Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tapailla naista, jolla on OCD

Vierailija
19.06.2025 |

Olen tullut tulokseen, että nainen, jolla on OCD, olisi minulle paras, koska itsellänikin on se. Muut eivät sitä voi ymmärtää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen, kellä ocd. Nykyinen kumppanini ei ymmärrä tätä ja haluaa erota. Itsekin olen miettinyt että olisi kiva jos kunppanilla olisi ocd niin ymmärrettäisiin toisiamme ja voitaisiin tsempata altistuksessa, jos vaikka eri ocd teema.

Olen miettinyt että ei minusta taida olla parisuhteeseen kun nykyinen mies koko ajan haukkuu ja lyttää. Hauskaa että olisi joku kuka nimenomaan haluaisi naisen jolla ocd.

Vierailija
2/3 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nainen, kellä ocd. Nykyinen kumppanini ei ymmärrä tätä ja haluaa erota. Itsekin olen miettinyt että olisi kiva jos kunppanilla olisi ocd niin ymmärrettäisiin toisiamme ja voitaisiin tsempata altistuksessa, jos vaikka eri ocd teema.

Olen miettinyt että ei minusta taida olla parisuhteeseen kun nykyinen mies koko ajan haukkuu ja lyttää. Hauskaa että olisi joku kuka nimenomaan haluaisi naisen jolla ocd.

Niin... Tätä voi koettaa selittää OCDttomille, mutta ei sitä ihan oikeasti ymmärrä, jos ei sitä ole. Suhteita on kaatunut tämän takia. ROCD varsinkin oli paha, kun aikoinaan siitä ei niin ollut tietoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nyt vaikka oma sähköpostiosoitteesi niin sulle voi edes laittaa viestiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan