Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttarikustannukset n. 100e/hlö, onko teistä paljon?

Vierailija
18.05.2008 |

Aloitin tästä eilen keskustelun, mutta en saa haettua vanhaa ketjua.

Eli kaipailisin lisää kommentteja, onko teistä 100e/hlö liikaa, kyseessä on melko iso porukka, eikä kaaso tunne kaikkia vieraita. Silti on järkännyt tosi hienoa ohjelmaa ja kustannukset ovat mielestäni korkeat, varmaan vähintään tuo 100e tulee, sisältää polttariohjelman, ruuat, juomat (ainakin polttarisankarin osalta).

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka olisin läheinenkin morsiamen kanssa, en osallistuisi moiseen noin korkeiden kustannusten vuoksi!

Ja kaukaisimmat ystävät eivät varmaan viitsi maksaa satasta jonkun puolitutun juhlista!

Vierailija
2/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaveripiirissä järjestetään isoja polttareita ja porukka tienaakin hyvin. Silti ei ikinä polttarikustannukset ole olleet 100 e. Omien ruokien kanssa maksimikin on tainnut olla 85 e.

Sisältääkö ruoat & juomat? Jos ei, sitten on minusta todella liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut järjestämässä useita polttareita ja kustannukset ovat jääneet kokonaisuudessaan n.300e! Ja tuolla rahalla on järkätty "uhrille" polttari-vaatteet, millon ratsastusta, hierontaa, vesiskootteri ajelua, ja aina ollaan saunotta, syöty ja juotu hyvin! Ja tuosta rahasta on jäänyt r yyppy-rahat morsiamelle, ettei illan mittaan ole tarvinnut omiaan käyttää mihinkään!

Vierailija
4/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitais jäädä multa väliin moiset polttarit. Siihen vielä lahja päälle niin jo tulee hintaa häille.

Vierailija
5/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuon takia, ettei rahaa voi laittaa. Miehille ihan tavallinen summa. Nykyään 100 euroa melkein menee jos tehdään jotain kivaa ja erikoisempaa porukalla ja ruokitaan ja juotetaan morsian.

Toki voi pitää halvatkin polttarit, mutta jotenkin ärsyttää kun naisten polttareissa törmää aina samaan valitusvirteen.

Vierailija
6/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin riippuu tietysti ohjelmasta ja mitä sisältää. Jos on kivaa ohjelmaa ja saa rahalleen vastinetta, voisin maksaakin.

Vierailija
7/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN LIIKAA!!

Vierailija
8/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksinkertaisesti olisi varaa osallistua:(

Hienokaan ohjelma ei auta, jos tieto matista kukkarossa ja ensi viikon puurokuurista kaivaa mieltä.

Mieluummin niin että kustannukset kohtuullisiksi, ja jokainen maksaa ruokansa ja juomansa itse. Ei tietenkään morsian.

Jos taas tuohon sataseen ei alunperinkään sisältynyt tarjoiluja, on hinta vielä järkyttävämpi. Kiinnostaisi tietää, miten iso porukka on, ja miten hienoa tuo ohjelma oikein sitten on? Risteily?

Vierailija
9/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni olisikin eri asia, jos olisimme tiivis kaveriporukka. Järjestäjät eivät tunne koko porukkaa, ja meitä on monenlaisia ihmisiä monenlaisine palkkoineen ja menoineen. Budjettia ei edes kysytty etukäteen, vaan ilmoitettiin nyt kun ohjelma on jo miltei valmis.

100e sisältää siis about kaiken paitsi omat juomat.

ap

Vierailija
10/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko kertoa kaasolle, että on liikaa? Siinäpä sulla miettimistä. Voisiko tunnustella asiaa ja kysyä, ovatko kaikki jo ilmoittautuneet ja summa oli suurehko... Ehkei ihan voi sanoa, että "AV:llakin moni oli sitä mieltä, että liikaa"... .

Vierailija
11/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulla on kesällä kahdet muutkin häät ja polttarit (niiden kustannukset kyllä paljon pienemmät, vaikka ohjelma on kivaa) ja muutakin lomasuunnitelmaa. Sitten vielä häälahjat vaatteet, niin kyllä aika kalliiksi tulee :/. Olisin ollut valmis laittamaan n. 50e polttareihin. Kyllä minä tuon 100e voin maksaa, mutta kyllä harmittaa. Etenkin kaason ylimielinen asenne, kun muutama on huomauttanut kalliista kustannuksista. Mutta helppohan se on järjestää kalliit juhlat, kun itsellä ei ole lapsia ja on todella hyväpalkkaisessa työssä.

ap

Vierailija
12/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavan tyypillinen, ainakin Helsingissä.

Olen osallistunut viimeisen neljän vuoden aikana noin kymmeniin polttareihin ja hintahaarukka on ollut 60¬ (aika vaatimattomat pirskeet) - jopa 135¬ per nuppi, no siinä olikin sitä ohjelmaa jo vähän liikaa.

Kalliiksi on tullut... Vielä häälahjat päälle, ja puvut, kampaukset jne... UHhuh.

Vierailija
13/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyritään pyytämään kaikken osallistujien mielipide mm. kustannuksiin käytettävästä summasta! Ja enemmistöhän se on mikä ratkaisee! Tuolla meiningillä saattaa osanottaja määrä pienentyä aikalailla, kun saavat tiedon 100e:n maksusta! Ja täten jäljelle jäävien osuus nousee huomattavasti!

Vierailija
14/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta että olen valmis maksamaan, kunhan ei enää niitä tuosta kasvateta. Suhtautuminen oli todella ynseä ja ylimielinen, vaikka muutama muukin oli todennut budjetin korkeaksi, mutta mahdolliseksi. Tuo suhtautuminen tässä ehkä enemmän ärsyttääkin, oletetaan vain automaattisesti, että kaikilla on rahaa ja halua maksaa mitä vain.

ap

Vierailija
15/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja te läljelle jäävät maksatte heidänkin osuuden Esim. jos mukana 6 ja yksi tippuu pois, niin muut maksavat jo silloin 20e lisää! En epäile ettet osaisi itse laskea!

Vierailija
16/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki eivät ole vielä kommentoineet (ainakaan tietääkseni) tuohon kustannusarvioon. Kaaso on nähnyt todella paljon vaivaa polttareiden järjestelyyn, ohjelmaa on paljon ja siinä on yksi juttu jonka mielestäni voisi jättää pois, sillä muuten sekä aikataulu etta budjetti menee aika tiukoille. Olin vielä aluksi ihan hyvillä mielin, mutta se ylimielinen suhtautuminen sai niskavillani pystyyn. Pahoin pelkään, että kustannukset tuosta vielä nousevat, sillä se oli vain arvio. Jos ruoka ja juoma tulee myös olemaan luksusta, mennään jo reippaasti satasen yli.

ap

Vierailija
17/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisi itse kustannukset jos ei tajua, ettei kaikilla ole varaa/ halua laittaa isoja summia yksiin polttareihin, kun ne häätkin ovat vielä edessä.

Monesti on lisäksi sekin tilanne, että osa tulee polttareihin kauempaa ja tulee päälle vielä matkakustannuksia.

Vierailija
18/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva tietää etten ole ainoa joka pitää kustannuksia korkeina. Tiedostan kyllä, että nykyään kaikki on kallista ja pelkkien saunatilojen vuokrat pääkaupunkiseudulla on älyttömiä. Halvemmat paikat kun on jo varattu aikapäivää sitten.

ap

Vierailija
19/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadan euron sijoittaminen polttereihin olisi minusta pöyristyttävän paljon!

Varmaan jäisin pois koko polttareista, jos kustannuksia ei saisi alemmaksi.

Vierailija
20/21 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 100 euroo per lärvi on sairaan kallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme