Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko bogaboo-rattaat oikeasti hyvät vai ovatko ne vaan elvistelykärryt?

Vierailija
26.03.2007 |

Täällä harkitaan vaunumerkkiä. Entäpä stokken xploryt, jossa samaan runkoon voi laittaa vauvakopan ja ratasistuimen isommalle?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi meillä on Gessleinin yhdistelmät kuntoilumielessä tehtäviä kävelylenkkejä varten, ja Quinnyn rattaat odottamassa vauvan kasvamista.

Myönnän, että osittain myös elvistelymielessä olen ostanut Bugaboot.

Vierailija
2/11 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ostaisin vaan kuomurattaat, vaikka kääntyvällä etupyörällä/pyörillä. Sellaiset, joissa saa työntösuuntaa käännettyä. Siihen lisäksi pehmeä kantokoppa, ja kas: ne ovat kuin yhdistelmät, tosin huomattavasti ketterämmät ja pitkäikäisemmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa ensimmäinen vauva ja minä olen ihan pihalla siitä mitä tarvitaan.

Vierailija
4/11 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rakastan niitä. Enkä ostanut brassailumielessä, vaan tarvitsimme kaupunkiasumiseen ketteriä vaunuja, jotka eivät vie hirveästi tilaa. Olen todella tyytyväinen.

Niihin saa loskakelejä ym varten ostettua isommat eturenkaat, tiedoksi vaan. Niitä myös mainostetaan, että voi kulkea vain kahdella pyörällä, jos vaikka johonkin vuoristoon haluaa lomailemaan... En tiedä sitten käytännössä!

Ja yksi syy, miksi olen niistä pitänyt, on että ovat todella kevyet, niitä pystyy nostamaan yksin bussiin tai rappusia ylös ja alas.

Vierailija
5/11 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin saa myös vauvanauto istuimen kiinni, tarvitset vain adapterit ja tietyn autoistuimen. Helpot kasata ja kevyet työntää. Verrattuna muihin yhdistelmiin ihan ykköset. Tosin minusta ne ei mene oikein matkiksina. Matkoille hieman liian isot ja voivat mennä koneessa rikki. Et myöskään saa niitä portille asti mikä on pienen kanssa tosi kätevää. Matkarattaat minusta tarvii kyllä lisäksi.

Vierailija
6/11 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niille on olemassa ikioma ihan törkeän hieno matkalaukku, joissa ne ei taatusti mene koneessa rikki. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
7/11 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään jokapäiväisiin metsälenkkeihin ei olla niitä hankittu, vaan keskustassa asutaan, julkisilla kuljetaan paljon ja kotona tilat on pienet (hissit, säilytystilat yms). Muita rattaita ei olla tarvittu, tosin lentokoneella ei ole matkustettu. Myös talven olen pärjännyt ilman niitä talvipyöriä, helpompi on ollut vaihtaa lennosta kulku isot pyörät edessä menemiseksi.

Mutta ainahan se tosiaan niin autoissa kuin rattaissakin on kiinni siitä mitkä ne omat tarpeet on.

Vierailija
8/11 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin kaikki nuoret kaupunkilaisparit tuntuu nykyään ostavan sellaiset. Tiedän täsmälleen " ihmistyypin" , jotka ostavat nämä vaunut ja olenkin ennustanut jo miehelleni että meidän naapurille tulee nämä. ;)

Vierailija
9/11 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotenkin kaikki nuoret kaupunkilaisparit tuntuu nykyään ostavan sellaiset. Tiedän täsmälleen " ihmistyypin" , jotka ostavat nämä vaunut ja olenkin ennustanut jo miehelleni että meidän naapurille tulee nämä. ;)

Vierailija
10/11 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen naureskellut miehelle, että tietäisin olevani paljon " trendikkäämpi ja kaupunkilaisempi" jos ostaisin Bugaboot, mutta koska me olleen pitkiä ihmisiä ja ulkoillaan paljon joka sääsä, meidän on järkempää ostaa kunnon Emmaljungat teleskooppiaisalla. - silläkin uhalla että näytetään sitten aivan lähiötyypeille. ;)

Vierailija
11/11 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa 750 e ja Cameleonit 850 e. I' coot ja Xplory on jo tonnin pintaan.

Meille tulee Bugat ehdottomasti. Asutaan keskustassa ja rappusia ja ahtaita hissejä riittää. Jos asuttais omakotitalossa niin sitten tulis Mutsyt tai Gessleinit. Vaunut tarpeen mukaan.

Ihme juttu se Vauva-lehden artikkeli vaunuista. Ukot päättää ja mammat vikisee. Meillä ei todellakaan mies päätä tästä vaan minä joka niiden vaunujen kanssa sitten elänkin päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän