Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko täällä on joulukuisia?

26.03.2007 |

Tein juuri raskaustestin ja niin kuin olin jo vahvasti ounastellutkin, positiivista se näytti. Laskettu aika osuisi arvioni mukaan jonnekin joulukuun alkuun. Meillä on jo kaksi lasta ennestään ja nuorimmalle ja tälle näyttäisi tulevan ikäeroa vain 1v 7kk, mikä tuntuu tosi vähältä. Kolmas lapsi oli kyllä suunnitteilla, mutta ei ihan näin pian! Mutta olen onnellinen tottakai, kunhan vain ehdin hetken totutella ajatukseen.

Eli onko muita joulukuisia paikalla ja mitkä ovat fiilikset?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa että meitä on täällä jo niin monta. Onnea uusille plussanneille! Anqeliq1, harmi että putosit kyydistä, mutta ensi kuussa sitten uudestaan!

Hippuskainen kertoi odottelevansa oireita. Sama täällä! Varsinkin kun esikoisesta on kyse, tahtoisin huomata että jotain on tosiaan meneillään! Eilen lueskelin vauvakirjoja, ja kai sen pahoinvoinnin pitäisi pian alkaa. Ainakin jos olen perinyt äitini odotusoireet, pahoinvointia tulee sitten ihan tarpeeksi (joutui tiputukseen). Parin viikon päästä kirja lupaili valtavaa väsymystä, ja me ollaan juuri silloin häämatkalla. No yksilöllistähän se tottakai on, kuka mitenkin oireilee. Väsymystä on jo nyt, ja pissalla saa ravata, mutta muuten en huomaa mitään.

Te kaikki muut taidattekin olla konkareita, mulle kaikki on uutta ja kummallista. Hassua kun ajatukset laukkaa jo vaikka missä (tyyliin: mitä jouluna tehdään, voiko vauvan kanssa lähteä 2 tunnin matkan päähän), mutta silti ei tunnu oikein todelliselta tämä. Tavallaan houkuttelis se alkuraskauden ultra siksi, että asiat muuttuisivat konkreettisemmiksi, mutta ehkä se on kuitenkin turhaa rahanmenoa. Pitää vielä harkita. Missä vaiheessa aiotte soitella neuvolaan?

Vierailija
22/30 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille onnea plussasta ja tarrasukkia matkaan!

Mä olen täällä ihan innoissani!! Mua närästää =D Joo mä olen vähän outo ;)hih...suolapähkinöitä menin puputtamaan ja onneks nuo näköjään saavat aikamoisen närästyksen ilmoille!! Meinaan ne kun ei ole mulle kovin hyvää ravintoa mutta ah, niin maukasta (valitettavasti). Jospa nyt pysyis erossa kun olokin on kaamee niiden jälkeen...toivossa on hyvä elää!

Mulla muuten juilii selästä aina välillä aika vihlovasti! ei oo kovin mukavaa mutta kaipa asiaan kuuluvaa ns. Tissit on sellaset puol arat ja kyllä lievää kuvotusta jo ilmassa ompi. Eiköhän se tästä.

Mieskin anto siunauksensa ultralle jos lupaan sit olla stressaamatta,öh, toivotaan! Muutenki sano että iloitaan nyt täpöillä, jos jotain sattuu ni sit ollaan ainakin hetki oltu tosi onnellisia!! Fiksua puhetta mutta jotenkin ihan outoa super realistisen ja lievästi pessimistisen mieheni suusta =O Kiva oppia herrasta vielä uutta näin 14 vuoden jälkeen =)) Jotenki vaan tuntuu että pakkohan sitä on pikkasen pakko pelätä pahinta ettei nyt vaan ittestään selvänä pitäs että kaikki menee hyvin..kuulostaako tosi tyhmältä!!??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole paljoa oireita niin kokoajan miettii että onkohan sitä vai ei....Jotenkin pelkää kokoajan sitä että homma stoppaa johonkin. Pelottaa vähän ja ei oikein tiedä mitä ajatella.

Toisaalta kun ei ole menkkoja niin kai sitä ollaan edelleen raskaana :) Yllärihän tämä oli, mutta nyt alkaa tuntumaan ihan hyvältä ja hitusen toivoisi niitä oireita...Hassua, tällästä ei pohtinut yhtään kun tuota esikoista odotti...

Mutta nyt katsomaan idolssia...

-mammukka ja toukka-

Vierailija
24/30 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on perjantai ja alkaa viikonloppu.Aamupäivä on vietetty puistossa grillaamassa, ja nyt tyttö nukkuu ja mamma saa lötköttää sängyllä tietokoneen kanssa. Illalla pitäis askarrella virpomavitsoja sunnuntaita varten ja huomenna päiväksi Helsinkiin lapsimessuille!!

Onko muita menossa?Nämä on mun kolmannet messut, ja ihan on melkein vuoden odotetuin tapahtuma. Lähdetään siskoni ja anoppini kanssa.(Miestä

ei vois vähempää kiinnostaa..). Anopin pyysin mukaan ihan puhtaasti lapsenvahdiksi, niin saan rauhassa shoppailla ;)

Tänään päätin että menen siihen alkuraskauden ultraan. Siskoni kun on töissä yksityisellä lääkäriasemalla, niin varaa mulle heti maanantaina ajan.

