Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi et halua seksiä toisten miesten kanssa, vaikka tähän olisi aviomiehen lupa?

Vierailija
16.06.2025 |

Meillä on ylläkuvatun kaltainen tilanne ja tätä on jotenkin hankala minun miehenä ymmärtää - varsinkin kun seksi toisten miesten kanssa mielikuvissa vaimoa todellakin kiihottaa. Vuosia olemme tästä puhuneet ja muutaman kerran jo hyvin lähellä olleetkin, mutta aina on vaimo perääntynyt enkä usko, että tämä lopulta koskaan toteutuu. 

Kiitoksia asiallisista näkökulmista! 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti siksi, että en pysty harrastamaan seksiä ihmisen kanssa, jota kohtaan minulla ei ole tunteita. Fantasioissa toki kiihotun ajatuksesta seksin harrastamisesta myös tuntemattomien kanssa. 

Vierailija
2/14 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla suurin syy on se, että olen niin epävarma omasta kehostani ja viehättävyydestäni. Muuten kyllä kiinnostusta olisi, samoin lupa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä meni pitkään, etten voinut uskoa todeksi, en oikein käsittänyt miten homma toimii. Varmaan myös epävarmuutta oli, kun olin ollut pitkissä suhteissa ja näin ollen kumppaneita lukumäärällisesti hyvin vähän.

Muutamien itsevarmuutta kohottavien tapahtumien myötä tajunnut kuinka ihana mahdollisuus tämä on. Parisuhde voi hyvin ja olo naisena upea kun saa kahdelta mieheltä huomiota. 

Vierailija
4/14 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksi random-miehen kanssa ei kiinnosta pätkääkään. Seksi on mulle vahvasti rakkauden osoitus, ei pelkkä fyysinen akti. Todennäköisesti en saisi mitään muuta kuin morkkiksen tuollaisesta, orgasmiinkin tarvitsen tutun ja turvallisen kumppanin. 

Enpä toisaalta olisi suhteessa sellaisen miehen kanssa joka haluaisi mun harrastavan seksiä muiden kanssa. Sinänsä turha mun tätä pohtia. 

Vierailija
5/14 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se olisi kuitenkin pettymys. Toisekseen, niin tarvitsen jonkinlaista tunnesidettä, esim ystävyys, jotta pystyisin seksiä harrastamaan.

N40

Vierailija
6/14 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies tuoksuu hyvältä.

Vierailija
7/14 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin samanlainen kokemus kuin aloittajalla: asiasta puhuttiin paljon ja muutaman kerran oltiin myös lähellä. Peruin kuitenkin itse asian viimetingassa aina, koska jotenkin se tuntui liian intiimiltä ja pelottavalta. Viime vuonna sitten Berliinissä kävimme seksiklubilla, jossa harrastin seksiä yhdessä mieheni ja toisen miehen kanssa. Yllätyin, miten helppoa se oli paikassa, jossa tunnelma oli valmiiksi seksuaalisesti virittynyt. Edelleenkään en siis halua muunlaista järjestelyä, mutta tuollaiseen voisin ryhtyä myös jatkossa.

Vierailija
8/14 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran pitkän fantasioinnin jälkeen harrastanut. Mies oli juuri sellainen kuin olin haaveillut: hyväkroppainen, komea ja erittäin isolla peniksellä varustettu. Harmi vain, että kokemus muuten oli täysin mitäänsanomaton, koska minkäänlaista tunnetta ei ollut mukana. Ei ole tarvinnut toista kertaa kokeilla, koska osoitti, että ei ole lopulta kuitenkaan minua varten.

Vierailija
9/14 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvin samanlainen kokemus kuin aloittajalla: asiasta puhuttiin paljon ja muutaman kerran oltiin myös lähellä. Peruin kuitenkin itse asian viimetingassa aina, koska jotenkin se tuntui liian intiimiltä ja pelottavalta. Viime vuonna sitten Berliinissä kävimme seksiklubilla, jossa harrastin seksiä yhdessä mieheni ja toisen miehen kanssa. Yllätyin, miten helppoa se oli paikassa, jossa tunnelma oli valmiiksi seksuaalisesti virittynyt. Edelleenkään en siis halua muunlaista järjestelyä, mutta tuollaiseen voisin ryhtyä myös jatkossa.

Tästä täysin samaa mieltä. Seksiklubiympäristössä seksi toisen ihmisen kanssa ei jotenkin tunnu niin "isolta asialta", vaan siihen jotenkin suhtautuu, että "kaipa sitä voi kun kerran muutkin täällä". Samalla tavallaan vaatimukset sille ei ole niin suuret kuin järjestelyssä, että varta vasten tapaisi jotakin ihmistä seksin takia. Tuollainen tuntuu itsestä ajatuksena jotenkin raskaalta/vaikealta.

Vierailija
10/14 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimpa tiennyt mitä se on oikeasti,olisin iemminvntanut pillun. 

Mies katsoi kiltisti kun nuori poika työ työntyi minuun. Haukoin henkeä ja mietin että varmasti kuolen,ensimmäisellä tuli ja toinen nuori mies tuli minuun ja se vaan räjähti siihen en edes tiedä milloinoln  toisella tuli.

Tyytyväisiä seuraavana päivänä olivat ,siitä huolimatta naitiin . Kuin varmuudeksi kun oli päästy alkuun.

Vierailija
11/14 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tilanteen pitää olla kaikin puolin luonteva ja tasa-arvoinen. Saksalaisella seksiklubilla joitakin ehtoja varmaan täyttyy, vaikka sellaisella klubilla en ole koskaan ollut. Saksalainen nakuranta sen sijaan on minulle ja miehelleni tuttu, ja siellä koen rentoutuvani, nauttivani, jopa eroottisesti. Mutta siellähän miehet ovat yhtä alasti kuin me naisetkin. Fantasian tasolla voin silmäillä nuoria solakoita jänteviä miehiä, mutta mitä heistä fantasioin, sen haluan jäädä ihan omaksi salaisuudekseni.

Vierailija
12/14 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis harva mies.

Tätä vastoin harva nainen ei voi tuoksua hyvätä.

Vierailija
13/14 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko jakaa tuo Berliinin klubin nimen..? Tuollainen kiinnostaisi kovasti mutta en myöskään tunne muuten halua siihen kun yhdessä kumppanin kanssa ja tuollaisessa ympäristössä.

t.kesälomareissu varattuna

Vierailija
14/14 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on miesten hommaa paneskella ympäriinsä kuin aropupu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä