Mitä teet huomenna ja ylihuomenna jos vaan sataa?
Kaikki kauppakeskuksetkin on kiinni. Minne voisi sisätiloihin mennä sateella juhannuksena? Onko mitään auki?
Kommentit (78)
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Missä päin Suomea kauppakeskukset on kiinni juhannuksena? Mutta siis otsikkosi kysymykseen, niin kotona olen. Satoi tai paistoi.
Pk-seudulla. Jumbo esim. huomenna 10-14 ja lauantaina kiinni.
Huomenna käyn kylpemässä ainakin kuudessa saunassa. Pieni sade voi viilentää saunasta toiseen kävellessä.
Sitä samaa mitä tekisin jos ei sataisi. Käyn aamulla lenkillä ja suihkussa ja sen jälkeen olen kotona ja tuijotan ruutua (tai seinää / kattoa) ja teen ruokaa, syön ja jatkan ruudun tuijottamista. Tai seinän / katon.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea kauppakeskukset on kiinni juhannuksena? Mutta siis otsikkosi kysymykseen, niin kotona olen. Satoi tai paistoi.
Tuo on harmi koska Jumbo on se ainoa kauppakeskus pk-seudulla jossa viitsii vielä käydä.
olip typerä kysymys, käyn jossain ja jossain ja olen myös kotona
Mitäs luulisit. Mitäs sitä vois tehdä sisällä. Juoda mehua. Tanssia tanhua. Lukea katerpillaria
Meen mökille joka on ihan tuossa 20 kilometrin päässä. Aurinkoista ja +17 luvattu huomiselle. Saunon kaikessa rauhassa ja lepäilen työviikon jälkeen.
Purjehdin, grillaan ja saunon, purjehdin grillaan ja saunon. Uin järvessä.
Laitamme pihaa. Muutama herukkapensas odottaa istuttamista, roskakuorma pitää kuskata rosk n rollille. Aurinkovarjo pestä.
Ulkoilen! Nautin kesäsateesta niin paljon 😊
Mökillä grillausta, saunaa ja rentoutumista ja muutama kylmä juoma. Perusjuhannus.
En mitään. Tosin en tekisi mitään myöskään siinä tapauksessa jos ei sataisi eli aivan sama.
Ollaan varmaan vaan sitten mökissä sisällä ja ndaan
Nautin hyvästä ruoasta kotona ja katson elokuvia/sarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä
Järkevää, mä myös teen kaikki mahdolliset pyhät ja muut..
Mä tein kanssa noin aina nuorempana, mutta näin keski-ikäistyttyä sitä alkaisi jo kaivata muutakin ohjelmaa juhlapyhille ja ihan vaan yhdessäoloa oman perheen tai edes kumppanin kanssa.
Toisekseen enää ei saa edes töitä koska ikää alkaa olla se 50v. Sitä tuntee itsensä niin turhaksi ja tarpeettomaksi sekä yksinäiseksi kun koskaan ei ole mitään tekemistä eikä edes seuraa muuten kuin näin palstalla.
Mökillä kun nyt oon niin mökkeilen. Syödään, uidaan, juodaan ja ehkä jotain pelaillaan. Meinasi jo unohtua, että saunotaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Jee,hyvä. Jos tuo pitää paikkansa. On nuo kauppakeskukset tajunneet että ei kannata pitää auki jos jengi vaan hengailee siellä, ei ne ole mitään oleskelupaikkoja pitkästyneille vaan ihan paikkoja missä myydään ja ostetaan,eli rahan pitäisi vaihtaa omistajaa .
Järkevää, mä myös teen kaikki mahdolliset pyhät ja muut..