Miksi Suomen valkoisuudesta huolissaan olevat etnonationalistimiehet eivät hanki lapsia?
Eikö se loisi lisää valkoisia?
Ja sekin pari prosenttia joka lisääntyy, tekee niin joidenkin thaikkujen kanssa jolloin lapsista tulee mulatteja.
Kommentit (12)
koska yksikään valkoinen eurooppalainen nainen ei noihin öliseviin pälvikaljuihin tissiposkiin koske edes pitkällä tikulla. vaihtoehdot on hakea vaimo aasiasta tai kuolla inselinä
Ei ehkä ihan arvomaailma kohtaa synnytysikäisen länsimaalaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
koska yksikään valkoinen eurooppalainen nainen ei noihin öliseviin pälvikaljuihin tissiposkiin koske edes pitkällä tikulla. vaihtoehdot on hakea vaimo aasiasta tai kuolla inselinä
Mun tikkuun on koskenu todistettavasti ainaki 3 kertaa lol
Jos hatusta pitäisi vetää lukuja, nuorista miehistä ehkä 5-10% on äärioikeistolaisia mutta nuorista naisista joku 0,01%. Ei näy hirveästi potentiaalisia synnyttäjiä soihtukulkueissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos hatusta pitäisi vetää lukuja, nuorista miehistä ehkä 5-10% on äärioikeistolaisia mutta nuorista naisista joku 0,01%. Ei näy hirveästi potentiaalisia synnyttäjiä soihtukulkueissa.
Onneks aviopuolison kanssa ei tarvi kannattaa samaa puoluetta eikä samaa pesäpallojoukkuetta
Normaali valkoinen nainen on opiskellut, nähnyt maailmaa ja eri kulttuureja ja todennäköisemmin omaa sen verran laajan elämänkatsomuksen, että joku fakkiutuminen ihonväriin elämäntehtävänä on todennäköisyyksiltään aika pientä.
Pikkukylissä sen sijaan on paljonkin miehiä jotka eivät kylänraittia kauempana ole eläissään käynyt ja paasaavat vuosikymmeniä jostain "sompuïsta".
Vierailija kirjoitti:
Normaali valkoinen nainen on opiskellut, nähnyt maailmaa ja eri kulttuureja ja todennäköisemmin omaa sen verran laajan elämänkatsomuksen, että joku fakkiutuminen ihonväriin elämäntehtävänä on todennäköisyyksiltään aika pientä.
Pikkukylissä sen sijaan on paljonkin miehiä jotka eivät kylänraittia kauempana ole eläissään käynyt ja paasaavat vuosikymmeniä jostain "sompuïsta".
Mä oon asunu kehä 3sen sisäpuolella kohta 20 vuotta ja pari vuotta ihan kantakaupungissakin. ja kannatan sinimustaa liikettä ja fanitan giorgia melonia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon asunu kehä 3sen sisäpuolella kohta 20 vuotta ja pari vuotta ihan kantakaupungissakin. ja kannatan sinimustaa liikettä ja fanitan giorgia melonia
Matala ÄO on ilmeisesti mahdollinen ominaisuus asuinpaikasta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta valkoista vauvaa olet tehnyt turvaamaan valkoisen tulevaisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matala ÄO on ilmeisesti mahdollinen ominaisuus asuinpaikasta riippumatta.
Oon käyny mensan testeissä ja oon aika keskiverto älykkyysosamäärän omaava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks aviopuolison kanssa ei tarvi kannattaa samaa puoluetta eikä samaa pesäpallojoukkuetta
Se että kannattaa Sotkamon Jymyä ei kyllä millään mittapuulla ole samalla viivalla ideologisesti kuin se että kannattaa vaikkapa Adolf Hitlerin politiikkaa. Ei poliittinen arvomaailma ole mikään leikki tai viihteellinen asia.
Mulla on vasta 3. PK-seudulla maksais tosi paljon asunnot jos haluais yli 3 lasta