Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla diagnosoitiin diabetes. Lääkitystä en oo aloittanut vielä. Mittaukset tehty kaksi tuntia ruoan syömisen jälkeen. Onko normaalia

Vierailija
20.06.2025 |

Että verensokeri silloin mitattuna 5.8. tuohan on hyvä tulos. Onko mahdollista että lääkäri on erehtynyt diagnoosista?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diabetesta ei tarvitse sairastaa jos ei halua. Siitä pääsee ruokavaliolla eroon.

Plus liikunnalla, kävelykin riittää ja ylipainon pudottamisella. En suostuisi noita kokeilematta aloittamaan verensokerin jokapäiväistä mittaamista itseäni pistämällä.

Vierailija
22/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis lääke, mutten käytä kun en pysty juoksemaan vessassa, tuli ripuli.

Pitää vaihtaa toiseen lääkkeeseen, ota yhteys lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diabetesta ei tarvitse sairastaa jos ei halua. Siitä pääsee ruokavaliolla eroon.

Se ei tarkoita etteikö diabetesta ole vaan hoitotasapaino on hyvä. Älä viitsi puhua asiasta josta et mitään tiedä.

Diabeteksen saa remissioon eli käytännössä pois esim. ketogeenisellä ruokavaliolla. Kokemusta on.

T. Eri

Toppaas vähän. Se sairaus on sussa aina, kun se on todettu, voit vain hoitaa sitä hyvin tai huonosti. Oliko tarpeeksi väännetty ratakiskoa?

Työterveys totesi 20 v sitten sellaiset verensokeriarvot että lääkitystä tarjottiin. Aloin liikkua, pudotin painoa. Tälläkin hetkellä pitkäsokeri on optimaalinen, en oikein osta tuota että minulla olisi edes esidiabetes.