Kaikki ihmiset lähtevät nyt mökeille, kaupunkeihin jäävät vain varattomat
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Mene mene jo sinne nelostien kolaripesään jonottamaan.
Minä otan maton pyörän tarakalle ja menen matonpesupaikalle. Sitten illalla terassille musiikkia kuuntelemaan. Teidän mökillisten takia vaan hyvät tyypit on juhannuksena kaupungilla.
Se on E75 nykyään, mitä porukka ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökki = boomeri
Kyllä nykynuoretkin on innokkaita mökkeilijöitä. Varsinkin kun pääsevät keskenään reissuun mökille.
Mistä ihmeestä noin päättelet?
Muistelee aikaa jolloin oli nuori. Kasarilla, ysärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökki = boomeri
Kenen mukaan?
Tutkimuksen
Johon sulla on varmaan antaa jokin linkki?
Asun omakotitalossa, vähän syrjässä. En halua mökkiä enää tämän lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin just mökillä viikon, mutta juhannukseksi tulin kaupunkiin.
Ketään ei kiinnosta
Minua kiinnostaa. Mökki löytyy mutta käyn 2krt vuodessa. En ole nyt menossa.
Nyt on paljon mökkejä myynnissä. Niitä mitä väki osti pandemia-aikana.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö..meillä on iso omakotitalo, joten toista työmaata en ota. Ihan voi omalla pihalla grillata ja viettää jussia. Lomalla lähden etelään, takuu varmat kelit, tosin kuin jossain mökillä.
Mikä työmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökki = boomeri
Kyllä nykynuoretkin on innokkaita mökkeilijöitä. Varsinkin kun pääsevät keskenään reissuun mökille.
Rehjuiset ryyppyporukat.
Tällä säällä pitää olla juomisen ammattilainen viihtyäkseen kylmässä, kosteassa mökissä hyttysten syöttinä.
Näen ap:n hometorpassaan kiroilemassa kun takka savuttaa sisälle, grillissä on ampiaispesä ja huussissa sontatorni osuu peppuun.
Juomista 90% juotu eilen ja ruuat unohdettu pöydälle lämpimään.
Tämä! Kotipaikkakuntiensa ryyppyjengeihin kiinni jääneet mieslapset ryntää juomaan likarapakon rannalle.
Pennut ja akka huutaa koko juhannuksen. Ah, että!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökki = boomeri
Kenen mukaan?
Tutkimuksen
MInkä tutkimuksen? Persun mutu ei ole tutkimus.
Oli jotenkin hauska lukea eilen uutisia ihmisistä jumissa autojonoissa. Mä olin jumissa täällä palstalla, mutta vapaa liikkumaan ihan minne mieli olisi tehnyt. Ne ihmiset autojonoissa, eivät todellakaan olleet vapaita.
Kun mökin ikkunasta katson luon katseen auringossa kylpevään joutsen pariin.
Pitkän iän kokemuksella voin sanoa, että valitettavasti juhannusmökkeily on monilla jäänyt. Vielä ysärilläkin sai nauttia tyhjentyneistä kaduista, kunnes joku keksi pitää ravintolat ja pubit auki myös jussinakin. Nyt on ihan turha haaveilla hilljaisesta Stadista ja se uskomattoman upeeita tunnelmasta, mitä hiljaiset kesäkadut silloin olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökki = boomeri
Kenen mukaan?
Tutkimuksen
MInkä tutkimuksen? Persun mutu ei ole tutkimus.
Persut ne siellä mökeillä möykkää
AP Täällä on yksi, joka ei mene mökille. En ole varaton. Ei vain kiinnosta hiirenkolot ja rotanpesät maalla.
Syntyperäiset stadilaiset jää Stadiin, hesalaiset lähtee maalle.
Vierailija kirjoitti:
Kun mökin ikkunasta katson luon katseen auringossa kylpevään joutsen pariin.
Koko yön satoi vettä, +12. Pimmeetä kuin takapuolessa.
Eikö kesässä ole muitakin viikonloppuja kuin Juhannus. Ihmeellistä pakkojuhlintaa ja pakko olla jossakkin. Kaikki kysyy, että mitä teet jussina. Olen kotona Helsingissä. Pyydä sitä toista jonnekin. Ensi kerralla otan tuon kysymyksen kutsuna sinne minne kysyjä on menossa.
Jaa mökille, itsehän vietän aikaa pitsihuvilassani tai keskiaikaisessa linnassani vasallien tehdessä työt.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, mitä siellä mökillä tekis? Kotona on mukavampaa.
Niin just. Mitä sitä matkustelemaankaan kun kotona on mukavampaa. Ja mitä sitä mitään juhliakaan viettämään, kun lempipäivä on tavallinen tiistai.
Tutkimuksen