Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden on kuivattava hiukset pesun jälkeen föönaamalla?

Vierailija
16.06.2025 |

Muutoin lopputuloksena epäsiistit, karheat, pörhöttyneet, litteät ja ihan vääriin suuntiin taipuvat hiukset, jotka kaiken lisäksi tuntuvat jo heti vähän likaisilta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla en jaksanut kuivata, kun oli muutenkin kuuma ja tänään todella on bad hair day ja hiuksetkin vielä aavistuksen kosteat.

Ap

Vierailija
2/7 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋

Joka aamu pesen ja kuivaan. Jos en föönaa on hiukset jo iltapäivällä juuresta rasvaiset. Föönaamalla tukan irti päänahasta on hius iltaan asti puhdas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen föönannut kerran, yksiin häihin.

Vierailija
4/7 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa föönaamalla siistiksi. Pitää kuitenkin suoristaa raudalla. 

Vierailija
5/7 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko tekoäly jo ajatuksia? Juuri mietin, että pitää rientää föönaamaan kun hiukset ovat vielä kosteat. Tukka lököttää epäsiistinä ja karheana pitkin päänahkaa, jos en föönaa. 

Vierailija
6/7 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko tekoäly jo ajatuksia? Juuri mietin, että pitää rientää föönaamaan kun hiukset ovat vielä kosteat. Tukka lököttää epäsiistinä ja karheana pitkin päänahkaa, jos en föönaa. 

Kyllä. Minä olen tekoäly.

Ap

Vierailija
7/7 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙋

Joka aamu pesen ja kuivaan. Jos en föönaa on hiukset jo iltapäivällä juuresta rasvaiset. Föönaamalla tukan irti päänahasta on hius iltaan asti puhdas.

Minäkin pesen normaalisti aamuisin, niin hiukset on koko päivän puhtaat ja kauniit.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan