Tätien juhannus
Kukkakimppu siellä kukkakimppu täällä... Oi kun tämäkin puska pihassa kukkii... ja kylläpä on kauniit kukat rödödendrönissa ja herran jumala sentään kuinka kaunis on tämä kukkiva puu.
Eikö jumalauta ole muuta elämässä kuin kukat?
Kommentit (63)
Enneminkö haluat nähdä jotain tölkkejä tai viinilaseja ja rumia varpaita riippumatossa?
Vierailija kirjoitti:
Enneminkö haluat nähdä jotain tölkkejä tai viinilaseja ja rumia varpaita riippumatossa?
Kieltämättä olisi kivempi nähdä iloisia kuvia ihmisistä kuin jostain tylsistä kukkapurkeista.
Harvinaisen katkera avaus taas. Yleensä luontokuvaajat ovat miehiä. Mutta naisten ottamia kuvia pitää taas jonkun inselinvinkuiidan haukkua, koska naiset.
Vierailija kirjoitti:
Yli 40-vuotiailta tätinaisilta pitäisi kieltää kaikki somekanavat ja oikeastaan kännykätkin.
:DDDDDD
Aloittaja tykkää enemmän pimeästä marraskuusta, kun räntää puskee vaakasuoraan.
Vierailija kirjoitti:
Verenpaine 107/70.
Mulla 180/130, eli hävisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää kyllä kun somessa tätituttavat tuuttaavat kukkakuvia toisensa perään. Toisaalta on se kuitenkin parempi vaihtohto kuin kuvat lapsenlapsista.
Kyllä. Näin juhannuksena taatusti vaihtuu kaikille täti-ikäisille veispuukin tautakuvaksi kaunis kukka-aihe.
Voi, hyvä kun muistutit, olin ihan unohtanut vaihtaa kukkakuvat.
Ap on aloituksestaan päätellen tyhmä persu.
Ovatko kyseessä legendaariset Iittala-tädit?
https://www.feissarimokat.com/2013/09/paivitys-kutsun-saanut-kuokkavier…
Rakastan kukka kuvia, omia ja muiden.
Tätien haaveissa on kukkiva tölli.
On! Kyttyrälohia odotellessa. Täällä Jäämeren rannoilla aika harva kukka vielä kukkii, kesä on myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Tädit ovat ihania.
Vanhat, keski-ikäiset vai nuoret tädit? Tädit tanssivat salaa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan juhannusruusut kukkivat?
Juu. Otin kuvan juhannusruususta joka kasvaa Lapinlahden rannassa Helsingin kaupungin ulkoilureitin varressa ja työntyy Hietaniemen hautausmaan puolelle aidan läpi yhdessä nokkosten kanssa. Siinä on mun juhannuskukat.
Otan kuvia myös maisemista, hyönteisistä ja perhosista, mutta kasvit ja kukat ovat parhaita 💚 Olen harrastanut niitä jo nuoresta, ja tunnen Suomen kasvit aika hyvin. Minulla on kaksi puutarhaa, toinen kotona ja toinen mökillä. Harrastan muitakin av:lla ärsyttäviä asioita, koska mikäpä palstalaisia ei ärsyttäisi.
Ap:n juhannus: mukahauska vittuilu.
Otan osaa. On sinulla raukalla tylsä juhannuspäivä, kirjoitella tätijuttuja vauvikseen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen katkera avaus taas. Yleensä luontokuvaajat ovat miehiä. Mutta naisten ottamia kuvia pitää taas jonkun inselinvinkuiidan haukkua, koska naiset.
Ap on nainen ja itsekin täti. En harrasta kukkakuvia ja olen totaalisen kypsä ikätovereiden kukka siellä kukka täällä - päivityksiin. Laittaisivat vaikka omia ajatuksiaan joskus kuviin mukaan niin niissä olisi jotain persoonallista. Haudan kaipuuta ne viestittävät. "The flowers smell sweeter the closer you are to the grave..."
Harmittaako, kun et pääse tirkistelemään. Pitävät kivaa ja nauttivat elämästään. Somessa silti kuva kukkapuskasta.Nääs yksityisyys ennenkaikkea somessa.
Ai sellainenko se sinulla on? Ok.