Eurokankaan verhot 1700€?
6 kpl pimennys- ja laskosverhoja kettukankaasta ovh 1700e, nyt Torissa myynnissä 550e käytettyinä.
Omiin korviin kuulostaa hurjalta tuo hinta, mutta ovatko teetetyiksi ok-hintaiset mielestänne?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppias myy vähän mutta kalliilla. Tyytyy tähän.
Suomalaisen työn hinta on korkea. Eurokankaassa on hyvä palvelu, tulevat kotiin mittaamaan ja asentavat verhot. Ihan superhyvä palvelu on ollut aina.
Osaan itse mitata ja ommella veroni. Niistä tulee superhyvät. Verhoja tehdessä pitää vain osta ommella suoraan.
Verhojen vuorittaminen on myös helppoa ja yksinkertaista, kunhan osaa ommella myös kulmat. Ja alakulmiin tulle osata tehdä pieni tasku alareunan painoa varten.
Mun on pakko sanoa, että tuollainen hinta on niin älytön että pidän käsittämättömänä että normaalituloinen käyttäisi verhoihin moisen summan.
Mun verhot on maksanu max. parikymppiä ja kun pimeää kaipaan laitan päähän nukkuessa unimaskin.
Kyllä mä suomalaista työtä mielelläni tuen, ostan saippuat, ruuan ja kulutustavarat suomalaisina vaikka maksaisi enemmän kuin muualta tuotu, mutta jossain se raja menee eli siinä et käyttäisin kuukausipalkan verran yhteen tuotteeseen.