Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusten värjääminen on jotenkin niin feikkiä

Vierailija
18.06.2025 |

Olen iän myötä opetellut tykästymään omaan, luonnolliseen hiustenväriin ja samaa suosittelen muillekin. Toki mulla on latvoissa vielä jämiä aiemmista värjäilyistä, mutta niitä on sävytetty niin, että oma väri saa nyt kasvaa! 

Ajatelkaapa miten paljon rahaa ja luontoa säästyisi, jos ette värjäisi hiuksianne! Me ollaan täydellisiä juuri sellaisina kuin olemme. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin pitkään kasvattamaan omaa väriä päähän rahanpuutteen takia. Sitten keräsin lompakkoni rippeet ja vaalensin taas hiukseni kampaajalla. Koko ilme ja elämänasenne muuttui taas parempaan suuntaan.

Maantienharmaa ei pue ketään.

Etkö osaa vaalentaa itse? 20e vs. 200e. Vai onko nää taas näitä kampaajien propagandaviestejä? :D "yhyy maantienharmaa ei pue ketään, tulkaa värjäyttämään punaiseksi! Ja eteen violetit raidat! Vetyperoksidi se vasta pukeekin kaikkia!" Huutista.

Vierailija
22/34 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulen kampaamosta hiukset nätisti värjättynä, oloni tuntuu ainakin 5v nuoremmalta. Peilikin sen kertoo, olen 58v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin pitkään kasvattamaan omaa väriä päähän rahanpuutteen takia. Sitten keräsin lompakkoni rippeet ja vaalensin taas hiukseni kampaajalla. Koko ilme ja elämänasenne muuttui taas parempaan suuntaan.

Blondaus on niin last season. Se oli muotia kasarilla.

Höpö höpö. Se on aina muodissa, suosituimmat sävyt vaan vähän vaihtelevat trendien mukaan.

Vierailija
24/34 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa vaalentaa itse? 20e vs. 200e. Vai onko nää taas näitä kampaajien propagandaviestejä? :D "yhyy maantienharmaa ei pue ketään, tulkaa värjäyttämään punaiseksi! Ja eteen violetit raidat! Vetyperoksidi se vasta pukeekin kaikkia!" Huutista.

En todellakaan, eivätkä osaa muutkaan. Eron näkee kilometrin päähän, siis kampaajan tekemän värjäyksen ja kotivärjäyksen välillä. Etenkin juuri vaalennuksissa.

Kaverini joskus sanoi että älä enää mene kampaajalle, minä voin vaalentaa hiuksesi kun vaalennan omanikin. En viitsinyt sanoa etten ottaisi tuollaista epätasaista kelta-valko-vaalennusta päähäni edes ilmaiseksi. :D

Vierailija
25/34 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondaus on aina muodissa. Nuorilla naisillakin on ihan järjestään blondatut hiukset.

Vierailija
26/34 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätyt hiukset näyttää peruukilta. Pahin on just joku pikimusta, jossa on sitten se vaaleahko juurikasvu. Näyttää siltä, että on kaljuuntumassa. 

Vierailija
27/34 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä  tuhat ketjua mäiskykettuy.   Vee..värjätkää tai olkaa värjäämämättä. Ei kuulu kellekään.  😝😝😝😝

Miksi kommentoit?

Koska paskan pälinää..... toki, toki, toki, toki toki....

Sinä päliset omiasi ja ihan turhaa. Vaihda ketjua.

Vierailija
28/34 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuntosalilla käynti ja kehonrakennus kuuluu myös samaan sarjaan. Samoin kuin vaatteilla koreilu tai joku hienon auton ostaminen vain, jotta pönkittää omaa erinoimaisuuttaan. Jotenkin tosi muovista tuollainen keekoilu.

En näe mitään pahaa hiustenvärjäyksessä, kivoissa vaatteissa enkä autoissa ja jos ne tekevät henkilön onnelliseksi niin mikäs siinä. Tuosta kuntosalijutusta olen kyllä täysin eri mieltä ja salilla käydään myös lihaskunnon ylläpidon ja terveyden takia eikä pelkästään sen ulkonäön vuoksi.

Vierailija
29/34 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kumpikohan osaa paremmin vaalentaa hiukseni: minä, jolla ei ole minkäänlaista kokemusta hiuksen blondauksesta vai tuhansia hiuksia värjännyt ja palkintoja työstään voittanut kampaaja? Ei ole egoni ihan niin suuri, että uskoisin itse pystyväni parempaan. Kyllä tuolla kadulla kun kävelee niin näkee ketkä ovat maksaneet värjäyksestä 20 e ja ketkä 200 e

T. Eri.

Vierailija
30/34 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämäkin sinänsä positiivinen asia (AP tykkää omasta hiustenväristään) pitää kehystää muiden lyttäämisen kautta? Että hiusten värjäys on "jotain niin feikkiä"? Olet ap kuitenkin itsekin värjännyt vielä muutaman vuoden sisään omaa tukkaasi.

Tykkään itsekin omasta hiustenväristäni, ja jaan kyllä mieluusti värjäämättömien hiusten ilosanomaa, se esimerkiksi pysyy paljon paremmassa kunnossa kun ei kulu värjäyksistä. Mutta senkin voi tehdä monella tapaa, ilman että nimittelee muiden tapaa feikiksi.

Vierailija
31/34 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on välillä käsittelemättömät hiukset ja välillä vaalennan/raidoitan kampaajalla. Värjätty hius on paljon helpommin käsiteltävä kuin oma hius, siksikin tykkään ja kyllähän vaalennus piristää ilmettä. Kuka mitenkin.

Vierailija
32/34 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä värjätä. Itse en jaksa sitä vähtiä.

Vierailija
33/34 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, tämä on luonnollista minulle. Moni muu värjää, ja joillekin se kirkkaan vihreä väri hiuksissa on ihan yhtä luonnollista. Itseilmaisua kumpikin tyyli.

Okei myönnetään, sellaiseksi kantajalleen sopimattoman värisiksi värjätyistä on kyllä minunkin vaikea tykätä, esim jos viileä ihon sävy ja hiukset kullanruskeat ja kuitenkin luonnollista tyyliä haetaan, niin vähän ikävästi osuu silmään. Silloin värjäämättömyys on hyvä vaihtoehto, juu, mutta myös kunnollisen kampaajan etsiminen. 

Vierailija
34/34 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En värjää, tämä on luonnollista minulle. Moni muu värjää, ja joillekin se kirkkaan vihreä väri hiuksissa on ihan yhtä luonnollista. Itseilmaisua kumpikin tyyli.

Okei myönnetään, sellaiseksi kantajalleen sopimattoman värisiksi värjätyistä on kyllä minunkin vaikea tykätä, esim jos viileä ihon sävy ja hiukset kullanruskeat ja kuitenkin luonnollista tyyliä haetaan, niin vähän ikävästi osuu silmään. Silloin värjäämättömyys on hyvä vaihtoehto, juu, mutta myös kunnollisen kampaajan etsiminen. 

Ei kaikki halua kampaajan palkkapussia lihottaa.