Minkä elokuvan pystyt katsomaan useita kertoja kyllästymättä siihen?
Kommentit (224)
Aloittanut jo vuosikaudet jokaisen päiväni katsomalla "Päiväni murmelina" -elokuvan :)
Top Secret. Ei kaikkia jippoja yhdellä katselulla edes hoksaa.
Vierailija kirjoitti:
Dersu Uzala
Ja myös kirjana loistava.
Deadpool & Wolverine. Nauraa räkätän joka kerta. Tietenkään vielä ei ole mennyt vuosia ilmestymisestä
Vierailija kirjoitti:
Animaatiolyhytelokuva "Hotelli E". Taidetta. Vetoaa jollakin tavalla jota en voi kuvailla, ei ole sanoja siihen.
Ihan pimee. En ees kattonu kokonaa.
Sven Tuuva, Komisario Palmu elokuvat, Taru sormusten herrasta, Waterworld ja se ensimmäinen Tähtien sota
En ole koskaan halunnut katsoa mitään leffaa kahta kertaa useammin. Niihin kuuluvat elokuvat Kaikki elämän aamut, Piano ja Palmu-filmatisoinnit.
Rocky Horror Picture Show sekä Spinal Tap. En kyllästy koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Niskavuori elokuvat. Pikkulikkana näin niitä eka kerran tv:stä ja niitä on sitten piisannut. Viimeksi muutama viikko sitten. Väkevää suomalaista maaseutukuvausta on kirjoittanut virolainen nainen?
Vuosia sitten luin lehtiartikkelin, jossa todelliseksi kirjoittajaksi paljastettiin eräs suomalainen mies. Hänen tytärtään haastateltiin. Wuolijoki sai kunnian. Totuus jää ehkä historian hämärään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Titanic
Tuotti vaikeuksia katsoa yhtäkään kertaa
OT Yritin aikoinaan pari kertaa katsoa Citizen Kane'in. Olen varmaan liian yksinkertainen jotta se avautuisi minulle...
Citizen Kane kertoo mediamoguli William Randolph Hearstista. Oli suunnattoman rikas ja vahva yhteiskunnallinen vaikuttaja. Uskomaton linnansa San Simeonissa oli rikkaiden ja kuuluisien ihmisten suosittu "kyläilypaikka". Jos ei tunne Hearstin persoonan vaikutusta silloiseen USAn elämään, elokuva ei ole lainkaan niin mielenkiintoinen.
Gilbert Grape sekä Voi veljet, missä lienet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niskavuori elokuvat. Pikkulikkana näin niitä eka kerran tv:stä ja niitä on sitten piisannut. Viimeksi muutama viikko sitten. Väkevää suomalaista maaseutukuvausta on kirjoittanut virolainen nainen?
Vuosia sitten luin lehtiartikkelin, jossa todelliseksi kirjoittajaksi paljastettiin eräs suomalainen mies. Hänen tytärtään haastateltiin. Wuolijoki sai kunnian. Totuus jää ehkä historian hämärään.
Hella Wuolijoki käytti salanimeä Juhani Tervajoki.
Yksin Marsissa, Jackie Brown ja kolme ekaa Potteria. Ystävänpäivä ja Vain rakkautta menee kyllä kanssa ehkä tähän kategoriaan, vaikken naiseksi kovin romanttinen olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Arrival (2016)
The Fall (2006) visuaallisesti yksi kauneimpia elokuvia ikinä
Blue Jasmine (2013)
Perfume: The Story of a Murderer (2006)
Apocalypto (2006)
Cabaret (1972)
Billy Elliot (2000)
Philomena (2013)
Komppaan, The Fall -elokuvan olen nähnyt varmaan yli kymmenen kertaa, enkä koskaan kyllästy. Jo se ensimmäinen kohtaus musiikkeineen on niin vaikuttava!
Vierailija kirjoitti:
Teininä tuli katsottua Pamela Andersonin ja Tommy Leen veneilyvideo useampaan kertaan.
M43
Hyvät, pahat ja rumat on mun lempi leffa. Oon katsonutut sen varmaan 60 kertaa
Oikeesti?? Oletko lukenut kirjan? Miljoona kertaa parempi. Elokuva ihan kökkö.