Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SISUNAISET 26.3.2007 ***

26.03.2007 |

Viime viikolta:

Kaikille on laskettu sellainen tavoitepaino, joka tulee alustavasti toteutumaan pääsiäiseen mennessä (tai sitten ei).

Tervetuloa kaikki uudet!

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 13/14) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

Tauko

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 75 kg, 80.4 kg, -0.1 kg, 7.6 kg, 5.4 kg,

27 vkoa, ( Syyskuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 29.5

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75.8 kg, 76.2 kg, -1.1 kg, 19.3 kg, 0.4 kg,

3 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 24.0

[color=fuchsia][b] AatuLiina [/b]♥[/color]

88.5 kg, 85.5 kg, 87 kg, -0.2 kg, 1.5 kg, 1.5 kg,

3 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.6 => 30.1

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 77.6 kg, 80.8 kg, 0.0 kg, 9.4 kg, 3.2 kg,

12 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 28.6

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 77 kg, 81 kg, 0.0 kg, 11.2 kg, 4 kg,

9 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 31.2 => 27.4

[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 87.2 kg, 92.2 kg, -0.2 kg, 3.4 kg, 5 kg,

16 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 33.9

[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]

87 kg, 77 kg, 82.2 kg, -0.3 kg, 4.8 kg, 5.2 kg,

13 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 24.5

[color=green][b] Kaneli [/b]♥[/color]

79 kg, 71.6 kg, 77.1 kg, 0.0 kg, 1.9 kg, 5.5 kg,

23 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 28.0

[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 80 kg, 85.4 kg, 1.5 kg, 4.6 kg, 5.4 kg,

7 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 29.7 => 28.2

[color=green][b] Mareila [/b]♥[/color]

72.2 kg, 62.2 kg, 62.9 kg, 0.0 kg, 9.3 kg, 0.7 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 22.3

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

94.6 kg, 79.4 kg, 84.4 kg, 0.0 kg, 10.2 kg, 5 kg,

8 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 30.2 => 26.9

[color=green][b] Helena1712 [/b]♥[/color]

87 kg, 84 kg, 87 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3 kg,

6 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 34.0 => 34.0

[color=fuchsia][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 59 kg, 61.6 kg, -0.3 kg, 3.4 kg, 2.6 kg,

3 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 23.6 => 22.4

[color=green][b] Rosvohummeri [/b]♥[/color]

73 kg, 68 kg, 68.8 kg, -1.3 kg, 4.2 kg, 0.8 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 24.7 => 23.3

[color=fuchsia][b] Zilga [/b]♥[/color]

72 kg, 70.5 kg, 70.9 kg, 0.0 kg, 1.1 kg, 0.4 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: Pituus puuttuu

[color=green][b] Kynteli [/b]♥[/color]

79.3 kg, 77 kg, 79.3 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2.3 kg,

4 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: Pituus puuttuu

[color=fuchsia][b] mrs. birdie [/b]♥[/color]

88 kg, 72.8 kg, 74 kg, 0.0 kg, 14 kg, 1.2 kg,

2 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.8 => 25.9

[color=green][b] Kynteli [/b]♥[/color]

80.7 kg, 79 kg, 80.7 kg, 0.0 kg, 0 kg, 1.7 kg,

2 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 25.5 => 25.5

[color=blue][/size][size=2]

Suurin pudotus viime kerrasta:

[b]

1. sija => Rosvohummeri : -1.3 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite).

[b]

1. sija => Zilga: 1 ¿vkoa

2. sija => Mareila: 1 ¿vkoa

3. sija => rosvohummeri: 1 ¿vkoa

4. sija => Nefili: 2 ¿vkoa

5. sija => mrs.birdie: 2 ¿vkoa

6. sija => Minlee: 3 ¿vkoa

7. sija => ronja1982: 3 ¿vkoa

8. sija => AatuLiina: 3 ¿vkoa

9. sija => Kynteli: 4 ¿vkoa

10. sija => Helena1712: 6 ¿vkoa

11. sija => Ororo: 7 ¿vkoa

12. sija => Pointzi06: 8 ¿vkoa

13. sija => Emonamoha: 9 ¿vkoa

14. sija => Katti26: 12 ¿vkoa

15. sija => Hätähousu: 13 ¿vkoa

16. sija => Kitta75: 16 ¿vkoa

17. sija => ht.78: 19 ¿vkoa

18. sija => Kaneli: 23 ¿vkoa

19. sija => Körömölli: 27 ¿vkoa

[/b][/size][size=2]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: AatuLiina, Emonamoha, ht.78, Helena1712, Hätähousu, Kaneli, Katti26, Kitta75, Kynteli, Körömölli, Mareila, Minlee, mrs.birdie, Nefili, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, Zilga

