Täällä mökissä on 15 astetta sisällä saatana!!!
Kommentit (33)
Tosi huono kesä ollut. Toivottavasti heinäkuussa tulee kunnon helteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkona on tällä hetkellä 9 ja sataa vettä.
Täälläpäin maailmaa, jossa itse asun, on tällä hetkellä (kellon ollessa 9.00) lämmintä varjossa + 29 astetta eli lämmin päivä taas tulossa.🌞🌵🌴🏊
Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
No mitä AP odotit, nyt on jo virallisestikin talvi kun on talvipäivän seisokki ja päivät lyhenevät ryökäleesti.
Joulu on jo ovella 🤗
Totta turiset. Itse jo käräytin poliisille mökkinaapurin kun lähti kesärenkailla liikenteeseen.
Meillä mökissä 24 astetta kun on ollut tuli kamiinassa. Ulkona ihanan raikas ilma, lähden lenkille nyt kun sade loppui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläpäin maailmaa, jossa itse asun, on tällä hetkellä (kellon ollessa 9.00) lämmintä varjossa + 29 astetta eli lämmin päivä taas tulossa.🌞🌵🌴🏊
Otan osaa.
Kyllä tähän on jo tottunut niin monen vuoden jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, tappohelle, en kestäis.
Valitettavasti en ole ikinä ymmärtänyt suomalaisten intoa mökkeilyyn. Mä lähden paljon mielummin välimerelle.
Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen. Kaikki natiivit tietävät sen. Osaavat jopa varautua takkapuilla mökillä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä AP odotit, nyt on jo virallisestikin talvi kun on talvipäivän seisokki ja päivät lyhenevät ryökäleesti.
Joulu on jo ovella 🤗
Virallisesti talvi...just
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?! Pääasia, että ei ole uuvuttava helle.
Siitä ei taida pelkoa olla. Etelänmaiden mittakaavassa täällä ei käytännössä ole hellettä koskaan eli yli 30.
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa, se ei siitä nouse tänään ollenkaan. Ja ulkona sataa koko päivän.
Huomenna sataa myös, sekä koko ensi viikko. Ihanaa mökkiviikkoa jollekin
Mitä järkeä sinne mökille on lähteä, kun oli selvää, että on tulossa kylmä juhannus? Omaa tyhmyyttä tuollainen.