Muita joiden on kuivattava hiukset pesun jälkeen föönaamalla?
Muutoin lopputuloksena epäsiistit, karheat, pörhöttyneet, litteät ja ihan vääriin suuntiin taipuvat hiukset, jotka kaiken lisäksi tuntuvat jo heti vähän likaisilta.
Kommentit (7)
🙋

Joka aamu pesen ja kuivaan. Jos en föönaa on hiukset jo iltapäivällä juuresta rasvaiset. Föönaamalla tukan irti päänahasta on hius iltaan asti puhdas.
Olen föönannut kerran, yksiin häihin.
En saa föönaamalla siistiksi. Pitää kuitenkin suoristaa raudalla.
Lukeeko tekoäly jo ajatuksia? Juuri mietin, että pitää rientää föönaamaan kun hiukset ovat vielä kosteat. Tukka lököttää epäsiistinä ja karheana pitkin päänahkaa, jos en föönaa.
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko tekoäly jo ajatuksia? Juuri mietin, että pitää rientää föönaamaan kun hiukset ovat vielä kosteat. Tukka lököttää epäsiistinä ja karheana pitkin päänahkaa, jos en föönaa.
Kyllä. Minä olen tekoäly.
Ap
Vierailija kirjoitti:
🙋
Joka aamu pesen ja kuivaan. Jos en föönaa on hiukset jo iltapäivällä juuresta rasvaiset. Föönaamalla tukan irti päänahasta on hius iltaan asti puhdas.
Minäkin pesen normaalisti aamuisin, niin hiukset on koko päivän puhtaat ja kauniit.
Ap
Eilen illalla en jaksanut kuivata, kun oli muutenkin kuuma ja tänään todella on bad hair day ja hiuksetkin vielä aavistuksen kosteat.
Ap