Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onpas lämmin kesäaamu +10. Taidan laittaa topin,hameen ja sandaalit..

Vierailija
19.06.2025 |

Tai sit istun sohvalla viltin alla, enkä mene postilaatikkoa kauemmas.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava kesä ollut toistaiseksi. On saanut nukuttua, kun ei ole liian kuuma. Pihatöitä saa tehtyä kun ei ole liian kuuma. Urheiltuakib olen saanut enemmän kuin neljänä edellisenä kesänä.

Vierailija
22/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on sentään +13C! Kertaakaan tänä kesänä ei ole vielä +21C ylittynyt Helsingissä. +20C-päiviä on ollut kaksi.

Viime toukokuussa Helsingissä oli 16 hellepäivää. Nyt ei saada samaa edes koko kesänä, jos yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on sentään +13C! Kertaakaan tänä kesänä ei ole vielä +21C ylittynyt Helsingissä. +20C-päiviä on ollut kaksi.

Viime toukokuussa Helsingissä oli 16 hellepäivää. Nyt ei saada samaa edes koko kesänä, jos yhtään.

Se olisikin ihana kesä pitkästä aikaa

Vierailija
24/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo pilvistä on ja sateen uhkaa. Tuulee ja lämpötila on jotain 13 astetta. Ei paljon eroa syksystä. Pipo ei ole yhtään liioittelua.

Mistä näitä ihmisiä löytyy?

13 astetta ja pipo??

mitä sä pidät kun on -20?

Paksumpi pipo, lämpökerrasto, toppahousut, talvitakki. Kesällä menee ohut pipo, pääasia ettei korvat jäädy

Vierailija
25/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sortsit ollu jalassa toukokuun puolesta välin joka päivä. Parina aamuna ollut hieman viileä polkea töihin. 

Vierailija
26/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan paidan, housut ja kengät. Kiva kun on kesä. 

Vierailija
27/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin luvannut ulkoiluttaa yks aamu sukulaisen 8-vuotiasta muutama päivä sitten ja aamu oli sellainen 10 astetta ja yön sateen jäljiltä kostea, niin kyllä äitinsä varusti hänelle välikausihaalarin ja sen päälle kurahousut, villasukat ja villatumput, kumpparit, kurahanskat ja pipon.. todellakin keskellä kesäkuuta ja vaikutti vielä että vaatteiden valinta on ihan business as usual, niin että ei ollut vain tämä yksi hyinen aamupäivä... kiva kesä joo, jos ei pääse kertaakaam kesämekossa ja t-paidassa lapsiraukka ulos!

Vierailija
28/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap rassukkaa. 

Vierailija
29/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo pilvistä on ja sateen uhkaa. Tuulee ja lämpötila on jotain 13 astetta. Ei paljon eroa syksystä. Pipo ei ole yhtään liioittelua.

Mistä näitä ihmisiä löytyy?

13 astetta ja pipo??

mitä sä pidät kun on -20?

Kyllä minä (eri) laittaisin kymmenessä asteessa pyörällä ajaessa kypärän alle ohuen pipon ja lapaset käsiin. 13 C olisi vähän rajatapaus, riippuisi tuulesta.

Vierailija
30/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin eilen kaupassa nuoren naisen, viimeisen päälle laitetun ripsineennja kynsineen, jolla oli päällä vesirajasortsit ja t-paita, joka oli selästä täysin auki. 

No huh huh! Miten ne ripset ja kynnetkin kestää tässä kelissä? 🤔😅

Vierailija
31/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti niin maalata talo tänä kesänä. En ole edes aloittanut, kun aina vaan sataa ja sataa. Menköön sit ens kesään tai sitä seuraavaan. Harvinaisen surkea kesä ollut kyllä tähän mennessä. 

Vierailija
32/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän ole käristyskupolia!

Vierailija
33/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti niin maalata talo tänä kesänä. En ole edes aloittanut, kun aina vaan sataa ja sataa. Menköön sit ens kesään tai sitä seuraavaan. Harvinaisen surkea kesä ollut kyllä tähän mennessä. 

Jep, tarvis maalata kanssa tiilivuorauksen ylemmät lautaosat. Kattoremppa tehtiin, juuri sopivasti sillä viikolla kun satoi mahdollisimman vähän :D

Vierailija
34/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin luvannut ulkoiluttaa yks aamu sukulaisen 8-vuotiasta muutama päivä sitten ja aamu oli sellainen 10 astetta ja yön sateen jäljiltä kostea, niin kyllä äitinsä varusti hänelle välikausihaalarin ja sen päälle kurahousut, villasukat ja villatumput, kumpparit, kurahanskat ja pipon.. todellakin keskellä kesäkuuta ja vaikutti vielä että vaatteiden valinta on ihan business as usual, niin että ei ollut vain tämä yksi hyinen aamupäivä... kiva kesä joo, jos ei pääse kertaakaam kesämekossa ja t-paidassa lapsiraukka ulos!

Muistan omasta lapsuudesta että kylminä kesäpäivinä vaan paleltiin ja talvivaatteet oli viety johonkin varastoon eikä sieltä lähdetty pipoja sun muita hakemaan ennen syksyä.

Vierailija
35/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun lämpötila laskee alle +10 asteeseeen, on yleensä jo hyvä olla kevyt pipo päässä ja käsineet kädessä."

https://www.reima.com/fi-FI/pukeudu-saan-mukaan

Vierailija
36/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun lämpötila laskee alle +10 asteeseeen, on yleensä jo hyvä olla kevyt pipo päässä ja käsineet kädessä."

https://www.reima.com/fi-FI/pukeudu-saan-mukaan

Mammat tarvii tähän kirjalliset ohjeet, maalaisjärki ei toimi.

Vierailija
37/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muuta valittamisen aihetta, niin valitakaamme säästä.

Vierailija
38/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa juntit vaikka Thaimaahan, siellä on aina lämmin. 

Voitte sitten siellä tallustella crokseissanne puoli alasti naama pöhöttyneenä. Oikeasti, säästä valittaa aina ne, joille kesä on sitä, että lillutaan jossain hiivaisessa paljussa ananaslonkeroa kitaten ja valittaen sitä kun kaikki on niin paskaa. 

Vierailija
39/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juo liikaa juhannusjuomia ja sammuu terassille, aamulla varmaan on kuollut hypotermiaan. Keskellä kesää.

Lisäksi sääsket, muut hyönteiset ja eläimet syövät juhannuksena sammuneita ihmisiä. Eräs nainen nainen selvisi elossa. Oli onnistunut sammumaan oikein tiheään pienten puiden ja korkean kaiken kasvien sekaan. Vaatteina farkku shortsit ja t paita. Vaikea sanoa mitkä kaikki elukat sitä oli syöneet. Yhtä saamarin paukamaa koko muija. Hänet käytettiin jossain hoitajalla oli niin pahana en muista kaikkea. 

Vierailija
40/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemissä 15 astetta ja tavallinen kemiläinen tuuli. Takki on laitettava tai palelee. Takin saa pois jos tulee kuuma. Ainakin mun takin saa enhän mä tiedä muiden takeista.