JJ:n 1/2-hintapäivien Legot ja Esprit, menevätkö nopeasti?
Olen nyt innostunut Esprit-vaatteista, mutta normaalihinnalla niitä en raski ostaa.
Soittelin äsken JJ:iin ja sieltä kerrottiin, että heillä tulee olemaan myynnissä mm. Espritiä. [b]Kuinka nopeasti pitää kammeta itsensä liikkeelle, jotta saisi edes jotain noita merkkejä?[/b]
Hakusessa olisivat lähinnä 80- ja 92-senttiset tytönvaatteet... 86-senttisiä vaatteita löytyy jo aika määrät varastosta. :-)
Joku puhui jossain viestissään näistä ostaosta-päivistä. Niitä totisesti riittää täällä pk-seudulla. Tuntuu, että keväällä on menossa jatkuvasti jossain näitä päiviä. :-)
Iituli
Kommentit (6)
Aamusta kannattaa raahata itsensä paikalle jos jotain tiettyä mielii ;)
mutta en kyllä mitään kauheaa ryysistä ole huomannut.... Luulisin että jos huomenna käy niin löytyisi vielä ihan kivoja vaatteita. Se on muuten kumma kun nämä kaikki päivät sattuvat samaan rytäkkään....3+1, 1/2 hintaan, Hullut Päivät ja mitä muita niitä onkaan....
pieniä alle 104 senttisiä on aina vaikka kuinka, mutta isommat menevät heti.
Taitaa aina olla loppu juuri se koko jota itse etsii, oli se koko mikä tahansa.
Sellossa ainakin jonotettiin kaupan aukeamista ja Espritit meni aika vauhdilla. Itse mietiskelin muutamaakin vaatetta (liian pitkään) enkä ymmärtänyt käsissäni niitä pitää, niin jäi saamatta. Jotain kuitenkin löytyi :o)
Viime vuonna ainakin menivät tosi vauhdilla. Kannattaa tosiaanki rynnätä heti eka päivänä.
Jos vain joku ystävällisesti kertoisi niin osaisi varata kalenteriin vapaata sille päivälle. =)