Näkökulma: Miesten yksinäisyysepidemian syy: Miehet putosivat kelkasta
Onkohan noin että miehet ovat jääneet kelkasta ja eivät siksi saa naista
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ffc0b6fb-eb11-4297-8cfd-8eeb0321c6b4
Kommentit (2308)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä useampi kiukkuilee miesvihasta. Mutta vaikka kuinka on kysytty, kukaan ei halua tarkentaa, minkä artikkelissa sellaiseksi kokee. Voisin tehdä valistuneita arvauksia, mutta tässä olisi paikallaan miesten näkemys.
Toinen kysymys, mihin ei saa vastausta on tää, missä miehiä sorretaan nyky-yhteiakunnassa naisten taholta? Tai naisten takia. Aina joku tästä länkyttää yleisellä tasolla. Jopa kiintiöt aina mainitaan, mutta missä kiintiöitä on, siihen ei kukaan vastaa.
Valheet, vääristely ja yleistäminen on miesvihaa.
Noin, helpottiko?
Jaa jaa miesten yleinen petollisuus on syynä miesvihaan. Noin. Vieläkö sitä ihmettelet? Tämän tarkemmin ei näköjään asioita tarvi avata. Kunhan räiskii...
#miesviha
Itse aloitit. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ai 80% sinkuista itkee naisettomuuttaan?
Yritä uudelleen""
"Kuitenkin noin 80 prosenttia ilman parisuhdetta elävistä toivoisi pitkällä aikavälillä löytävänsä rinnalleen rakkaan. Matalasti koulutettujen näyttää olevan vaikeampi toteuttaa tätä toivetta.
Parisuhteissa elävät ovat pääosin tyytyväisiä parisuhteisiinsa ja kokevat arjen sujuvan hyvin."
Väestöliitto
Keskustelu on yksinäisyyttä kokevista jotka netissä ulisee parisuhteen puutetta. Niitä on tutkimusten mukaan 13% miessinkuista ja 12% naissinkuista.
Spermaviemärit mainostaa ivallisesti että kyseessä olisi miesten epidemia ja sinäkin vihjailet että kyseessä olisi 80% miehistä.
Se on miesvihaa ja valehtelua.
<
Ymmärryksen haasteita siellä edelleen. Minä en ole kirjoittanut mitään ivallisesti. Keskustelussa on aina eri juonteita. Yksinäisyyttä kokee (tutkitusti) 13% miehistä. Siinä ei ole mitään ivaamisen aihetta. Toisen tutkimuksen mukaan 80% sinkuista toivoo parisuhdetta jossain vaiheessa.
Kannattaa lukea kommentit tarkkaan ja se, mihin on vastattu. Tarvitaan kyllä mielen akrobatiaa onnistuakseen sekoittamaan asiat ja luvut noin tehokkaasti.
En sekoittanut, huomautin että sekoitat tarkoituksella.
Pus pus, voit nyt jatkaa miesten haukkumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä useampi kiukkuilee miesvihasta. Mutta vaikka kuinka on kysytty, kukaan ei halua tarkentaa, minkä artikkelissa sellaiseksi kokee. Voisin tehdä valistuneita arvauksia, mutta tässä olisi paikallaan miesten näkemys.
Toinen kysymys, mihin ei saa vastausta on tää, missä miehiä sorretaan nyky-yhteiakunnassa naisten taholta? Tai naisten takia. Aina joku tästä länkyttää yleisellä tasolla. Jopa kiintiöt aina mainitaan, mutta missä kiintiöitä on, siihen ei kukaan vastaa.
Noin, helpottiko?
Jaa jaa miesten yleinen petollisuus on syynä miesvihaan. Noin. Vieläkö sitä ihmettelet? Tämän tarkemmin ei näköjään asioita tarvi avata. K
Itse aloitit. Sitä saa mitä tilaa.
En aloittanut ketjua.
Eli... sitä saa mitä tilaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin, helpottiko?
Ei. Noin ympäripyöreä ei avaa asiasta yhtään mitään. Jotta asiaa voisi mitenkään ymmärtää syvemmin, pitäisi noita avata vähän.
Kyllä sä spermaviemäri tiedät
Olen eri, mutta haluaisin tietää miksi olet niin vihainen? Oliko tässä keskustelussa jokin kohta, joka erityisesti loukkasi sinua? Onko jotain mitä voisimme tehdä näin keskustelun tasolla, koska muutahan täällä ei voi.
Kyllä minä ainakin olen valmis myöntämään, että miehiä syrjitään monissa asioissa, moni asia on epäreilua, on ollut jo historiassa. On täyttä valetta se, että vain naisia olisi sorrettu. Ja myös naiset osaavat narsistisen uhriutumisen.
Olen tosi pahoillani ja pyydän anteeksi, jos ja kun olen omilla kommenteillani lisännyt jonkun taakkaa. Mutta esimerkiksi se mitä kirjoitin lihavuuslääkkeistä oli mielestäni vinkki siihen suuntaan, että parisuhdetta tuloksetta tahtovien miesten tilanne ei ole sillä tavalla toivoton kuin he itse ajattelevat. Olen omilla kommenteillani koettanut laajentaa näköaloja, mutta luenta voi olla aina erilainen kuin tarkoitus.
Mielestäni miehet tässä ovat ainakin minulle tuoneet selkeästi esille niitä asioita, joiden pohjalta voi paremmin ymmärtää heidän kokemustaan. Naisten kokemus ei samalla tavalla ole uutta, koska olen itse nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyky-yhteiskunta sortaa miestä: asevelvollisuus, koulu suosii naisia, työnhaku suosii naisia, pariutuminen suosii naisia...käytännössä kaikki mahdollinen suosii naisia.
Ainiin, vuokrallekin otetaan mieluummin nainen.
Asevelvollisuus > miesten syy, koulu suosii naisia > missä data? työnhaku suosii naisia > missä data? pariutuminen suosii naisia > missä data?
+ vuokralle mieluummin nainen > missä data?
Tuossa artikkelissa kuvataan mahdolliseksi syyksi näin:
"Vuokralaisten keskusliiton Anne Viita pitää yhtenä mahdollisena selityksenä miesten sorsimiselle sitä, että yhteiskunnan moniongelmaisista valtaosa on miehiä. Heistä ne, jotka eivät pääse tuetun asumisen piiriin, mustaavat vapailla asuntomarkkinoilla muidenkin miesten maineen, Viita uskoo."
Lisäksi omakohtaista kokemusta on siitä, että naapureinani on ollut sekä naisia että miehiä samassa talossa. Naisten kanssa ei ole ollut ongelmaa minulla, eikä muillakaan. Nyt on viime vuosina muuttanut muutama mies ja pelkkää häiriötä ja ei minkään näköistä vastuuta tai naapureiden huomioonottamista ole, ei kunnioiteta omistajan asuntoa vaan esim. tupakoidaan ja poltellaan pilveä sisällä, biletetään ja möykätään yöllä ja yhtä sun toista tuntuu hajoavan kämpässä metelistä päätellen, yksi melkein hajotti koko oven.
Tällaista asiattomuutta sitten tulee, kunnon pakko vaan jatkaa, vaikka mitään asiaa ei ole.
Tekee kyllä hallaa miehiä kohtaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyky-yhteiskunta sortaa miestä: asevelvollisuus, koulu suosii naisia, työnhaku suosii naisia, pariutuminen suosii naisia...käytännössä kaikki mahdollinen suosii naisia.
Asevelvollisuus > miesten syy, koulu suosii naisia > missä data? työnhaku suosii naisia > missä data? pariutuminen suosii naisia > missä data?
"Vuokralaisten keskusliiton Anne Viita pitää yhtenä mahdollisena selityksenä miesten sorsimiselle sitä, että yhteiskunnan moniongelmaisista valtaosa on miehiä. Heistä ne, jotka eivät pääse tuetun asumisen piiriin, mustaavat vapailla asuntomarkkinoilla muidenkin miesten maineen, Viita uskoo."
Lisäksi omakohtaista kokemusta on siitä, että naapureinani on ollut sekä naisia että miehiä samassa talossa. Naisten kanssa ei ole ollut ongelmaa minulla, eikä muillakaan. Nyt on viime vuosina muuttanut muutama mies ja pelkkää häiriötä ja ei minkään näköistä vastuuta tai naapureiden huomioonottamista ole, ei kunnioiteta omistajan asuntoa vaan esim. tupakoidaan ja poltellaan pilveä sisällä, biletetään ja möykätään yöllä ja yhtä sun toista tuntuu hajoavan kämpässä metelistä päätellen, yksi melkein hajotti koko oven.
Niin... kun romanit saa porttikiellon johonkin jonku henkilön tekojen vuoksi niin se tuomitaan.
Kun miehiä syrjitään, naiset ymmärtävät ja selittelevät.
Kiitos kun demoat miesvihaanne!
Niin... kun romanit saa porttikiellon johonkin jonku henkilön tekojen vuoksi niin se tuomitaan.
Kommentissasi ei ole päätä eikä häntää. Itse kaivatte omaa kuoppaanne, kuten artikkelissakin todetaan. Myös kommenttisi laatu kertoo siitä, ettet paljoa välitä miehistä ja teidän maineestanne.
"Lisää miesvihaa ja ivaa spermaviemäriltä.
Palsta ei pääse yllättämään."
Koet siis, että sinua ivataan ja on tässä kyllä ivattukin mieskeskustelijoita ja naisia myös. Tuossa kommentissani ei ollut ivaa. Kyllä mä näen ja kuulen sinut, en mitään ivailtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kommentissasi ei ole päätä eikä häntää. Itse kaivatte omaa kuoppaanne, kuten artikkelissakin todetaan. Myös kommenttisi laatu kertoo siitä, ettet paljoa välitä miehistä ja teidän maineestanne.
