Kultaranta-keskusteluiden taso on laskenut - Halla-aho vieraana
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli hyvä. Halla-aho oli loistava. Vassarit itkee.
Halla-aho nieleskelee puolet puheestaan ja änkyttää ja punastelee. Todella vaivalloista ja raskasta kuunneltavaa. Kuulijan ei pitäisi joutua jännittämään saako puhuja asiansa sanottua.
Eikö hänellä ole joku kurkkuvaiva. Näin olen ymmärtänyt.
Koulukiusaamisen peruja .Luultavasti myös joku autisminkirjon ongelma, kaikesta päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Jussi voisi vihdoin tulla autistikaapista, mutta tuskin sitä koskaan tekee. Artokaan tuskin tulee kaapista. Nämä Jussin autismi ja Arton homous ovat molemmat kuitenkin sellaisia julkisia salaisuuksia, joiden varsinaisesta ilmitulosta yllättyisi vain Petteri.
Aika helposti osaat diagnosoida ihmisen vain perstuntuman perusteella. Neurologian erikoislääkärit joutuu ihan tekemään työtä palkkansa eteen diagnooseja tehdessään. Mutta minäkin osaan ja diagnosoin sinut ääliöksi, noin, ole hyvä.
Luuletko, että sinun idioottimaiset ad hominen hyökkäykset vaikuttaa mitenkään? Halla-Aho on älykäs, piste. Miinusta tulee myös tuosta, että kuvittelet jonkun henkilön homoseksuaalisuuden vaikuttavan ihmisten mielipiteisiin tuon taivaallista, ai niin, tuollaisten yksinkertaisten mielipiteisiinhän ne tietenkin vaikuttaa...
Halla-aho viihdyttävin puheinsa viihdyttämässä muita osallistujia.
Vierailija kirjoitti:
Meidän mestari! Oih!
Panomestarin kannatus romahti rökääleesti vaaleissa 69% ....ja Purran kannatus tippui 49%...revi siitä 🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho viihdyttävin puheinsa viihdyttämässä muita osallistujia.
Kertooko viihdyttävän jutun kun petti vaimoa ja lapsiaan 8 vuotta ja teetti äpärälapsen. 🤔🤔🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Loistavasti kannatus romahti peräti 69% vaaleissa. Persut itkee kun kannatus romahti vaaleissa kaksi kolmasosaa. Yyy yyyy yyy 😭😭😭
Huoraaholle voisi tehdä PEth-testin, vaikka näkeehän tuon silmämääräisestikin, että taitaa alkoa mennä runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistavasti kannatus romahti peräti 69% vaaleissa. Persut itkee kun kannatus romahti vaaleissa kaksi kolmasosaa. Yyy yyyy yyy 😭😭😭
Ja jotkut ei osaa kirjoittaa, kuin yhden viestin ja joutuvat kopipeistaamaan samaa jorinaa joka ketjuun... Yyy yyyy yyy 😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut ei osaa kirjoittaa, kuin yhden viestin ja joutuvat kopipeistaamaan samaa jorinaa joka ketjuun... Yyy yyyy yyy 😭😭😭
Ja persurakki älähtää heti kun kalikka osuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi voisi vihdoin tulla autistikaapista, mutta tuskin sitä koskaan tekee. Artokaan tuskin tulee kaapista. Nämä Jussin autismi ja Arton homous ovat molemmat kuitenkin sellaisia julkisia salaisuuksia, joiden varsinaisesta ilmitulosta yllättyisi vain Petteri.
Aika helposti osaat diagnosoida ihmisen vain perstuntuman perusteella. Neurologian erikoislääkärit joutuu ihan tekemään työtä palkkansa eteen diagnooseja tehdessään. Mutta minäkin osaan ja diagnosoin sinut ääliöksi, noin, ole hyvä.
Luuletko, että sinun idioottimaiset ad hominen hyökkäykset vaikuttaa mitenkään? Halla-Aho on älykäs, piste. Miinusta tulee myös tuosta, että kuvittelet jonkun henkilön homoseksuaalisuuden vaikuttavan ihmisten mielipiteisiin tuon taivaallista, ai niin, tuollaisten yksinkertaisten mielipiteisiinhän ne tietenkin vaikuttaa...
Vaimoaan kahdeksan vuotta pettänyt ja ä pä rän siittänyt v i T T upää se on, täysi pas ka. Moraaliton nilviäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse saanut autisminkirjon diagnoosin. En myöskään ole itse tätä puhemiehen diagnoosia keksinyt, vaan paljon tästä on puhuttu ja moni ollut tätä mieltä jo pitkään. Olen vaan samaa mieltä monen muun kanssa ja olen toki sen perusteella, mitä olen puhemiestä televisiossa ja eduskunnan istunnoissa nähnyt tehnyt omat johtopäätökseni. En ole haukkumassa ketään pelkän homouden perusteella. En pidä Artosta, mutta ei se mahdollisesta homoudesta johdu. Tätäkään mahdollista ominaisuutta en ole itse keksinyt, vaan ihan yleisesti tätä mieltä ollaan. Olen muuten itse aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Puhevikainen puhemies.
Moraaliton, vaimolleen valehteleva paskapuhemies.
Vajaa kaksi vuotta vaaleihin, sitten päästään näistä nassesedistä eroon.
Suomi on rappeutunut ja sen huomaa parhaiten, kun tarjoilijoita aletaan kutsumaan "keskustelu"vieraiksi päättäjien kanssa. Saahan siinä hyvät naurut, mutta Suomen maine sivistysvaltiona murenee kohisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhevikainen puhemies.
Moraaliton, vaimolleen valehteleva paskapuhemies.
Eniten ihmettelen, että noinkin hyvä menestys naismaailmassa ollut. Itselle olisi varmasti viimeinen mies planeetalla.
niinpä. stubbido sanoi, että iisraililla on oikeus puolustautua, hyökkäämällä kolmeen maahan. juukalaiset tekee juuri sitä, mitä ovat ruikuttaneet viimeiset 80 vuotta. aikamoisia sankareita. se vaatimaton taidemaalari itävallasta oli oikeassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho toinen protokollassa,sitte tulee Orpo
Kertoo paljon nykymeiningin kaistapäisyydestä, että näin on päässyt käymään.
Hävettää olla suomalainen.
hävettää että olet suomalainen
Kertoo paljon persujen aineksesta, että Halla-ahon kaltainen on heidän ihailema.
Halla-Aho on hyvä puhuja, miettii ennen kuin sanoo, joka on harvinaista poliitikkojen keskuudessa. Kuulijassa sen sijaan herättää luottamusta. Halla-Aho on myös selkeästi yksi älykkäimmistä poliitikoistamme tällä hetkellä. Jos kuuntelisit ja ymmärtäisit niitä sanoja, joita hän sanoo, niin tajuaisit sinäkin tämän.