Minkä elokuvan pystyt katsomaan useita kertoja kyllästymättä siihen?
Kommentit (210)
Rankka päivä.
Tuli taas vähän aikaa sitten telkkarista ja oli pakko kattoo, vaikka löytyy omasta dvd-hyllystäkin.
Akin Calamari Union, varsinkin siksi että suurin osa näyttelijöistä on amatöörejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terminator II, maailman paras toimintaelokuva.
Kauhua, scifiä ja toimintaa sopivassa suhteessa. Täydellinen elokuva.
On kyllä. Siinä on tunnelma just kohdillaan, musiikit ja kaikki just niinku pitää. Toimintakohtaukset on mahtavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teininä tuli katsottua Pamela Andersonin ja Tommy Leen veneilyvideo useampaan kertaan.
M43
Sehän on ihan perunalla kuvattu ja tuhruinen eikä siinä näy mitään kunnolla.
Nielikö edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Titanic
Tuotti vaikeuksia katsoa yhtäkään kertaa
OT Yritin aikoinaan pari kertaa katsoa Citizen Kane'in. Olen varmaan liian yksinkertainen jotta se avautuisi minulle...
Nuorempana kuluttelin joitain elokuvia puhki mutta näin vanhempana se tuntuu jotenkin ajan haaskuulta katsoa uudestaan. Kun neljän kympin yli meni niin ymmärsi miten nopeasti aika kuluu eikä sitä halua kuluttaa turhuuksiin. Korkeintaan tubesta katsoo yksittäisiä elokuvien kohtauksia mitä pitää hyvänä.
Olen laittanut tänne jo monta elokuvaa, mutta lisään vielä yhden:
Myrskyluodon Maija (Tiina Lymin elokuva)
Animaatiolyhytelokuva "Hotelli E". Taidetta. Vetoaa jollakin tavalla jota en voi kuvailla, ei ole sanoja siihen.
Conneryn ja Mooren Bond-leffat pl. ne pari huonointa. Arskan 80-luvun leffat, erityisesti Commando. Tappava ase -leffat, Beverly Hills kyttä 1-2. Ysäriltä Fifth Element. 2000-luvulta ei tule mieleen yhtään leffaa, jonka olisi jaksanut katsoa useamman kerran.
Nykyleffoja ei jaksa katsoa sitä ensimmäistäkään kertaa. Tänä vuonna tähän mennessä on tullut leffateatterissa yksi hyvä leffa, Gladiator 2. Vai oliko se viime vuoden puolella, en enää muista.
Citizen Kane oli mullekin pettymys. En ymmärtänyt siitä mitään, olen kai liian tyhmä. Minusta se oli vain sairaan tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana kuluttelin joitain elokuvia puhki mutta näin vanhempana se tuntuu jotenkin ajan haaskuulta katsoa uudestaan. Kun neljän kympin yli meni niin ymmärsi miten nopeasti aika kuluu eikä sitä halua kuluttaa turhuuksiin. Korkeintaan tubesta katsoo yksittäisiä elokuvien kohtauksia mitä pitää hyvänä.
Mä en ajattele, että olisi ajan haaskausta katsella hyviä elokuvia uudestaan. Nykyään vain ihmiset on niin lyhytjänteisiä, että niihin youtube-klippeihin riittää keskittymiskyky, ei enää kokonaisten elokuvien katseluun.
Prinssille morsian on aina hyvä.
Ihana hyvänmielen leffa siltä ajalta, kun elokuvissa saattoi olla pääosissa mustia ihmisiä ilman, että sitä alleviivattiin tai saarnattiin millään tapaa.
Anna Erikssonin W on niin herkkää ja taiteellista että pottu valuu silmistä aina katsellessa.
Useitakin. Täällä mainittu jo monia. Olen sanonut, että jos joskus joudun hoivakotiin, mulle voi laittaa sormusten herran nonstoppina ja olen aina tyytyväinen.
Kauhua, scifiä ja toimintaa sopivassa suhteessa. Täydellinen elokuva.