Laihduttajia: 19

Painomme oli alussa: 1590 kg

Painamme nyt: 1484 kg

Tavoitepainomme (3/2007): 1424 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -2.0 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 46 kg

Kokonaispainonpudotus: 106 kg

Matkaa tavoitteeseen: 59 kg

[/color][/size]

- Minlee

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenvedossa tuo viimeinen nimi kuuluu olla Nefili. Ei kynteliä kahteen kertaan.

Eli tässä Nefilin tiedot:

[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color]

80.7 kg, 79 kg, 80.7 kg, 0.0 kg, 0 kg, 1.7 kg,

2 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 25.5 => 25.5

Nefili ja mrs. birdie:

Laitoin teille kummallekin nyt jonkin tavoitteen, joka saattaisi toteutua pääsiäiseen mennessä. Nefili: 79 kg ja mrs.birdie: 72.8 kg.

Katsotaan pääsiäisen jälkeen jokaiselle sitten uudet tavoitteet.

Eli selvennöstä vähän tuohon yhteenvetoon:

Jokaisella on siis tietty alkupaino ja tavoitepaino. Minä lasken jokaiselle henkilökohtaisen laihtumisnopeuden (edellisviikkojen tulosten perusteella). Laihtumisnopeudesta riippuu sitten se, mikä on kunkin tavoite. Suurimmalla osalla noudatetaan tuota kaavaa. Tosin joukossa on aina muutama, jotka määräävät itse itsellensä tavoitteen. Heillä en käytä laskuissa sitä heidän omaa laihtumisnopeuttaan.

Eli kun sitten tiedän laihtumisnopeuden, nykypainon ja tavoitepainon, on niiden perusteella helppo arvioida milloin taviote on toteutumassa. Laihtuminen ei yleensä ole niin suoraviivaista vaan ylämäkiä ja alamäkiä on matkan varrella, niin tuo tavoitteen toteutumisaikakin vaihtelee hyvin reippasti. (kuukauden heitto suuntaan taikka toiseen ei tarkoita muuta kuin noin 500 g poikkeamaa painossa).

Niin ja näin maanantaisin aloitamme aina uuden pinon, jonne uudet painot ilmoitetaan.

t. Minlee

2/36 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömiset sujui viime viikolla oikein hyvin..paitsi, että perjantaina olin viihteellä juoden pari paukkua, mutta tanssinkin sitten sen edestä, että olis luullut kuluttavan ne!

Muutenkin liikuntakertoja tuli 6 ja siihen päälle vielä normiulkoilut lasten kanssa yms. mutta vaaka vaan näytti plussaa ihan hirveesti eli 82,8kg, joten plussaa paukahti 2,4kg..siis jotain ihan uskomatonta, sillä eihän moisia plussia saa ees täysin lekkeriks laitetulla mässäilyllä, mutta multa ser onnistuu parilla paukulla..kai!!Plääh!!

Ei auta kun jatkaa ja toivoa, että ens viikolla oltais takas jo enrtisis lukemissa!

Kaikille mukavaa viikkoa ja tsemppiä!

köris

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN käynyt puntarilla koska a)unohdin b) viikkoon ei koko laihdutus kiinnostanut tippaakaan. Mutta nyt siis uudella innolla olen palannut ruotuun ja mielikin on parempi. Tehtiin isän muistokirjaa ja se on ollut hyvin terapeuttista.

Tervetuloa uusille, kiva saada lisää porukkaa

Köris: Hemmetin plussat, voihan olla ihan vaan turvotustakin?? Tsemppiä tähän viikkoon =)

Nyt kuntopyörän selkään, kun junnu on unilla

Mareila

Vierailija
4/36 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikko oli lomaviikko, johon kuului ZERO liikuntaa ja ZERO kalorinlaskentaa ja tulokset puhuvat puolestaan nekin...

Viikko sitten paino oli vielä 80,6kg eli pudotusta edelliseen oli 400g (en tainnut käydä tuloksiani päivittämässä, mutta eipä sillä väliä - enää) Hemmetin flunssa vaan jatkoi jylläystään enkä nyt sitten halunnut enää sitä uhmata vaan otin koko viikon (jo toinen putkeen) täysin lomailun kannalta enkä siis käynyt edes reippailla kävelylenkeillä. Eilen sitten oli vuorossa maaliskuun ensimmäinen juoksulenkki ja matkaa kertyi 5,2km ihan entistä vauhtia - ehkei ihan koko kuntoa ole menetetty?

Niin se tulos: painoa tullut viikossa lisää 1kg eli tuohon entiseen ilmoitettuun lukuun [b]+600g[/b] ja paino oli tänä aamuna [b]81,6kg[/b]!!! Voisinko [b]Minlee[/b] korottaa tuota seuraavaa painotavoitettani kilolla, että olisi mahdollisuuksia siihen päästä ennen kesää? Näin seuraava tavoitteeni olisi 78kg ja toivon mukaan se saavutettaisiin toukokuussa...

Takaisin ruotuun palaileva Emo

Vierailija
5/36 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli viime viikko ihan kamala, motivaatio on ihan nollassa.

Siksipä liityinkin joukkoon. Viime viikolla tuli sitten syötyä pizzaa, karkkia, herkkuja, herkkuja, herkkuja.......

Ja viikonloppuna vasta mässäsinkin.

Lauantai on siis punnituspäiväni, ja ihme kyllä painoin sen saman 74kg kuin viikko sitten!

Ihmeitä tapahtuu :)

Minulla on paha pms ja aina ennen menkkoja maha turpoaa palloksi ja turpoan oikein urakalla.

Näytän ihan kuin olisin raskaana! Silloin en sitten uskalla punnita itseäni, mutta jos uskallan niin vaaka näyttää monta kiloa ylimääräistä.

Ja sitten se lähtee myös tosi nopsasti.

Juuri nämä hormoniheilahtelut tuokin kovasti minulle sitä haastetta, välillä tekee mieli syödä hevonen ja välillä kaikki oksettaa -> päivä syömättä -> ahmimiskohtaus illalla.

Menkat onkin ihan oma lukunsa, koskee niin että yksi päivä menee sängyssä maatessa ja tavaraa saattaa tulla kummastakin päästä (kuopuksen synnytys oli pientä menkkoihin nähden).

Tätä lääkitään nyt minulla sitten, ei ole vielä ollut estrogeeneillä vaikutusta :(

Pakkohan tälle on jotakin tehdä ennen kuin palaan työelämään, eihän kukaan ota töihin ihmistä joka on kolmen viikon välein poissa pari päivää! Ja välillä tavarat lentelee kun tulee oikein pms-kohtaus ;D

Tsemppiä kaikille, tällä viikolla todella aion tsempata :)

Vierailija
6/36 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö vähän vapaammin, mittariin pamahtaa puolesta kilosta kiloon plussaa? Ärsyttävää. Löysäsin viikonloppuna vähän, siis oikeesti VÄHÄN, ei mitään mässäilyä. Utealiaisuudesta kävin vaa' alla tänään. Höh. Olisi vaan pitänyt pysyä pois vaa' alta varsinaiseen punnituspäivään (to) asti niin ei olisi näin turhautunut olo.

Tsemppiä meille kaikille!

7/36 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla kirjoittamaan, vaikkei olekkaan minun punnituspäiväni. Nimittäin just tuosta hirveestä painon noususta, jos vähänkään erehtyy ottamaan rennommin syömisten suhteen...Mulla kävi tosiaan viime viikonloppuna niin, et kun oltiin mökillä ja söin sielä monta kertaa päivässä, normaalisti oon siis pyrkiny pysyyn siinä 1 ateria per päivä systeemissä, paino nousi kahessa päivässä pari kiloa! siis mä olin aivan ihmeissäni.tiesin et varmasti on tullut muutama sata grammaa lisää, mutta en ollut kyllä varautunut tuollaseen parin kilon nousuun sentäs!!Onneks nuo kilot lähti kyllä sitten suht helposti pois kun otin tään " tiukan" linjan takas käyttööni.

No eipäs mulla sen kummempia, kunhan vielä toivotan kaikille oikein sisukasta painon pudotus viikkoa, ja muistetaan tsempata kukin toisiamme kun huomaamme toistemme olevan lisätsempin tarpeessa:)

Vierailija
8/36 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt on kyllä ollut hyvä viikko. Edellisen viikon 1,5 kilon plussauksesta oppineena sain motivaatiota vetää tiukkaa linjaa ilman pieniä repsahduksia, mutta annosmääriä lisäämällä. Eli nälkä ei ollut ja liikuttua tuli mukavasti. Kiloja lähti yhteensä 2,7 !!! Onhan siinä varmaan edellisestä viikosta lähteviä nesteitä mukana, mutta kuitenkin- olen niiiiiiiin iloinen!!!

Kiva, taas alkaa porukkaa " näkymään" täällä. Kyllä varmasti tekee hyvää välillä pitää vähän lomaa näistä uusista elintavoista, mutta tuttu tunne mullakin kun sitä plussaa tulee sitten niin pirusti enemmän kuin olisi uskonut.

Mareila: Hienoa, että olet täällä mukana, on varmasti tärkeätä jaksamisesi kannalta, että pidät itsestäsi huolta!

Mrs birdie: Pelottavilta kuullostavat nuo sun pms oireet. Toivottavasti saat apua niihin =)

Nyt siis tulokset:

Paino alussa:90kg

Paino viime viikolla: 85,4 kg

Paino nyt: 82,7 kg

Pudotusta: - 2,7 kg

Liikuttua tuli 6h 15min (uintia, salia 2x, lenkkeilyä, pyöräilyä)

T: Ororo

Vierailija
9/36 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitän kaikkien tavoitteet pääsiäisen jälkeen. Lasketaan vaikka siinä vaiheessa jokaiselle sellainen tavoite, joka toteutuisi kesäkuun alkuun mennessä, vkolla 22.

terv. Minlee

Vierailija
10/36 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Painon noususta:[/b] lueskelin tuolta yhdeltä laihdutuspirtelösivustolta, että proteiinijuomia käyttäen ja ketoosissa paino laskee aluksi mukavasti parikin kiloa kun lihasten glykogeenivarannot ja jotkut muutkin polttoaineet sieltä katoaa ja sitten kun k.o. kuurin lopettaa - humps: ne tulevat takaisin! Se on sitä ihan normaalia painonvaihtelua ja etenkin laihiksella ollessa varantojen määrä vaihtelee ihan sen mukaan, paljonko hiilihydraatteja tulee syötyä --> ylijäämähän varastoituu lihaksiin kunnes poistuu polttoaineena tai varastoituu rasvaksi. Siksi yksikin mässypäivä saattaa nostaa painoa kohtuuttomasti - tosin se laskeekin ihan yhtä nopeasti kevyemmällä tai liikunnallisemmalla päivällä.

Minulla oli tuossa syksyllä vielä kun tavoitteellisesti jaksoin laihduttaa sellainen metodi, että pidin laihoja päiviä (=söin alle kulutuksen) ja sitten kun tuli viikon mässypäivä (=jotkut juhlat, kyläilyt tms) niin seuraavana päivänä siitä en käynyt aamulla vaa' alla vaan pidin teholiikuntapäivän ja [b]käytin nuo lihaksiin kertyneet energiavarannot pois[/b] ennen kuin ne jäivät vyötärölle. Näin paino putosi kivaa vauhtia 500-800g/viikko vaikka viikossa oli se herkkupäiväkin - puhumattakaan aineenvaihdunnasta, jolle moinen boostaus teki vain ja ainoastaan HYVÄÄ :)

Nyttemmin nuo herkkupäivät kulkevat pareittain... tai jopa ryppäinä.. pitäisi varmaan taas alkaa toimia jotenkin järkevämmin ;-)

Upeita pudotuksia taas! Millä kummalla saat [b]Ororo[/b] aina plussat käännettyä noin julmetuiksi pudotuksiksi että kerralla menee saman verran tuplana?

Emo, mussutellen...

