Onko uusi Mies ja alaston ase-leffa floppi? vai hyvä?
Ei ainakaan saman tyylinen, nopea tempoisempi, fyysisempi.
Kommentit (32)
Ei mua ole koskaan kiinnostanut ne alkuperäisetkään.
Luin arvostelut jo ja hauska se ei ainakaan ole?! Miksi ihmeessä tommonen filmi piti tehdä?
En ole koskaan tajunnut näitä leffoja, joten minun puolestani uutta ei olisi tarvinnut tehdä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tajunnut näitä leffoja, joten minun puolestani uutta ei olisi tarvinnut tehdä.
Vaatii englannin kielen taitoa sekä jonkinlaista yleistietoa ymmärtää osa vitseistä.
Odotan näkeväni sen ensin ja muodostan mielipiteeni vasta sen jälkeen. Uutta Once Upon a Time in Hollywood-leffaa mä odotan kieli pitkällä, eka oli aivan loistava.
Miksei jotain uudenlaista leffaa? Miksi pitää vain kierrättää 80-luvun leffoja, kun ne ovat järjestään epäonnistuvia rainoja?
Leslie Nielsen nauratti tekemättä mitään.
En näe Liam Nelsonia koomikkona ja tuo traileri aiheuttaa enemmän myötähäpeää kuin naurua.
Vierailija kirjoitti:
Miksei jotain uudenlaista leffaa? Miksi pitää vain kierrättää 80-luvun leffoja, kun ne ovat järjestään epäonnistuvia rainoja?
Uusia JA toimivia ideoita on todella vaikea keksiä, koska niin paljon on jo tehty. On helpompi saada katsojia elokuvalle, joka kierrättää vanhojen ideoiden lisäksi nimen kuin elokuvalle, joka pelkästään kierrättää vanhoja ideoita.
Vierailija kirjoitti:
Kuka käsikirjoittajana?
Joku jut _ ku
Tavallaan hyvä että nää ääliökomediat tekee paluun. Koko genre ollu ihan kuollu vuosikausia.
En tiedä uskallanko mennä katsomaan. Leslie Nielsen oli hulvaton ja Liam Neeson joskus kauan sitten mun celebrity crush, mutta on vaikea uskoa että hän onnistuisi tässä.
Zuckerit tai muu alkuperäistiimi ei mukana kässärissä, joten melko varmasti tulee ulos paksua jöötiä, mikä ei naurata, vaan vähän tuskallisesti irvistyttää.
Onko Hollywood saanut 2000-luvulla pupellettua ulos enää yhtään uutta ja omaperäistä ideaa.
Kaikki mitä sieltä tulee on uudelleenfilmatisointeja ja 1970-1980-luvun hittielokuvista väkisin väännetyn franchisingin N+1 jatko-osia.
Toki valkoinen miessankari on korvattu jollain sateenkaarenvärisellä teinitytöllä joka on täysin ylivertainen kaikessa ja jonka näyttelijä hallitsee tasan kaksi ilmettä.
Mies ja Alaston ase on yhtä kuin Leslie Nielsen ja Vaalenpunainen Pantteri Peter Sellers. Molemmat ovat kuolleet ja nuo elokuvat tähden mukana.
Vierailija kirjoitti:
Onko Hollywood saanut 2000-luvulla pupellettua ulos enää yhtään uutta ja omaperäistä ideaa.
Kaikki mitä sieltä tulee on uudelleenfilmatisointeja ja 1970-1980-luvun hittielokuvista väkisin väännetyn franchisingin N+1 jatko-osia.
Toki valkoinen miessankari on korvattu jollain sateenkaarenvärisellä teinitytöllä joka on täysin ylivertainen kaikessa ja jonka näyttelijä hallitsee tasan kaksi ilmettä.
Mies ja Alaston ase on yhtä kuin Leslie Nielsen ja Vaalenpunainen Pantteri Peter Sellers. Molemmat ovat kuolleet ja nuo elokuvat tähden mukana.
Jokainen kirja on kirjoitettu uudestaan, jokainen taulu maalattu uudestaan, jokainen patsas, katu ja rakennus nimetty uudestaan..."
Tulee vähän sama olo kuin Steve Martinin Inspector Closeausta. Ne harvoin onnistuu uudestaan.
En näe Liam Nelsonia hauskana. Eli ei kiitos.