Kertokaa hyviä nettikauppoja joissa hyvät valikoimat verhoja ja luotettava nopea toimitus?
Ellos, Jotex, Kodin1, Kärkkäinen katsottu mutta turhaan.
Kommentit (26)
Testaa kangaskauppoja Tallinnassa. Mene paikalle katsomaan. Kellään kokemusta Tallinnan kangaskaupoista? Kivenlahdessa on eestiläinen ompelija. Soita sille jos se osaisi vinkata sulle jotain kangaskauppoja Tallinnassa ja ehkä ommella sulle ne verhot jos kangas löytyy Tallinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Testaa kangaskauppoja Tallinnassa. Mene paikalle katsomaan. Kellään kokemusta Tallinnan kangaskaupoista? Kivenlahdessa on eestiläinen ompelija. Soita sille jos se osaisi vinkata sulle jotain kangaskauppoja Tallinnassa ja ehkä ommella sulle ne verhot jos kangas löytyy Tallinnasta.
Kangadzungel XXL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tilannut, mutta eikö Eurokangas ole hyvä? Jos ompelukoneen kuva tuotteen kohdalla, he ompelevat antamiesi mittojen mukaan.
Tilasin Eurokankaasta verhot, siis valitsin kankaan ja kuosin ja ilmoitin mitat jne. Lyhyemmät keittiön verhot.
Maksoi pirusti enkä voi käyttää niitä. Kangas on liian kovaa, se pussittaa keskeltä rumasti, ei laskeudu kauniisti ollenkaan. Vaikka siinä on alareunoissa ne painotkin. Ei vain laskeudu hyvin.
Olen ihan pettynyt. En uskalla enää lähteä tuohon kauppaan.
Olen siis edelleen hakenut kauniita vihreitä verhoja, siis sellaisia lehden vihreitä, kesäisiä. Ei löydy.
Kaikki on jotain myrkynvihreitä tai liian läpikuultavia ja ihme kuvioisia. Paikkakunnan ainoa kangaskauppa kun tarjoaa vain rumia kuoseja, isoja kuvioita ja
Ne pussittaa keskeltä reunasta! Minustakin se on kummallista, mutta ne ei todellakaan laskeudu suorina, vaan sivulta hiukan pyöristyen, roikkuvat siis rumasti. Kangas on Marimekon verho kangasta ja ilmeisesti onkin liian paksua,mutta eipä sitä netissä katsoessaan voi nähdä. Ne on ihan hyvin ommeltu kyllä. Meni vaan rahat hukkaan.
En ole mielestäni liian nirso,jos tykkään, että verhojen pitää olla kauniit. Niillä on valtava vaikutus sisustukseen.
Pitäisi kai kiertää eri verho- ja kangaskauppoja, mutta olen vammainen enkä noin vain pääse eri paikkakunnille. Haluaisin, että kotini olisi kaunis ja silmääni miellyttävä, kun joudun täällä niin paljon olemaan. Ja kukapa sitten ei haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tilannut, mutta eikö Eurokangas ole hyvä? Jos ompelukoneen kuva tuotteen kohdalla, he ompelevat antamiesi mittojen mukaan.
Tilasin Eurokankaasta verhot, siis valitsin kankaan ja kuosin ja ilmoitin mitat jne. Lyhyemmät keittiön verhot.
Maksoi pirusti enkä voi käyttää niitä. Kangas on liian kovaa, se pussittaa keskeltä rumasti, ei laskeudu kauniisti ollenkaan. Vaikka siinä on alareunoissa ne painotkin. Ei vain laskeudu hyvin.
Olen ihan pettynyt. En uskalla enää lähteä tuohon kauppaan.
Olen siis edelleen hakenut kauniita vihreitä verhoja, siis sellaisia lehden vihreitä, kesäisiä. Ei löydy.
Kaikki on jotain myrkynvihreitä tai liian läpikuultavia ja ihme kuvioisia. Paikkakunnan ainoa kangaskaupp
Minä luulen että haluat teettää ne verhot valkoisesta kankaasta ja sen jälkeen värjäät ne itse.
^^Minä luulen että sinun kannatta teettää verhosi valkoisesta kankaasta ja värjätä ne itse.
Tilasin myös Eurokankaalta, verhot ovat aika paksua materiaalia, ihan hyvin ommeltu. Mutta palvelu oli kyllä hirveän heikkoa. Ei tullut varmistusviestiä kun tilasin ja maksoin. Ja sitten se toimitus kesti ja kesti. Meni muistaakseni jotain 6 viikkoa.
En ole vielä saanut niitä ripustettua, joten en tiedä pysyvätkö edes tavallisissa verhoklipseissä. Huoh.