Vierailija
11/36 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, pääsisinkö teidän joukkoon mukaan? Olen ollut mukana tuossa kevyesti kesään pinossa, mutta minun tavoitteet ei lopu kyllä kesään valitettavasti. Olen lueskellut teidän juttujanne ja vaikutatte tosi mukavalta porukalta :)

Olen kahden pienen lapsen äiti etelä-suomesta. Vauveli on 6kk ja esikoinen kohta 3v. Kateellisena luen teitä muita kun teillä on aikaa käydä urheilemassakin. Mulla on nykyään vapaa-aika ihan kortilla tai siis sitä ei ole. Syömisetkin menee miten sattuu, mutta en kuitenkaan aio antaa periksi sillä en tykkää itsestäni tällä kilomäärällä. Pituutta mulla löytyy 166cm ja tavoitteeksi olen laittanut 67kg. Jos pääsisin 62-64 niin olisin ikionnellinen, mutta 67 on ihan hyvä tavoite. Viikkotavoitteena mulla on ollut -600 grammaa.

Aloituspaino oli 2.1. 94,8. Maanantaisin käyn vaa' alla ja tällä viikolla näytti 85,3 eli 9,5kg on jo paino pudonnut, mutta vielä on siis rutkasti matkaa tavoitteeseen.

Vierailija
12/36 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lötvistelyni senkun vaan jatkuu... Lauantaina oltiin miehen kanssa viihteellä kun mummu välttämättä halusi tytön hoitoon. Siinä tuli sitten nautittua useampi kalja ja pizzaa (kahtena päivänä =/ ) hups... siis pizzaa, joten;

Vaaka näytti maanantai aamuna 86.9kg pudotusta siis 200g (taas) Onkohan tuo pudotus tahti *hitaasti ja varmasti tavoitteeseen* vai laiskuutta... ?! No parempi näin päin kun se että ois tullu plussaa.

En taida päästä maalsikuun lopun tavoitteeseen, koska en viitsi ottaa mitään loppu kiri nälkälakkoa mistä ei luultavastikkaan olisi mitään hyötyä joten tiputan sen mitä ehdin!

Mulla eilen iski yskä ja pieni kuume (37.4) joten taas olen pikkuisen kipeänä. En tiedä onko odotus/synnytys vienyt musta näin mehut vai miten olen jatkuvasti kipeänä... Meillä on kohta takapiha jo kokonaan sula ja tän puutarhurin sormet syyhyää kukkapenkkejä tonkimaan! 8 )

Mukavaa tiputusta jokaiselle!!!

T:Aatu 200g kevyempänä

Vierailija
13/36 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emo, olet varmasti oikeassa lihasten energiavarastojutussa. Tulin itsekin ajatelleeksi samaa, kun lueskelin yhtä juoksulehteä. Siinä sanottiin, että lihaksiin ja maksaan voi kertyä kilo parikin hiilihydraatteja polttoainevarastoksi. Olisi kyllä fiksua ottaa tuo tapa, että mässypäivän jälkeen on teholiikuntapäivä. Sehän on se maratoonareidenkin juju, että tankkaavat hiilarivarastot täyteen ennen kilpailua. Kunhan vain saisin tuon jalkani kuntoon. Pääsiäisen jälkeen taidan uskaltautua kevyelle lenkille.

Allakka, tervetuloa mukaan!

Vierailija
14/36 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sinulle tavoitteen 84.5 kg (pääsiäinen). Pitsetään pääsiäisen jälkeen sitten kaikille uudet tavoitteet touko/kesäkuun vaihteeseen.

Ei meillä kaikilla aikaa liikuntaan ole. Minulla aikaa ei ainakaan ole muuhun kuin ns. arkiliikuntaan. Pitää siis entistä enempi katsoa mitä syö.

No menee se näinkin, aikaa vaan kuluu vähän pidempään.

Niin. Olenkohan jo kertonut omat tulokseni (tuskin). Vaaka näytti maanantai aamulla melkein saman tulokosen kuin viikko sitten. olisko ollut plussaa 100g (mutta ei suurta eroa kuitenkaan). uusin tulos oli siis 76.3 kg. Kauhulla odotan jo pääsiäisen jälkeisiä lukuja.

t. Minlee

Vierailija
15/36 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emo ja Rosvohummeri: kiitos kannustuksesta!! Syitä noihin lukuihin en osaa sanoa, sen ainakin tiedän, että mulla näkyy pienikin lipsuminen heti suurena ja sitten kun olen oikeasti " kunnolla" ,painoa tippuukin ihan mukavasti. Niin kuin kirjoittelin, missään tapauksessa en vähentänyt viime viikolla ruoka-annoksia vaan pikemminkin lisäsin pari annosta päivässä ( yhteensä 11 normaalisti), mutta olin oikein erityisen tarkka. Viime viikolla ei myöskään tullut vierailtua, eli se kyllä auttoi ruodussa pysymiseen.

Tämä viikko on ollut vähän hankalampi kuin edellinen koska meillä on joka päivä jotain sosiaalisia menoja, eli ei ehdi liikkua ja syömisetkin menee suurpiirteisesti. Tämän lisäksi painaa armoton väsymys, pääsispä nukkumaan (haukotus)

Mäkin odottelen kauhulla pääsiäistä, pitäis nyt jo alkaa suunnittelemaan hyvää pääsiäisstrategiaa, eli miten paljon korkeintaan joustaa syömisissä ja kuinka paljon liikkuu.

Tervetuloa Allakka joukkoon!

Pirteää loppuviikkoa!

Ororo

Vierailija
16/36 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosiaan eka viikko SISUNAISISSA ja tulosta on tullut!! Selvästikkin hienon ryhmän vuoksi :)

Eli lähtöpaino 80.7

viikon päästä 79.4

pudotus 1.3kg

Arvaattekos montako kertaa tarkistin painon ja laskin pudotuksen... Aikas monta kertaa.. Että on hieno fiilis.

Paljon on töitä vielä edessä, mut näin hieno alku motivoi kummasti.

Samoin kyllä motivoi nua liian pienet vaatteet kaapissa, ei viittis enään kauaa hengata pelkissä verkkareissa ja uusia ei malta ostaa.

Tulosta syntyi tunnin lenkillä päivittäin ja pienemmillä annoksilla ja sokeri lakolla.

Mieletön pudotus ollut Ororolla (muistinko nikin oikeen).

Hurjalta kuulosti nua ms.Bridien menkka oireet, oma turvotus ja pienet säryt on kyl pientä ton rinnalla.

Aurinkoista loppu viikkoa ja painon pudotus säteitä kaikille

nefili

Vierailija
17/36 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys!

Nyt se sitten alkoi, nimittäin laihdutus. Kävin aamulla puntarilla ja apua se näytti 77,4kg. Pituutta löytyy 174cm ja vyötärö oli 82cm. Tavoitteena pudottaa painoa 12,5kg.

Olen 3-vuotiaan pojan äiti. Ennen raskautta painoin n. 60kg ja synnytyksen jälkeen n. 65kg. Eli nämä kilot ovat tulleet raskauden jälkeen pikkuhiljaa. Liikuntaa olen alkanut taas pitkästä aikaa harrastamaan säännöllisesti ja käyn jumpassa/salilla n. 4 krt/vko. Syömispuoli on ongelmallisempi. Aina kerta toisensa jälkeen sorrun kaikkiin herkkuihin. Siinä siis tsempattavaa!

Vierailija
18/36 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja pudotuksia taas, onneksi olkoon [b]nefili[/b]! Ihan itse olet nuo pudotukset tehnyt, kehut siis sille peilikuvalle :)

[b]Ororo[/b]: Mikä lie on tuo väsymys... minulla on ollut nyt jo jonkun viikon armoton väsy ja sekös herättelee hiilarihimoja ja vähentää liikkumishimoa :( Toki tuo neljän(!) viikon juoksutaukokin teki tuhojaan ja nyt on edelleen hienoista kivistystä ja kovuutta havaittavissa säärten lihaksissa sunnuntaisen juoksulenkin jäljiltä... en sitten malttanut aloittaa varovasti ;-) Oletkos sinä säästynyt kaikenmaailman penikka- sun muilta jomotuksilta?

