Hiusten värjääminen on jotenkin niin feikkiä
Olen iän myötä opetellut tykästymään omaan, luonnolliseen hiustenväriin ja samaa suosittelen muillekin. Toki mulla on latvoissa vielä jämiä aiemmista värjäilyistä, mutta niitä on sävytetty niin, että oma väri saa nyt kasvaa!
Ajatelkaapa miten paljon rahaa ja luontoa säästyisi, jos ette värjäisi hiuksianne! Me ollaan täydellisiä juuri sellaisina kuin olemme.
Kommentit (34)
Mitäpä tuohon voisi sanoa kuin että kivat sulle ap.
Tuo ei mielestäni ole totta, että luonnollinen väri olisi aina nätimpi kuin värjätty. Kyllä joillekin se luonto on suonut varsin mitäänsanomattomat hiukset .
En itse ajattele, että täytyy olla täydellinen. Mutta tykkään itse enemmän värjätyistä hiuksista, joten jatkan värjäämistä. En koe ongelmana, vaikka se olisi feikkiä.
Minusta kuntosalilla käynti ja kehonrakennus kuuluu myös samaan sarjaan. Samoin kuin vaatteilla koreilu tai joku hienon auton ostaminen vain, jotta pönkittää omaa erinoimaisuuttaan. Jotenkin tosi muovista tuollainen keekoilu.
Samoin minä olen jättänyt värjäämisen pois kokonaan.
Kyllä maantien värinen on siistimmän näköinen kuin blondatut hiukset.
Vierailija kirjoitti:
OK, se suomalainen maantienharmaahan on onneksi niin ihana ja aito!
Sulla on ihana asenne!
Ap
Nuorena tuli värjättyä, mutta kun tukka alkoi harmaantua, lopetin. Tajusin että oma väri on se paras.
Kyllä se suomalaisella naisella pitää olla se pikimusta, tai vetyperoksidi blondi tai kirkuvan punainen
Harmaa vitivalkoisia kasvoja vasten on kammottava yhdistelmä.
Itselläni on epätasaisesti harmaantuneet hiukset. Lopetin jo kertaalleen värjäämisen, mutta vuosien jälkeen aloitin uudelleen. On kuitenkin sen verran haastava homma itse värjätä kun kylppäriä ei ole, että nyt parin vuoden värjäämisen jälkeen olen palaamassa takaisin omaan väriin. Ensi talvena en enää pihalla pakkasessa huuhtele väriainetta pois, vaikka kuinka olen pirteämmän näköinen värjätyillä hiuksilla 😄
Ihanaa kun kaikki voi itse valita mitä hiuksilleen tekee / ei tee !
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuntosalilla käynti ja kehonrakennus kuuluu myös samaan sarjaan. Samoin kuin vaatteilla koreilu tai joku hienon auton ostaminen vain, jotta pönkittää omaa erinoimaisuuttaan. Jotenkin tosi muovista tuollainen keekoilu.
Mielestäni ei kuulu samaan sarjaan. Kuntosaliharrastus on hyväksi kelle tahansa.
Samoin auto on tarpeellinen kapistus. Vanhojen romuautojen ostaminen se vasta kalliiksi tulee.
Siistit vaatteet on ihan must.
Tästä tuhat ketjua mäiskykettuy. Vee..värjätkää tai olkaa värjäämämättä. Ei kuulu kellekään. 😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään :) Erottuu edukseen kaiken kansainvälisyyden vilinästä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuhat ketjua mäiskykettuy. Vee..värjätkää tai olkaa värjäämämättä. Ei kuulu kellekään. 😝😝😝😝
Miksi kommentoit?
Minä jouduin pitkään kasvattamaan omaa väriä päähän rahanpuutteen takia. Sitten keräsin lompakkoni rippeet ja vaalensin taas hiukseni kampaajalla. Koko ilme ja elämänasenne muuttui taas parempaan suuntaan.
Maantienharmaa ei pue ketään.
Se maatien värinen on kaunis. Niitäkin on eri sävyjä.
Vierailija kirjoitti:
Minä jouduin pitkään kasvattamaan omaa väriä päähän rahanpuutteen takia. Sitten keräsin lompakkoni rippeet ja vaalensin taas hiukseni kampaajalla. Koko ilme ja elämänasenne muuttui taas parempaan suuntaan.
Maantienharmaa ei pue ketään.
Blondaus on niin last season. Se oli muotia kasarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommentoit?
Koska paskan pälinää..... toki, toki, toki, toki toki....