Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Joku oli naarmuttanut 10 vuotiasta kesĂ€autoani kateellisuudesta parkkipaikalla😂

Vierailija
20.06.2025 |

KyllĂ€ kymmeneen vuoteen autolla kaikenlaista naarmua peltiin sattuu muutenkin, mutta ettĂ€ joku nĂ€kee vaivaa vetÀÀ ensin ovi lommolle ja sdn jĂ€lkeen vielĂ€ avaimella viivaa kylkeen tĂ€llaisen autovanhuksen vuoksi ja juhannuksena? 

EhkÀpÀ Mersu on aina mersu, oli se kuinka vanha tahansa. Vakuutusyhtiön pysÀköintiturva tuon pellin toki korvaa, mutta huhhuh mitÀ kanssaihmisiÀ..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ tuollaisten kapitalistien autot sietÀÀkin naarmuttaa!

T: Vasemmistolainen

Vierailija
2/15 |
20.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Teslan olisi ymmÀrtÀnyt

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Kateus on oman alemmuuden tunnustamista."

-tuntematon 

Vierailija
4/15 |
20.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

persu se ei jÀtÀ vinkumatta oli joulu tai juhannus

Vierailija
5/15 |
20.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VedÀn avaimella aina naarmut jos parempi auto kuin minun 2007 KIA.

Vierailija
6/15 |
20.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei vassari ymmĂ€rrĂ€ autojen pÀÀlle. Mediassakin aina mersu on ökyauto vaikka 15v vanha c-malli. Mersu kuin mersu on nĂ€iden silmissĂ€ arvokas ja herĂ€ttÀÀ vihantunteita. Toisen omaisuutta tuhotaan koska se tuo mieleen oman epĂ€onnistumisen elĂ€mĂ€ssĂ€! Ei Amerikassa ole tĂ€llaista vihaa. Jos joku ajaa kalliilla arvoautolla niin nĂ€ytetÀÀn peukkua ja haaveillaan samanlaisesta menestyksestĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€ 👍

Vierailija
7/15 |
20.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ilkivaltavakuutus on hyvÀ olla olemassa.

NĂ€iden auton lommottajien ja naarmuttajien olisi hyvĂ€ ymmĂ€rtÀÀ,  ettĂ€ toiminnallaan he nostavat myös omia vakuutusmaksujaan.

Vierailija
8/15 |
20.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joku oli naarmuttanut mun 22-vuotta vanhaa Toyotaa, marketin pihalla. Ilmeisesti ostoskĂ€rryllĂ€, kyllĂ€ kyrsii. 😟

Vierailija
9/15 |
20.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En enÀÀ usko ihmiskuntaan kun olen nyt aikuisiÀllÀ tajunnut miten alhaisia, epÀkypsiÀ ja sÀÀlittÀviÀ AIKUISET IHMISET voivat olla.

Vierailija
10/15 |
20.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ollut kateellinen. Olin vain ilkeÀ.

Vierailija
11/15 |
20.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jotkut penskat ollut asialla. 

Vierailija
12/15 |
20.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oli naarmuttanut mun 22-vuotta vanhaa Toyotaa, marketin pihalla. Ilmeisesti ostoskĂ€rryllĂ€, kyllĂ€ kyrsii. 😟

Jos se 22 vuotta vanha Toyota on hyvin pidetty, mintissÀ kunnossa oleva, niin aivan varmasti se kyrsii. Otan osaa. Marketin pihoilla kannattaa aina parkkeerata mahdollisemman kauas ovista, koska kiireisimpien koohottajien pitÀÀ tietenkin pÀÀstÀ siihen sisÀÀnkÀynnin tuntumaan ja kÀvely on muutenkin myrkkyÀ.

Vierailija
13/15 |
20.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut penskat ollut asialla. 

Niin, niinhÀn sitÀ luulisi. Itse uskon ettÀ aivan tÀysikasvuinen homo sapiens oli.

Vierailija
14/15 |
20.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀin on, omistavaa luokkaa edustavien riistÀjÀ sikojen statussymbolit sietÀÀkin naarmuttaa. Kadut ja pihat on otettava autoilta kansan haltuun arvokasta kansalaistoimintaa varten, kuten kÀvelyÀ, mielenosoittelua, bongorummuttelua ja kanna bikksen polttelua varten.

T: Edistyksellinen humanisti  

Vierailija
15/15 |
20.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HelsingissĂ€ vĂ€hĂ€n vĂ€liĂ€ arvoalueilla autot naarmutetaan tai renkaat puhkotaan! 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kahdeksan viisi