Edustanko yksilönä "miehiä"
Kiitos miesvihasi osoittamisesta.
ps. ei tarvitse teititellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnut kovasti edustavan, yksilöistä se joukko muodostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli kaikki miesvihaajat edustavat juuri sinua.
Kiitos vahvistuksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1800. Ei ketjussa minun ymmärtääkseni täyty mikään rikosnimike, mutta kyllähän tässä on mennyt överiksi jo monen kommentit, joten koettakaa rauhoittua.
Nuo kommentit, joissa kerrotaan, että aikoo syyllistyä rikokseen (ei auta hädässä olevaa naista, hekumoi naisten satuttamisesta) ja viemäriksi solvaamisen voisi ilmoittaa huolta aiheuttavan henkilön rekisteriin. Poliisi voi jututtaa häntä ja saattaa avun piiriin, ellei hän jo ole avun piirissä.
En tiedä täyttyykö, mutta kyllä on häiriintynyt kommentti: kaikki naiset ansaitsee väkivaltaa...
On täyttynyt monessa muussa ketjussa. Ja koska häirikkö merkitsee viestinsä risuaidalla, ne on helppo löytää ja liittää rikosilmoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli kaikki miesvihaajat edustavat juuri sinua.
Kiitos vahvistuksesta
Eikös se näin mene, että negatiiviset asiat vaikuttavat aina ihmisjoukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vuokralaisten keskusliiton Anne Viita pitää yhtenä mahdollisena selityksenä miesten sorsimiselle sitä, että yhteiskunnan moniongelmaisis
Meillä kokemusta hankalasta miesnaapurista. Ei ollut alkkis tai muuta. Mutta oli vain erittäin erikoinen ja kuuli pitkin öitä kahleiden kalinaa ym.
Omassa ulosvuokratussa taas ollut kaksi pitkäaikaista miesvuokralaista. Heistä vain hyviä kokemuksia. Yhtään naisvuokralaista ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1800. Ei ketjussa minun ymmärtääkseni täyty mikään rikosnimike, mutta kyllähän tässä on mennyt överiksi jo monen kommentit, joten koettakaa rauhoittua.
Nuo kommentit, joissa kerrotaan, että aikoo syyllistyä rikokseen (ei auta hädässä olevaa naista, hekumoi naisten satuttamisesta) ja viemäriksi solvaamisen voisi ilmoittaa huolta aiheuttavan henkilön rekisteriin. Poliisi voi jututtaa häntä ja saattaa avun piiriin, ellei hän jo ole avun piirissä.
En tiedä täyttyykö, mutta kyllä on häiriintynyt kommentti: kaikki naiset ansaitsee väkivaltaa...
On täyttynyt monessa muussa ketjussa. Ja koska häirikkö merkitsee viestinsä risuaidalla, ne on helppo löytää ja liittää rikosilmoitukseen.
Koska sinä et pysty kirjoittamaan samaa risuaitaa vaan se on vahva tunnistautuminen?
Olette te naiset mielenkiintoisia logiikkanne kanssa. Lutuista seurata kun yritätte keksiä tarinoitanne.
Joko saisi vastauksen??
Mistä kelkasta miehet ovat pudonneet?
Meillä kokemusta hankalasta miesnaapurista. Ei ollut alkkis tai muuta. Mutta oli vain erittäin erikoinen ja kuuli pitkin öitä kahleiden kalinaa ym.
Omassa ulosvuokratussa taas ollut kaksi pitkäaikaista miesvuokralaista. Heistä vain hyviä kokemuksia. Yhtään naisvuokralaista ei ole ollut.
Se juurikin, että on niitä hyviäkin, mutta mennään pilaamaan se mielikuva niin kuka nyt haluaa riskiä ottaa yksityisellä puolella kun voi valita varmuuden vuoksi. Ei naisetkaan kaikki ole ihannevuokralaisia, mutta onko sitten enemmän huonoja kokemuksia juurikin ollut miehistä enemmän kun on niin yleistä koko maassa.
Vierailija kirjoitti:
Se juurikin, että on niitä hyviäkin, mutta mennään pilaamaan se mielikuva niin kuka nyt haluaa riskiä ottaa yksityisellä puolella kun voi valita varmuuden vuoksi. Ei naisetkaan kaikki ole ihannevuokralaisia, mutta onko sitten enemmän huonoja kokemuksia juurikin ollut miehistä enemmän kun on niin yleistä koko maassa.
Nyt laitat mannen miehen tilalle ja katso miten käy
Ymmärryksen haasteita siellä edelleen. Minä en ole kirjoittanut mitään ivallisesti. Keskustelussa on aina eri juonteita. Yksinäisyyttä kokee (tutkitusti) 13% miehistä. Siinä ei ole mitään ivaamisen aihetta. Toisen tutkimuksen mukaan 80% sinkuista toivoo parisuhdetta jossain vaiheessa.
Kannattaa lukea kommentit tarkkaan ja se, mihin on vastattu. Tarvitaan kyllä mielen akrobatiaa onnistuakseen sekoittamaan asiat ja luvut noin tehokkaasti.