Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä horoskooppimerkki on mielestäsi paras?

Vierailija
20.06.2025 |

Saa kertoa.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani tietysti. Sen nimi vain on oinas. En suostu olemaan kuohittu pässi vaan olen pässi. Oletteko nähneet pässiä lammaslaumassa? Siinä on mallia nussimiseen. 

Vierailija
82/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut astrologiaa vuosia, lukenut kaikki suomenkieliset kirjat astrologiasta. Astrologiaa arvostelevat eniten ihmiset, jotka eivät tiedä siitä mitään. Astrologia ei ole lehtien horoskooppeja. Se on paljon enemmän. En kuitenkaan saarnaa, jokainen uskoo tai on kiinnostunut mistä haluaa.

Kun en kertakaikkiaan voi ymmärtää, että jos miljardin kilometrin päässä oleva planeetta nyt on kallellaan 20 astetta vasemmalle niin se nyt merkkaa jotain vaikka mun ammatinvalintaan tai millainen päivä mulle tulee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orava

Vierailija
84/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peggaurius

Vierailija
85/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUU-HAA hommaa. Aivan kuin uskovaisuus, vegeily, rakkaus ja jälleensyntyminenkin.

Vierailija
86/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
87/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaskeiju

Vierailija
88/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivi-taavi

Vierailija
89/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babushka

Vierailija
90/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmä

Vierailija
91/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppupaviaani

Vierailija
92/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lebanon

Vierailija
93/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppa

Vierailija
94/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kauris.ehkä oinas tai leijonakin. Yksisarvinen maype

Vierailija
95/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppukärme

Vierailija
96/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut astrologiaa vuosia, lukenut kaikki suomenkieliset kirjat astrologiasta. Astrologiaa arvostelevat eniten ihmiset, jotka eivät tiedä siitä mitään. Astrologia ei ole lehtien horoskooppeja. Se on paljon enemmän. En kuitenkaan saarnaa, jokainen uskoo tai on kiinnostunut mistä haluaa.

Kun en kertakaikkiaan voi ymmärtää, että jos miljardin kilometrin päässä oleva planeetta nyt on kallellaan 20 astetta vasemmalle niin se nyt merkkaa jotain vaikka mun ammatinvalintaan tai millainen päivä mulle tulee. 

Mitäs tuo kuun vetovoiman vaikutus vuorovesiin? Auttaako tämä yhtään ymmärtämään. Tai maapallon pyörimisliikeen vaikutus vuodenaikoihin? Päivä/yö? Kaikki nämä planetaarisia ilmiöitä. Kuten myös miljoonat muut ilmiöt.

Vierailija
97/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimies paras.

Vierailija
98/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotta on paras! No disgustion!

Rotan kädet ovat samanlaiset kuin ihmisen kädet mutta pienemmät. Rotat tekevät kasvien juuristoon tunneliverkoston ja he hoitavat kasvien juuristoa. Rotta is the best!

Vierailija
99/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä  skorpioni, suuret sotapäälliköt( Montgomery, Patton)  ja PM:it ( Orp0, Sanna Marin) ovat sorpioneja! 

Vierailija
100/106 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikkohoroskoopit on eri asia kuin astrologia. Tutki astrologiaa niin aika pian huomaat, että luonteilla ja merkeillä on vinha perä.

Yhtälailla kun kuu vaikuttaa maapalloon, sen vesistöön, kasvikuntaan ja eläinkuntaan, näkyvät vaikuttavan monet muutkin linnunradan liikkeet. Ihminen ei voi tietää miksi ja miten, mutta aika varhain tämä on jo havaittu. Maanviljelijät ovat luottaneet vuosituhansia kuukalenteriin ja sen mukaan moni viljelijä tai muu hortonomi toimii edelleen. Samoin sitä on seurattu mm. puunkaadon  ajoittamisessa ja muussa tärkeässä. Sinun mielestä kai kuukaan ei vaikuta planeettaamme mitenkään, huuhaata koko juustopallo.