Tarkkuus hävinnyt tatskoista.
Miksi joitakin ihmisiä risoo niin pirusti muiden ulkonäkö?
Et sä sitä muistisairaana tajua vaikka olisi sata tatuointia kertomassa asiasta.