Miksi ei voi mennä armeijaan keski-ikäisenä jos ei parikymppisenä kiinnostanut ja sai hullun paperit.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on hulluus parantunut
Eikö hulluudesta ole apua sotahulluuteen 😅
Mun käsittääkseni sinne voi mennä vanhempanakin mutta sä et ole siellä niitten muksujen kanssa, vitsi ku mä en nyt hätäsee muista mikä sen natsan nimi oli minkä saa paitaansa, anyway en oo satavarma mulla on vaa sellane muistikuva. Sitäpaitti kursseille voi hakea myös, mun kaveri ylenee jstkuvasti kun käy omatoimisesti. Netissä räyhäämine ja uhoamine ei luo ku huonon ilmapiirin
Ehkä kohta voi, nousihan reservin ikäraja. Pitäisi tosin olla sitten enemmän rahaa kouluttaa kaikki halukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Mun käsittääkseni sinne voi mennä vanhempanakin mutta sä et ole siellä niitten muksujen kanssa, vitsi ku mä en nyt hätäsee muista mikä sen natsan nimi oli minkä saa paitaansa, anyway en oo satavarma mulla on vaa sellane muistikuva. Sitäpaitti kursseille voi hakea myös, mun kaveri ylenee jstkuvasti kun käy omatoimisesti. Netissä räyhäämine ja uhoamine ei luo ku huonon ilmapiirin
ei mene noin, ei sinne enää oteta, ei armeija sentään noin mitätön ole että sinne ihan kuka tahansa otettaisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä, kuka muka estää?
Laki.
:))) Repesin. Ei sitä nyt vaan sinne mennä, sen kieltää laki.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan, nyt muistin se taisikin olla vaan joku sotilashenkilökunta tms eli ei voi mennä, sori sanoin väärin. Muistin tosi hämärästi vaan jtn tollasta omilta ajoilta kun välillä näky jtn ihme natsoja ja joku muistaakseni sano että se on jtn henkilökuntaa, mutta ei upseeri tms vaa joku muu työntekijä tai jtn
Mutta kursseille voi kai hakea, en sitten tiedä jos ei ole armeijaa alla että miten menee, ottaako ne kaikki
Olisko se joku muu harjoittelu tai vapaaehtoinen toiminta, jos nappaa.
Tuskin on hulluus parantunut