Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuhoaa kenkäni astumalla kantapäille

Vierailija
19.06.2025 |

Jo toisista sandaaleista nahka kuoriutuu tämän asian vuoksi. First world problems, mutta hitto, että ärsyttää, kun luottokengät on pilalla 😡 Muilla kömpelö-tumpelomiehiä?? 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki miehelle omat korkkarit 💁

Vierailija
2/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin, emme pääsääntöisesti kävele peräkkäin, niinku joku voisi kirjoituksesta ajatella. Vaan ne harvat tilanteet, joissa joutuu peräkanaa kulkemaan, niin mies heti tumpeloi ja astuu kengilleni. Hemmetti kun ärsyttää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen kävellä edeltä niin ei tule tuota ongelmaa.

Vierailija
4/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki miehelle omat korkkarit 💁

Ihan normaalit matalat sandaalit ukko siis talloo pilalle. Sellaset joissa ei ole mitään korkoa.....Varmaan pitäisi alkaa sipsuttaa korkkareissa. ap

Vierailija
5/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hänellä jokin ruumiinosa, jonka päälle voisit vahingossa tallata?

Vierailija
6/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jumalauta olen raivona aina, kun joku astuu kantapäilleni. Niin raivostuttavaa.

Vierailija
7/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankaa välillä muuta kautta

Vierailija
8/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli aina tunkemassa käsiä mun paidan alle niin, että paidat venyivät. Silloinkin kun olin laittautunut että lähdetään esim. juhliin. Ei mennyt jakeluun, vaikka joka kerta jankutin että älä venytä mun paitoja. 

Vierailija
9/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset tekee tuota tullessaan mun luo. Ärsyttää kun kengät sotkeentuu.

Vierailija
10/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jumalauta olen raivona aina, kun joku astuu kantapäilleni. Niin raivostuttavaa.

No älä muuta sano 😡 Ja kun se vaan jatkuu ja jatkuu, niin kyllä v*tuttaa. Ja lempisandaalini ovat pilalla. Musta nahka on kuoriutunut ja alta paistaa valkoista. 🤯

Vierailija
11/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä muuta sano 😡 Ja kun se vaan jatkuu ja jatkuu, niin kyllä v*tuttaa. Ja lempisandaalini ovat pilalla. Musta nahka on kuoriutunut ja alta paistaa valkoista. 🤯

Ap

Vierailija
12/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seukkaa sellaisen kanssa, jos meinaa talloa jalkani tai kantapäät. Hyvin yksinkertaista. Miehen pitää opetella.

Vierailija
13/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset tekee tuota tullessaan mun luo. Ärsyttää kun kengät sotkeentuu.

Tuokin on varmaan ärsyttävää. Mutta mieheni talloo kantapäilleni tilanteissa, joissa hetkellisesti kävellään peräkkäin. Raivostuttavaa. Ap

Vierailija
14/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli aina tunkemassa käsiä mun paidan alle niin, että paidat venyivät. Silloinkin kun olin laittautunut että lähdetään esim. juhliin. Ei mennyt jakeluun, vaikka joka kerta jankutin että älä venytä mun paitoja. 

Tämäkin!!!!!! Saatana kun jotkut miehet ovat niin TYHMIÄ!!!! Aina pitää tuhota toisen omaisuus venyttämällä, kolhimalla ja astumalla päälle!!!! Vttu nyt triggeröidyin niin pahasti kyllä.

Vierailija
15/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pane mies maksamaan sulle uudet rikkomiensa tilalle.

Itse en sietäis tuollaista tallmista enää toista kertaa. Sehän sattuukin ja siinä voi mennä rikki muutakin kuin vaatteita.

Vierailija
16/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolhi sen autoa. 

Vierailija
17/17 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pane mies maksamaan sulle uudet rikkomiensa tilalle.

Itse en sietäis tuollaista tallmista enää toista kertaa. Sehän sattuukin ja siinä voi mennä rikki muutakin kuin vaatteita.

Kyllä hän varmasti uudet ostaa. Tosin samanlaisia ei saa enää mistään ja se ärsyttää hemmetisti. Kaikkein raivostuttavinta on se kömpelyys, mikä tuskin tulee katoamaan ja kantapäille astuu jatkossakin. Joku väläytteli ettei seukkaisi kantapäilleastujan kanssa, mutta tuo ei mielestäni ole riittävä syy alkaa purkaa lähes 15v avioliittoa. Hemmetin raivostuttavaa ja ärsyttävää kylläkin, onneksi sandaalikausi on lyhyt.......