Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori vihainen mies

Vierailija
20.06.2025 |

Kotonani asuu nuori vihainen 19-vuotias mies eli lapseni. Hän on ollut helppo lapsi ja murrosikä meni ilman sen ihmeempiä riitelyitä, mutta kun täytti 19, niin nyt se riitely ja tappelu on vasta alkanut. Ymmärrän, että osittain varmaankin irtautumisprosessia kodista, mutta mukana myös vihaa yhteiskuntaa kohtaan. Kiinnostunut salaliittoteorioista ja viimeisimpänä sen tuotoksena hampaiden pesemättömyys, koska "Big Pharma" haluaa tehdä ihmisistä sairaita väittämällä, että hampaita pitäisi pestä. Pyynnöt ja käskyt pestä hampaat, siivota huone, pitää itsestään parempaa huolta, hoitaa opiskelut kunnolla, etsiä kesätyöpaikka, kaikuvat kuuroille korville, koska hän tekee asioita vaan itsensä takia eikä sen takia, että käsken. Olen kokeillut myös olla käskemättä ja kiinnittämättä huomiota, mutta asiat eivät siltikään hoidu. Oma huoleni ja ahdistukseni kasvaa jatkuvasti, että nuorimies tuhoaa hampaiden lisäksi tulevaisuutensa. Haluaisi kyllä muuttaa pois, mutta opinnot kesken, eikä rahaa, eikä halua etsiä työpaikkaa, koska töistä joutuisi maksamaan veroja, mitkä menisivät (((niille))). Halveksuu minunkin työntekoani ja väsymystäni työpäivän päälle, kun esivaihevuosioireissa nukun huonosti. Kuulemma mitään vaihdevuosia ei ole olemassa, vaan olen pelkästään tyhjä sisältä. Järkeä on näköjään ihan turha puhua, joten kaipaan ohjeita, että mitä teen ja miten etenen? Ja kyllä olen YH-äiti, koska ihan kotimaista miestä ei kiinnostanut oma lapsensa. 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään nuorena helpoimmasta päästä ollut, mutta ainakaan en retkahtanut umpityperiin salaliittoteorioihin.

Vierailija
2/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo että päätyy vetämään opiaattipohjaisia. Mikäli lähtee amfetamiinilinjalle sulta saattaa lähtä henki.

YH-juttuja ei niille voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivo että päätyy vetämään opiaattipohjaisia. Mikäli lähtee amfetamiinilinjalle sulta saattaa lähtä henki.

Suvussa on aika vahvasti päihdetaustaa, niin on nähnyt mihin se johtaa, joten tähän saakka on ainakin pysynyt niistä erosta. Alkoholismistakaan en ole nähnyt viitteitä, mutta voihan se olla, että juominen lähtis käsistä, kun muuttais omaan asuntoon. Ihan selvinpäin pystyy vetää tätä settiä, mikä mun mielestä lähentelee psykoositasoa.

Vierailija
4/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas heikkotasoisesti kirjoitettua paskaa, 0/5.

Vierailija
5/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ulos.

Joo ei halua mennä töihin, mutta ei sunkaan ole pakko tuollaista täysi-ikäisenä elättää, jos se kerran vielä halveksuu sinua siitä hyvästä.

Tämä provo (koska onhan se sellainen) toi mieleen mukavia kaikuja niitlä  parin vuosikymmenen takaisilta ajoilta, kun nuori vihainen mies vielä oli intellektuelli eikå in cel. Tämä tspaus toki nöyttää olevan lähempänä jälkimmäistä.

Vierailija
6/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä ulos.

Joo ei halua mennä töihin, mutta ei sunkaan ole pakko tuollaista täysi-ikäisenä elättää, jos se kerran vielä halveksuu sinua siitä hyvästä.

Tämä provo (koska onhan se sellainen) toi mieleen mukavia kaikuja niitlä  parin vuosikymmenen takaisilta ajoilta, kun nuori vihainen mies vielä oli intellektuelli eikå in cel. Tämä tspaus toki nöyttää olevan lähempänä jälkimmäistä.

Itsekin arvioisin inceliksi, jos hänellä ei olisi tyttöystävää. Olisipa vaan heikosti kirjoitettua paskaa ja provoilua mun aloitus, mutta täällä mä elän tätä elämää. / AP

Vierailija
7/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvussa on aika vahvasti päihdetaustaa, niin on nähnyt mihin se johtaa, joten tähän saakka on ainakin pysynyt niistä erosta. Alkoholismistakaan en ole nähnyt viitteitä, mutta voihan se olla, että juominen lähtis käsistä, kun muuttais omaan asuntoon. Ihan selvinpäin pystyy vetää tätä settiä, mikä mun mielestä lähentelee psykoositasoa.

Tuo kuulostaa kyllä mielenterveyden haasteista. Toivon että lapsesi hakee apua mutta vaikeaa se tulee olemaan.

Vierailija
8/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas heikkotasoisesti kirjoitettua paskaa, 0/5.

Tämänkin postauksen sisältöarvo oli nolla 😁 

Vierailija
9/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä ulos.

Ei nuorta poikaa saa ulos heittää!

Vierailija
10/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitä ulos.

Itsekin arvioisin inceliksi, jos hänellä ei olisi tyttöystävää. Olisipa vaan heikosti kirjoitettua paskaa ja provoilua mun aloitus, mutta täällä mä elän tätä elämää. / AP

Ikävää, että isäsi raískasi sinua lapsena perseeseen ja sinusta tuli tuollainen lihava luuseri.

Mene hoitoon.

Vierailija
11/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa kyllä mielenterveyden haasteista. Toivon että lapsesi hakee apua mutta vaikeaa se tulee olemaan.

Sehän tässä vaikeeta on, kun kaikki terveydenhuollon henkilöt on nyt (((niiden))) salajuoni ja haluavat vaan tehdä pahaa "terveille" ihmisille. Luulen, että ainoa tapa hänelle ajautua hoitoon olisi pakkohoidon kautta, mitä ei ole tarjolla. /AP

Vierailija
12/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi esimerkki ettei yh-äiteihin kannata sekaantua.

Vierailija
13/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ymmärrän. Meilläkin tuo ongelmakausi tuli täysi-ikäisyyden jälkeen. Todella raskasta. Myös itse yh.

Vierailija
14/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä vaikeeta on, kun kaikki terveydenhuollon henkilöt on nyt (((niiden))) salajuoni ja haluavat vaan tehdä pahaa "terveille" ihmisille. Luulen, että ainoa tapa hänelle ajautua hoitoon olisi pakkohoidon kautta, mitä ei ole tarjolla. /AP

Miten on onnistunut tyttöystävän saamaan? Onko yhtä tyhmä ja hullu kuin poikasi?

Vierailija
15/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on onnistunut tyttöystävän saamaan? Onko yhtä tyhmä ja hullu kuin poikasi?

Kaunis ja fiksu ja aikoo opiskella pitkälle itselleen hyvän ammatin ja hankki hyvän kesätyöpaikan, mistä on tienaa mukavasti. Samojen kiinnostuksen kohteiden parista on löytynyt. Poikani osaa olla mukava ja hurmaava ja on myös komea, niin en yhtään ihmettele, että on löytänyt tyttöystävän. Rakkaus on ihmeellistä ja niin sitä vaan nuori nainen luulee, niin kuin minäkin aikoinani, että rakkaus parantaa kaikki vaivat. Joo ei paranna. /AP

Vierailija
16/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ymmärrän. Meilläkin tuo ongelmakausi tuli täysi-ikäisyyden jälkeen. Todella raskasta. Myös itse yh.

Miten teillä asiat etenivät? /AP

Vierailija
17/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja fiksu ja aikoo opiskella pitkälle itselleen hyvän ammatin ja hankki hyvän kesätyöpaikan, mistä on tienaa mukavasti. Samojen kiinnostuksen kohteiden parista on löytynyt. Poikani osaa olla mukava ja hurmaava ja on myös komea, niin en yhtään ihmettele, että on löytänyt tyttöystävän. Rakkaus on ihmeellistä ja niin sitä vaan nuori nainen luulee, niin kuin minäkin aikoinani, että rakkaus parantaa kaikki vaivat. Joo ei paranna. /AP

No niin eli komea jännis kuten isänsä. Ja naiset eivät osaa valita miestä.

Vierailija
18/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Pojan on aika itsenäistyä. Kuulostaa että on huonolla polulla. Vielä on mahdollista, että kypsyy tuosta ulos. Saattaa tarvita ammattiapua jos ei muutosta näy. Pidä rajasi.

Vierailija
19/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex on samassa jamassa. Jo ennen eroa alkoi hairahtua siihen, että aurinko parantaa kaiken, mutta sain jotenkin pidettyä erossa noista täysistä salaliittoteorioista. Nyt on hurahtanut niihinkin, että rokotteita ei saisi lapsille ottaa, hampaita ei tarvi pestä jos/kun syö vaan lihaa, ja terveydenhuolto on vain ihmisen sairastuttamista varten. Aurinko parantaa syövän ja diabeteksen, ja verensokeri pysyy tasaisena kun istuu talvellakin ikkuna auki töitä tekemässä.

Eipä tuota enää eksänä voi suitsia muuta kuin pitää lasten ja terveen järjen puolta, että rokotusohjelman mukaiset rokotteet otetaan ja hampaat pestään. Silti pelottaa, jos pitäisi vuoroviikkosysteemiä lasten kasvaessa harkita, että miten pitkään menee että lapsilla on hampaat täynnä reikiä, vitamiinipuutos ja neuvolakäynnit suorittamatta, jos osuvat isäviikolle...

Toivottavasti ex löytäisi jonkun naisen, joka puhuisi järkeä ja jota kuuntelisi, ettei hairahdu. Ongelma näissä vaan on, että kun se hairahtanut saattaa innostuksissaan saada taivuteltua sen järkevänkin osapuolen uskomaan aivoituksiinsa.

Vierailija
20/31 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin eli komea jännis kuten isänsä. Ja naiset eivät osaa valita miestä.

Juuri niin, mutta näin aikuisena ja viisastuneena naisena sitä on enää turha itkeä vaan nyt pitää elää niiden valintojensa kanssa. Tuskin olen ainoa nainen samassa tilanteessa, joten siksi vertaistukea ja neuvoja haen. Minunkin poikani vie teidän muiden tyttäret ja naiset ja synnyttää kasan lisää isättömiä lapsia tähän maailmaan, joten ratkaisuja tarvitaan enemmän kuin ilkkumista. /AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme