MInkälaiset ihmiset käy lavatansseissa? Onks tämä enemmän eläkeläisten juttu?
Vai käykö siellä nuoria? Tuli vaan mieleen kun en ole koskaan tavannut ketään joka kävisi.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä yritetään kovin markkinoida, että kävisi kaikenikäisiä, mutta kun sellaisissa jokunen vuosi sitten kävin katselemassa, eipä siellä nuoria tai edes keski-ikäisiä oikein näkynyt kuin ihan satunnaisia tyyppejä, vanhempaa väkeä oli.
Itsekään en viitsinyt kauaa käydä, koska en tykkää sellaisesta musiikista mitä niissä soitetaan, enkä oikeastaan siitä koko ideasta että pitää hakea toista tanssimaan tai tulla haetuksi, mä mieluummin heilun itsekseni jossain yökerhon tanssilavalla.
Mä tykkään siitä ideasta, että saattaa olla ulkosalla, mutta joo ei kyllä toi musiikki olo munkaan makuun.
Ideana on, että lavatansseissa on tanssimusiikkia eikä mitään räppiä😅
Vierailija kirjoitti:
Se niilit ja re tardit, he käyvät, koska ovat va jakkeja
Houssuissas on🤣
Jos menet mihin tahansa, missä Komiat soittaa, on paikalla enemmän nuorisoa kuin vanhempaa väkeä. Itse käyn 20-vuotiaan tyttäreni kanssa tansseissa ympäri vuoden. Eli ikähaitari riippuu paikasta ja esiintyjästä. Ei ole mikään seniilien harrastus tosiaankaan, vaan tosi kiva ja yhteisöllinen tapa viettää vapaa-aikaa liikunnallisesti ja hyvää musiikkia kuunnellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn 66 v. Ikähaitari lienee 20 - 80. Enimmäkseen 40-60. Nuoria näkee joskus, esiintyjästä riippuen. Mutta aina soitetaan tanssimusiikkia ja hakusysteemi, jollei ole omaa paria. Sehän on lavojen idea ollut aina.
Meneeks vanhat papat hakeen nuoria tyttöjä?
Joskus näkee tätäkin. Mutta usein he tuntuu olevan tuttuja jo entuudestaan. Ja yleensä tosi hyvin tanssivia. Valta osa käynee lavoilla tanssimisen ilosta, ei seuraa hakien. Toki tiedän pareja, jotka ovat löytäneet toisensa tansseista.
Osa nuorista kävijöistä on niitä, jotka käyvät tanssikoulujen kursseillakin.
Komiat - yhtye vetää nuoria. Ehkä tänä kesänä myös Henri Jokinen ja Aallonharja
16-17 vuotiaana tuli käytyä ja nyt jälleen pitkän tauon jälkeen ajateltiin lähteä kuuntelemaan miltä Komiat kuulostaa livenä. Myös muita 40-50v tuttuja on innostunut käymän lavatansseissa viime vuosina
n48
Meneeks vanhat papat hakeen nuoria tyttöjä?