[b]Rosvohummeri[/b]: No niin tietysti, niinhän ne aamulenkille lähtijätkin tankkaa hiilareita edellisenä iltana :) Ne ei vaan taida tarkistaa hiilarivarantojen täyttymistä vaa' an kanssa eikä näin ollen niin tule ilmi nuo laihduttajaa kiusaavat painonheilahtelut :D

[b]AatuLiina[/b]: Kipeänä on tässä ollut itse kukin, on siitä synnytyksestä sitten hetki tai kolme vuotta kuten allekirjoittaneella :( Hyvä päätös tuo nälkälakon välttäminen - minulla ainakin sellainen johtaa vain hillittömään mässäilyyn loputtuaan...

[b]Allakka[/b]: Tervetuloa! Oletkin upeasti pudotellut jo painoasi vuoden alkupuolella :) Minullakin oli alkuun yli 20kg pudotettavaa ja nyt kun jäljellä on " vain" 13kg se tuntuukin ihan siedettävältä luvulta. Vielä kun pääsisi niihin yksinumeroisiin...

Oma viikko on sujunut ihan paskasti. Nyt sitä sisua kaivataan :( Joka yö on joku häiriötekijä (viime yönä poika kipusi puoli neljältä viereen ja siitä se taas lähti) ja aamuisin herään kiukkuisena tai niin kuin tänä aamuna: makailin yli tunnin ennen kellon soittoa silmät väsymyksestä kipeinä saamatta unta. Joskus tuntuu, että väsyneenä voisin tehdä murhia, on tämä vaan niin [b]ärsyttävä[/b] olotila... Lenkkikaverilla on sairastelua, meillä sairastellaan. Tänäänkään en taida lenkille päästä kun tuo mies kotiutetaan sairaalasta (leikkauksesta) eikä sitä voi jättää lasten kanssa yksin. Huokaus.

Emo

Vierailija
19/36 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin alkaa olla a-virukset taakse jäänyttä elämää. Sen verran vaikutti, että viime viikollakaan, enkä tällä viikolla ole liikkunut yhtään. Huomenna aloitan taas salin ja dieetin. En nyt voi sanoa mässäilleenikään. Päivällä sosekeittoa aina. Paino on samassa ja siitä nyt olisi pakko alkaa tikistämään sitä viimeistä 10 kg pois!

10 kg....Mikähän olisi realistinen tavoite?

Mietiskelee Katti

Vierailija
20/36 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emo: Tuttu tunne tuo, ettei saa nukkua yöllä. Koita ottaa pienet (vaikka 15min) nokoset jossain välissä niin olo piristyy kummasti ja jaksaa taas kattella syömisiään paremmin.

Tässä on ihmisen hyvinvoinnin perustarpeet oikeassa järjestyksessä, jos näistä ei ole huolehtinut oikeassa järjestyksessä niin on todella vaikeata saavuttaa hyvää oloa:

1.LEPO/UNI

2.RAVITSEVA RUOKA

3.LIIKUNTA

Mä koitan aina muistaa ton listan ja aloitan mieluummin unella (jos pystyn)kuin lenkillä jos on oikeasti väsynyt.

Mä en ole säästynyt juoksusta johtuvilta vaivoilta =(

En ole juossut nyt yli viikkoon koska mun polvet meni mäsäksi. Mulla on noussut hirvittävä kyhmy oikean polven alapuolelle (rasitusvamma) ja molemmat polvet huutaa hoosiannaa lenkillä. Päätin, että pidän taukoa juoksemisesta (jos maltan) nyt vähän aikaa ja pudottelen tätä ylimääräistä painoa niin, että kroppa kestää rasitusta paremmin. Harmi, että tuli noi vaivat koska tykästyin lenkkeilyyn kovasti. Se on niin helppo ja tehokas laji, ei tarvi kuin astua ovesta ulos ja tadaa- siinä se jumppasali jo onkin!

Ida: Sulla on näköjään sama pituus kuin mulla, mutta olet kuitenkin paljon lähempää normaalipainoa (kade=)) hienoa, että lähdet pudottelemaan kun ei ole ylipainoa ehtinyt kertyä ihan valtavasti.Sähän olet tosi ahkera liikkuja, liikkuminen on kyllä tosi hyvä tässä painonpudotuksessa, olo piristyy ja tulee muutakin ajateltavaa kuin nuo syömiset.

Aurinkoista päivää kaikille sisukkaille!

Ororo