Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin outo kommentti, kun kerroin ostaneeni talon

Vierailija
18.06.2025 |

Asumme samalla paikkakunnalla. Työkaveri osti itselleen rivitaloasunnon muutama kuukausi sitten. 

Minä ostin juuri mieheni kanssa omakotitalon, hieman kauempaa keskustasta kuin työkaveri.

Juttelimme asiata ja hän kysyi mikä firma oli ollut välittäjänä. Kerroin ja työkaveri totesi että "sillä on yleensä niitä halvempia asuntoja"

Meidän talomme on hyväkuntoinen, rakennettu 2000 luvun puolella ja siinä on mukava tontti. En tiedä mitä työkaveri oikein tarkoitti kommentillaan

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi työkaverilla käydä nyt kateeksi kun tuollaisen lipsautti. Rivitalo on kaikkein kamalin asumismuoto.

Vierailija
22/30 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään teidä mitä kommentillaan tarkoitti. Itse voisit tietää jos olisit kysyny. Mä taas sanoin työkaverille, et ostin kukkia ja kukkasipuleita. Se kysy mistä ja kun kerroin, se haukku ne huonoksi. Ajattelin vaan, et ehkä hän on huono viherpeukalo,mulla ne vihertää,kukkii ja kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iloinen. Sait halvalla hyvän. Jos olisi sanonut, että se välittäjä myy kalliita asuntoja, olisi pilkannut, että menit halpaan ja maksoit liikaa.

Vierailija
24/30 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäänyt kaverin kommentti mieleen kun hän sanoi, että eräältä toiselta alueelta olisitte saaneet halvemmalla.

No, juuri siltä alueelta emme todellakaan olisi ostaneet. Vähän harkitsemattomia kommentteja!

Vierailija
25/30 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sukulainen on samanlainen. Hän hakkaa puukkoa selkään kaikille, joita kadehtii. Soittelee viranomaisillekin. 

Vierailija
26/30 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän oli vaan huomannut että sillä välittäjällä on halvempia asuntoja. Itse tulkitset kommentin pahantahtoiseksi jostain syystä. Ehkä sen takia että hän oli ostanut "vain" rivitalokämpän ja sinä jotain parempaa.

Vierailija
27/30 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin vedestä

Vierailija
28/30 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hämmästyi sitä, että se välittäjä välitti sen talon jos vaikka yleensä myy pieniä kerrostaloasuntoja tmv?

Ylipäätään ehkä vähän niche-kiinnostuksen kohde joku välittäjä muutenkin.. Ite en kiinnitä niihin mitään erityistä huomiota enkä muista enää edes mistä omani on olleet. 

Vierailija
29/30 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä kommentti työkaveriltasi. Kateus tai epävamuus iski häneen. Olisi voinut haluta oman talon mutta tyytyi kenties rivariin esim jos ei saanut tarpeeksi lainaa tai muista syystä. Anna asian olla. 

Siltä kuulostaa. Sijainti kuitenkin eri, ehkä työkaveri ei tajunnut. 

Oma asiansa jos etsi kalliimman välittäjän kautta.

Vierailija
30/30 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on noin heikko itsetunto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä