Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ainoat oikeat koulutukset:

Vierailija
19.06.2025 |

Di, juristi, lääkis ja ekonomi. Muilla tutkinnoilla voi pyyhkiä pyllyä ja pysyä kortistossa.

Miettikää työttömät tätä

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen opiskellut humanistisia aineita, kuten kieliä ja kirjallisuutta, enkä ole edes valmistunut yliopistosta, mutta silti olen elättänyt kirjantekijänä sekä itseni että perheeni yli 30 vuotta. En ole koskaan ollut työttömänä enkä saanut esim. asumistukea. Terveisin iloinen veronmaksaja

Vierailija
22/26 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kolmessa sukupolvessa akateemisesti koulutettuja maistereista tohtoreihin monelta tieteen alalta, ja kaikilla on suht pitkälle peukalo keskellä kämmentä, eli joku helppo vasarointi tai ulkona maalaaminen onnistuu.

Senpä takia meillä on aina arvostettu laadukasta jälkeä tekeviä kirvesmiehiä ja muita raksa-alan ammattilaisia, luotettavia auton korjaajia, taitavia leipureita/kondiittoreita, floristeja jne. jne.

Kiitollisia ollaan, kun joku noutaa jätteet ja joku auraa ajotiet ja kadut kukonlaulun aikaan.

Ihan turhaa vastakkain asettelua taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristilla ei tule vettä Hanasta eikä sähköä pistorasiasta. Juristia ahdistaa ja itkettää.

Juristilla on kylmä ja pimeä koti jonka hän on itse risuista rakentanut. 

Ruokaa ei ole kun ei ole kauppoja, tosin ei sitä muutenkaan ole kun ei ole viljelijöitä.

Kaikki on Juristeja ja Lääkäreitä vaan....

Vierailija
24/26 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta on kuin Auto. Joku on vetoakseli toinen on Jarrulevy kolmas toimii Mäntänä.

Joku raukka on pelkkä Sytytystulppa...Yksikin osa on poissa niin Auto ei liiku...

Toki on myös turhia osia kuten Stereot...

Vierailija
25/26 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siispä DI, juristi, lääkäri ja ekonomi siivoavat ihan itse työpaikkallansa, valmistavat itse ruokansa ja tekevät sähkökytkennät ja putkityöt. Mielenkiintoista.

tekevät vaatteensa,opettavat lapsensa, ym. lista on loputon

Vierailija
26/26 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten hemmetin surullista, jos maailmassa olisi vain Insinöörejä, juristeja lääkäreitä..ekonomeja nyt ei tarvitse mihinkään.

Ihminen ei ole kone ja tarvitsee jotain mitä se tekee mielellään. Työ harvoin on sellaista, ja ei ole ihme, että nykyisin ei jakseta enää työelämää.

Meillä ei olisi musiikkia, lehtiä, elokuvia, taidetta, televisiosarjoja, vapaan sivistyksen mukavia kursseja jne.

Hyi  olkoon. Kaikki kullkisivat kravatti kaulassa ja ainoa elämäntehtävä on tehdä aivottomasti rahaa.