Mies sanoi että olemme erilaisia
Mies sanoi että olemme erilaisia siinä että minä haluan jotain tiettyä, mutta hänelle ei ole niin väliä. Ei myöskään ihmissuhteissa. Hänellä voisi olla parisuhde myös jonkin muun kanssa.
Mutta hän rakastaa minua ja haluaa rakentaa yhdessä.
Kun minulle hän on yksi ja ainoa.
Kuulostaako oudolta?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Hänellä ei ole ollut vahvaa hullaantumista sun kanssa. Ei ole sillätavoin suhun rakastunut kovin syvästi. Voi sitten vanhempana, kun alkaa avioelämä lasten kanssa ketuttaa, niin vaihtaa vaan johonkin toiseen, kenen kanssa vaan vähän paremmat tunteet. Tai sitten hullaantuu joskus johonkin kun uskaltaa lopettaa suorittamisen.
On hänellä ollut sekin, vietimme ensimmäiset 6kk yhdessä lähes 247.
Tiedän että hänelläkin oli voimakkaat tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Yrittikö sanoa, että ei usko yhteen ainoaan oikeaan, mutta olet parhaiden kanssa jaetulla ykkössijalla? Veikkaan kyllä, että monelle "tarpeeksi hyvä" riittää, etenkin miehille, jos ns. palvelu pelaa. En välttämättä kyllä itse haluaisi kuulla moista, vaikka tuskin olenkaan erityisen spesiaali.
En usko tätäkään. Hän sanoo että rakastaa minua uniikkina ja juuri sellaisena kuin olen, haluaa minua ja arvostaa minua ihmisenä myös.
Ehkä hän yritti kuvata miten analyyttinen hän on.
Toivon että joku samaistuisi.
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärtänyt. Mies voisi olla jonkun muunkin kanssa, mutta rakastaa sinua?! Ei taida rakastaa eikä tietää mitä rakkaus on. Ei silloin haluta olla muiden kanssa se on aika yleistä, että mies vain on jonkun kanssa. Ei välttämättä rakasta ja voi vain vaihtaa toiseen.
Tuo on yleistymässä naisten keskuudessakin. Täälläkin on jatkuvasti näitä, jotka pohtii eroa ja miettii miten saisi uuden suhteen. Rakkaudella ei niin väliä kunhan on joku.
Puhuimme tästäkin ja hän sanoi että en tietenkään ole vain joku. Vaan hän rakastaa minua.
En ymmärrä miten tämä kaikki voi olla loogisesti yhdessä.
Olisi se outoa jos kaikki olis samanlaisia ja haluaisi samaa.
jätä se nopeasti tuo mies tuhoaa sinut vielä vuosien varrella
Mieheni puhui alussa tuolleen. Oli kaikenmoisia sattumuksia ollut aiemmissa suhteissa.
Yksi lähti parhaan ystävän matkaan.
Toinen oli sairaan mustis. Saa edelleen raivarin jos näkee minut ja heidän suhde loppui vuosia ennen kun edes tavattiin.
Yksi oli ihan helmi. Unohti kertoa että oli naimisissa.
Nykyään on toinen ääni kellossa. Ollaan oltu vuosia jo naimisissakin.
Vierailija kirjoitti:
Minua vaivaa tämä asia paljon.
Mis sanoo myös että hänestä minun tunteeni saattaa vain kadota, koska olen hyvin tunteellinen. Mutta hänen halu olla yhdessä ei katoa.
Voi jeesus taas.
Mies tietää omasta mielestään paremmin mitä sinä tunnet ja käyttää tätä "tietoa" omiin tarkoitusperiinsä. Kuulostaa kontrolloijalta joka pyrkii saamaan sinut vakuuttelemaan uskollisuuttaan ja rakkauttaan hänelle. Tai sitten hän ei ole itse missään kosketuksissa omien tunteidensa kanssa.
Niin tai näin, jätä tuollainen orastava ongelma, ennen kuin siitä tulee oikeasti iso ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mis sanoo myös että hänestä minun tunteeni saattaa vain kadota, koska olen hyvin tunteellinen. Mutta hänen halu olla yhdessä ei katoa.
Voi jeesus taas.
Mies tietää omasta mielestään paremmin mitä sinä tunnet ja käyttää tätä "tietoa" omiin tarkoitusperiinsä. Kuulostaa kontrolloijalta joka pyrkii saamaan sinut vakuuttelemaan uskollisuuttaan ja rakkauttaan hänelle. Tai sitten hän ei ole itse missään kosketuksissa omien tunteidensa kanssa.
Niin tai näin, jätä tuollainen orastava ongelma, ennen kuin siitä tulee oikeasti iso ongelma.
Hän ei kaipaa vakuutteluja, mutta minä kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus taas.
Ei, vaan nimenomaa kaipaa.
Jos ei kaipaisi, hän ei puhuisi tuollaisia. Hän tietoisesti yrittää saada sinut tuntemaan asemasi epävarmaksi kertomalla, että voisi olla jonkun toisenkin kanssa. Hän kertoo sinulle mitä sinä tunnet ja sen perusteella sinun rakkautesi onkin se epävarma tekijä teidän suhteessa. Ihan oikeasti, tunteellisen ihmisen rakkaus voi vaan kadota on pelkkää sanahelinää (ja täysin outoa ja epäloogista sellaista) millä pyrkii tekemään sinun olosi entistä epävarmemmaksi. Hyvin onnistuen.
Hän haluaa sinun tuntevan olosi epävarmaksi, jotta vakuuttelet hänelle omia tunteitasi ja toisaalta todistat niitä yrittämällä saada hänet vakuuttelemaan omia tunteitaan sellaisella tavalla, johon sinä voisit luottaa. Sellaista tapaa ei kuitenkaan ole. Hän ei kaipaa vakuutteluja rakkaudesta, vaan siitä, että sinä olet hänen kontrollissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus taas.
Ei, vaan nimenomaa kaipaa.
Jos ei kaipaisi, hän
Mutta kuitenkin hänen kertoma saa minut sanomaan hänelle, että mitä jos se mitä hän tarjoaa, ei riitäkään minulle.
Yrittikö sanoa, että ei usko yhteen ainoaan oikeaan, mutta olet parhaiden kanssa jaetulla ykkössijalla? Veikkaan kyllä, että monelle "tarpeeksi hyvä" riittää, etenkin miehille, jos ns. palvelu pelaa. En välttämättä kyllä itse haluaisi kuulla moista, vaikka tuskin olenkaan erityisen spesiaali.