Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen seksualisoitunut kiinnostus luontoelokuviin

Vierailija
18.06.2025 |

Kirjoitan nyt tästä asiasta tänne, koska en oikeasti kehtaisi kertoa tätä kenellekään tutulle. Asia naurattaa minua välillä, mutta en voi enää väittää etteikö se myös huolestuttaisi.

Mun mies on ollut aina kiinnostunut luonnosta siis oikeasti kiinnostunut. Hän katsoo joka ikisen luonto-ohjelman, mitä löytyy: eläindokumentit, National Geographicit, YLEn luontoillat, you name it. Hän rentoutuu niiden äärellä, ja joskus laittaa metsä-ääniä kuulokkeisiin ennen nukkumaanmenoa yms.

Mutta viime kuukausina olen alkanut huomata jotain oudompaa, miehellä on usein erektioita luonto-ohjelmia katsoessaan. En tarkoita mitään satunnaista, että nyt sattui osumaan vaan toistuvaa, lähes mekaanista reaktiota. Yleensä silloin, kun ohjelmissa näytetään eläinten parittelua tai muuta raakaakin käyttäytymistä: urokset kamppailemassa naaraasta, voimakkaat lisääntymisrituaalit, apinat tai gorillat nakkelemassa toisiaan omilla ulosteillaan jne. Mies katsoo hypnoottisena teltta pystyssä housuissa.

Aluksi en halunnut ajatella asiaa sen pidemmälle. Ehkä se on vain biologinen reaktio. Mutta kun kysyin siitä kerran suoraan, hän sanoi täysin vakavissaan jotain sinnepäin että luonto herättää meissä jotain syvempää, alkukantaista, se ei ole seksuaalista, mutta ei täysin irrallaan siitäkään.

En tiedä mitä siitä pitäisi ajatella. Miksi juuri eläinten lisääntymiskäyttäytyminen tuntuu herättävän hänen kehossaan enemmän reaktiota kuin minä viime aikoina? Norsujen yhdyntä kiihottaa enemmän kuin oma vaimo? Onko tämä joku piilevä fetissi? Vai kertooko jotain miehisyydestä, jota moderni arkielämä tukahduttaa, ja luonto herättää?

Tämä ei ole vitsi. Haluan kysyä teiltä, jotka olette nähneet erilaisia parisuhteita ja taipumuksia:

Onko tällainen käytös oikeasti normaalia? Siis voin vastata itsekin että ei ole, mutta ylireagoinko jos ajattelen että miehelle pitäisi saada terapiaa tai keskusteluapua?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa.

Vierailija
22/28 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset perversiot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/28 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko piirrettyjä myös samalla lailla?

Vierailija
25/28 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa baittaa.

Vierailija
26/28 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh

Hyh hyh

Vierailija
27/28 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle tuo mies olisi ainakin turn off.

Vierailija
28/28 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle tuo mies olisi ainakin turn off.

Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi