Iranin TV: "Tänään illalla tulee yllätys jota maailma ei tule unohtamaan vuosisatoihin."
Kommentit (839)
Vierailija kirjoitti:
24 päivä tapahtuu.
Ai. Mistä tiiät?
Israelilla on Samson suunnitelma, suomeksi Simson.
Vierailija kirjoitti:
Allah on suuri, suurempi kuin Jahve.
Allah nielee Muhammadin spermaa helvetissä.
Vierailija kirjoitti:
Aika miehekäs nainen tuo iranilainen uutistenlukija.
Pride-liike elää ja voi hyvin Iranissa. M
Kiinasta kuulemma tuli jotain rahtia Iraniin ..saattaa olla jokin uusi ylläri
Vierailija kirjoitti:
Pinta-alat
Israel 22 145
Iran 1 648 000
Asukasluvut
Israel 9,7 miljoonaa
Iran 90,6 miljoonaa
Sitä voi verrata Euroopan toiseksi suurimpaan maahan Ukrainaan jonka väkiluku on 50 miljoonaa ennen. Sotaa..
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää mikä ylläri, tai sitten ei olisi. Voihan kyse olla toki evakuoinneistakin. M51
Niin missä on ap väitteesi lähde?
Source??!
Noilta höyrypäiltä voi odottaa mitä vain järjetöntä. Ilmeisesti joku jää henkiin kun jää muisteteltavaakin. Ne olisi pitänyt ennalta ehkäistä jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Ap katsoo Iranin TV:tä ja puhuu persiaa.
Farsia puhuvat. M51
Vierailija kirjoitti:
On se mielikuvituksessa, ei sitä muualla olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kinkit vie todisteet pois
Vierailija kirjoitti:
Yli tuhat vuotta paskan jauhantaa saa suuria aikaan. Pakko tuhota juutalaiset! Pakko! Tätä on jauhettu Välimeren rannoilta Intian merelle. Miten ihmeessä me sivistyneet annoimme tuon olla emmekä puuttuneet ennalta ehkäisevästi? Melkoista vihapuhetta.
Luin äsken jännän kirjan ydinsodasta. Sitä on simuloitu eri peleissä. Yleensä lopputulos on free for all eskalaatio. Aikaa on kymmeniä minuutteja reagoida. Miettiä tuleeko kohti, pyytää lupa ampua ennen kuin omiin siiloihin ym kajahtaa. Ja mm pohjois korean ohjuksilta jenkit ei pääse suojaan, 2017 alkaen. koko ajan on valmius päällä maalla merellä ilmassa.
Valmiit maalit on, Hki tietty siinä sivussa. Lopputulos on 5/8 miljardia katoaa hitaasti tai hetkessä. Ydintalvi.
Haluaisin olla Helsingin keskustassa kun alkaa. Ei huomaa mitään. Game over
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus tulee pian takaisin, Raamattu ennusti iran/israel sodan Vanhan testamentin aikaan jo ja kuuluu lopunajan profetioihin
Laita se Raamn kohta. :)
T: uskis
Hesekiel 39
6Minä sinkoan tulen Magogin maahan ja sytytän tuleen meren rannoilla asuvien kansojen maat. Silloin nuo kansat, jotka luulivat olevansa turvassa, tietävät, että minä olen Herra. 7Oman kansani Israelin minä opetan tuntemaan pyhän nimeni, enää minä en salli nimeäni häväistävän. Kaikki kansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, Israelin Pyhä. 8Näin käy, sanoo Herra Jumala, näin tapahtuu. Se päivä tulee, josta minä olen puhunut.
9Israelilaiset lähtevät kaupungeistaan, sytytt
Gog ja Magog eivät ole Persia, vaan Israelista pohjoisessa, Turkin tienoilla. Siellä oli myös Tuubal ja Mesek (Mesek ei ole Moskova). Turkin kanssa lopun ajan rytinöissä kyllä mainitaan Persia, muistaakseni juuri 38. luvussa.
Ja siis uskon, että viimeisiä aikoja eletään.
T:uskis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli tuhat vuotta paskan jauhantaa saa suuria aikaan. Pakko tuhota juutalaiset! Pakko! Tätä on jauhettu Välimeren rannoilta Intian merelle. Miten ihmeessä me sivistyneet annoimme tuon olla emmekä puuttuneet ennalta ehkäisevästi? Melkoista vihapuhetta.
Heh heh. Taidat olla Israelin ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iran lasauttaa ydinkärjen Jerusalemiin?
Sen jälkeen myös iran lakkaisi olemasta.
Olisiko siinä jotain ongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iran lasauttaa ydinkärjen Jerusalemiin?
Sen jälkeen myös iran lakkaisi olemasta.
Olisiko siinä jotain ongelmaa?
Meillä on Uuno Turhapuro, heillä maanviljelys.
Ei ennustanut. Olet homo.