Mitä teet huomenna ja ylihuomenna jos vaan sataa?
Kaikki kauppakeskuksetkin on kiinni. Minne voisi sisätiloihin mennä sateella juhannuksena? Onko mitään auki?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
maksan hymyillen yhä lisää ilmastomaksuja rikkaan rahastavan EU eliitin tileille
Tuppaako ne "eliitit "sun juhannukseenkin mukaan. On varmaan raskas elämä. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Meen mökille joka on ihan tuossa 20 kilometrin päässä. Aurinkoista ja +17 luvattu huomiselle. Saunon kaikessa rauhassa ja lepäilen työviikon jälkeen.
Eli normiviikonloppu?
Säällä kuin säällä näplään kaluani.
Huomenna ei sada ja aion ulkoilla koko viikonlopun edestä.
Mitä normaalistikin viikonloppuna. Luen, kudon, ulkoilen (sade ei ole este, on vasnnhuono vaatetus), tykkään käydä sateella tai sen jälkeen kävelyllä, puhdas happirikas ilma.. Tosin tänne ei sadetta luvattu.. Käyn pyöräilemässä aattona..
Ei ole sadetta luvattu. Mutta minua ei sade haittaa tekisin samaa mitä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Meen mökille joka on ihan tuossa 20 kilometrin päässä. Aurinkoista ja +17 luvattu huomiselle. Saunon kaikessa rauhassa ja lepäilen työviikon jälkeen.
Tiesitkö muuten, että tänä viikonloppuna on Juhannus? Pistä nyt edes vähän makkaraa grilliin ja pyydä joku kaveri sinne mökille.
Uistelemassa käyn. Rannat ja järvet on auki sateellakin. Lisäksi yleensä kala syö paremmin sateella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö muuten, että tänä viikonloppuna on Juhannus? Pistä nyt edes vähän makkaraa grilliin ja pyydä joku kaveri sinne mökille.
Miksi olisi pyydettävä?
Vierailija kirjoitti:
Huomenna mennään kavereille syömään ja la tulee meille ruokavieraita.
Olis tietty ihanaa syödä ulkona
Teetkö mitään muuta kuin syöt? Kuulostaa kauheelta. Kuka muu sun kanssa syö? Kerrohan.
Niin.
Katselen dokumentteja sademetsän sateesta, lohduttaa kun siellä sataa enemmän.
Teen pitkän aamulenkin kuten aina vapaapäivinä ja juhannusaattona tulee yleensä leivottua jotain ja niin huomennakin eli teen raparperipiirakkaa. Sitten olen kotona ja haaveilen kuinka varmasti jo ensi juhannuksena mulla on muutakin seuraa kuin itseni. Sitten kierin yksinäisenä itsesäälissä ja varmaan itkenkin, ahdistun ja tylsistyn ja lopulta on jo paha olokin kun on syönyt niin paljon makeaa..
Tämä setti onnistuu myös hellejuhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi pyydettävä?
Jaettu ilo on moninkertainen ilo. Tässä on koko loppukesä aikaa maata yksinään siellä mökin pimeimmässä nurkkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Teen pitkän aamulenkin kuten aina vapaapäivinä ja juhannusaattona tulee yleensä leivottua jotain ja niin huomennakin eli teen raparperipiirakkaa. Sitten olen kotona ja haaveilen kuinka varmasti jo ensi juhannuksena mulla on muutakin seuraa kuin itseni. Sitten kierin yksinäisenä itsesäälissä ja varmaan itkenkin, ahdistun ja tylsistyn ja lopulta on jo paha olokin kun on syönyt niin paljon makeaa..
Tämä setti onnistuu myös hellejuhannuksena.
Mikä setti?? Juntti.
Nautin sateesta kissan kanssa.Rentoudun.En tee paljonkaan,koska arki on aina hektistä.
Olet mökillä joka tapauksessa ja käy uimassa joka tapauksessa. Sen lisäksi varmaan luen, teen palapeliä, pelaan korttia tai lautapelejä, ehkä virkkaa. Ei kai sitä mihinkään muihin sisätiloihin tartte mennä. Jos olisin kotona, tekisin sanoja juttuja kotona.
En tiedä riittääkö tuosta ylihuomisellekin vielä tekemistä, mutta neulon villapaitaa joka on hihoja myöten valmis eli saattanen saada sen päälle jo huomisillaksi. On tosiaan oikein "juhannusneule" ja kun viikko sitten sen aloitin niin mietin, että ehken voisi olla jotain pitsisempää ja kevyempää puikoilla eikä tällaista täysvillaista kirjoneuletta melko syksyisissä sävyissä. Mutta tuohan on just hyvä näihin säihin ja ihanan lämmin sylissäkin. Ja niin nätti!
Toisaalta eiköhän sitä tule aloitettua joku toinen neule, koska lankoja on joka lähtöön ja niin on ideoitakin jonoksi asti. Minä siis neulon koska ei ole muutakaan tekemistä.
Ehkä piereskelen.