Jonnekkin viikon 7 paikkeille se menee. Tai silloin ainakin pitäis jo sydän sykkiä....:) Toivottavasti.

Mutta aurinkoista perjantaita kaikille!!

-kiikkakukka-

Vierailija
25/30 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neiti nukkuu ja isosisko leikkii olohuoneessa omiaan =)

Ootteko jo soitelleet neuvolaan? Ajattelin et jos ens viikolla sais aikaseks. Vaikkei sinne viel hetkeen mennäkkään, mut tuleepahan aika varattua. Ja sinne ultraan kanssa ajattelin soitella sen ajan..en taida tänään saaha aikaseks, vaikka mieli tekiskin =)

Ei hitsi, kyl mä menen nyt pötköttään (tosin meillä lapset ei ymmärrä semmosta että äiti makaa joten sit ne roikkuu minus koko sen ajan ;)

Vierailija
26/30 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin eilen aamulla, tavallaan jo tiesinkin tuloksen, kun rintoja aristanut ja menkat (normaalisti tulevat kellon tarkkuudella) oli jo melkein viikon myöhässä.

Jännä fiilis, pienoisia ahdistuksen tunteita oli, kun mietti miten elämän järjestää. Meillä siis tämmöinen uusioperhekuvio: Minulla ennestään 2 lasta (vm 2001, 2004) ja miehekkeen kanssa tavattu vasta 2 kk sitten.

Mut kohtalo sit päätti näin ja ihan positiivisilla mielin jo ollaan.

La olis 4.12. eli tuossa itsenäisyyspäivän tietämillä ollaan tositoimissa (aikasemmat raskaudet kestäneet molemmat 40+2), jos ei sitten ole tuulimuna tai kohdun ulkoinen (tästäkin kokemus parin vuoden takaa).

Maanantaina soittelen neuvolaan... Pääsen varmaan tarkistusultraan aikaisemmin, kun ollut tuo kohdun ulkoinen.

Vierailija
27/30 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaks yötä menny valvoskellessa!! Kaamee väsy iskee illalla ja sohvalle nukahtais just, mut kun kömpii sänkyyn niin... uni ei tuu millään!! Aivan järkyttävän raivostuttavaa!! Sit aamulla on ihan tööt!

Sit mulla on hampaat aina reagoinu raskauksiin..esikoisesta hammaskiveä tuli vaikka muille jakaa, tokasta ei yhtään (synnytyksen jälk. viikolla oikeen ryöpsähti tulo) ja kakkosen synnytyksessä viisaudenhammas kiusas enemmän ku supistukset, tää loppus sillä sekunnilla kun laps oli maailmassa! NYT viime yön toisen puolen kaks reikää jomotti koko yön. Ei silleen hammassärkymäisesti vaan niin että ei ollu kivaa ja tuns ne. No onneks (tosi onneks ;) mulla on hammaslääkäri huomenna muutenkin just noiden reikien takia!

Nyt pukeen lapsia noitakierrokselle =)

Vierailija
28/30 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin päästä mukaan joulukuisiin.. pe ja la tein testit ja plussaa näytti, voi tätä riemua.. yritetty ensimmäistä lapsukaista nyt reilu puol vuotta.. Meillä LA tulis oleen 5.12.. toivotaan vaan et kaikki menee hyvin.. jännittää kamalasti!!

Vierailija
29/30 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten varasin ajan siihen alkuraskauden ultraan. Kahden viikon päästä tiistaina eli viikkoja omien laskujen mukaan silloin 7+2. Jännittää jo nyt!

Oletteko vielä varanneet neuvolaan aikaa? Mä ajattelin tällä viikolla soitella. Menipäs taas viikonloppu äkkiä, lauantai vierähti lapsimessuilla ja sunnuntaina virvottiin tytön kanssa puoli sukua... Ja nyt on suklaamunia nurkat pullollaan! Tämä meidän kaks vee oppi virpomalorun hieman hassusti .......sulle palkka, mulle pitsa!!

Tuli sit sieltä messuilta ostettua kaikkea ihanaa. Mm. " isosisko" paidan tytölle :) Ja huvitutti-konsertti oli suuri menestys!

Ja siellä oli Kela:n kojussa uusi äitiyspakkaus. Oli tosi hieno! Vaikka en kyllä tälle varmaan otakkaan kun edelliset on kaikki niin hyvässä kunnossa. Haalariakaan ei oo kertaakaan pidetty..

Mutta nyt yritän vääntäytyä siivouspuuhiin kun typykkä vielä nukkuu.

-kiikkakukka-

Vierailija
30/30 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin liittyä mukaan kun tein tänään raskaustestin ja se oli positiivinen. Laskettu aika olisi 6.12 joten itsenäisyysvauva meille tulossa. Laskettu aika on tosiaan vielä hakusessa koska sain ton ajan tolla laskurilla mikä täällä on. Niin saanhan liittyä mukaan?

Ikää olisi 21v ja avopuoliso samanikäinen asutaan täällä lahdessa. Ja tosiaan eka vauveli tulossa vasta rv 5