Onko sut kutsuttu juhannukseksi johonkin?
Kommentit (23)
Ei ole sellaisia tuttuja. Muttei se haittaa, voin olla kotonakin. Ja joku kävely jos ei ole hyttysiä vielä, ajoissa. Illalla rannalla ne käristävät liikaa, ellei jo päivällä, parempi vetäytyä sisälle. Tämä on vilkas alue sinänsä, ei ihan maalla.
Ei. Olen kutsunut tyttären ja vävyn grillaamaan lauantaina. Lupasivat tulla.
Ei ole kutsuttu ja hyvä niin, olen jo kyllästynyt tuohon pakkojuhlintaan jota suomalaiset harrastaa, vihdoinkin saan olla ihan omissa oloissani ja nauttia hiljaisuudesta.
Ei ole kutsuttu mutta tapailumieheltä kysyin sen suunnitelmia. Luulen että sen kanssa menen saareen saunomaan ja tehdään ruokaa nuotiolla myös.
On, töihin ja kaverin mökille
Töiden takia jää kumminkin väliin, eli vietän juhannuksen yksin.
En ole tätä kokenut mutta eron jälkeen nyt näin.
Ei. Menen omalle mökille perheen kanssa. Teinit pyysivät kaverin mukaan, se on fine, mutta muita ei kutsuta.
Joku koitti houkutella karuihin olosuhteisiin sääskien ja osin luonnon armoille. Siis suomeksi sanottuna niiden mökille. Viinaa olisi tarjolla puudutukseksi ja avuksi kestämään niitä muita humalaisia ihmisiä. Ei saamari mua ei kiinnosta tuollainen juhannuksen vietto ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Töihin on kutsuttu. Ja meinaan mennä. Hyvät lisät.
Näin on mennyt 17 juhannusta peräkkäin. Yksi juhannuspäivä oli vapaa välissä kun oli tytön rippi juhlat.
Vierailija kirjoitti:
Virhe.
Ei kiinnosta enää juhannuksen vietto. Nuorena se oli tärkeää. Vähän kaihoisaa on, kun tulee uutisista ne liikennetiedotukset, mut ei enää kiitos. Ei pakkomökkeilyä kylmällä mökillä. Ja grillimakkaraa tai muuta pakkogrillausta. Se vähän harmittaa, kun päivät alkaa taas lyhenemään. Ja ilmat ollut kylmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on mennyt 17 juhannusta peräkkäin. Yksi juhannuspäivä oli vapaa välissä kun oli tytön rippi juhlat.
Rippijuhlat juhannuspäivänä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virhe.
Mikä virhe. Etkö osaa perusjuttuja eli perustella väitteesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rippijuhlat juhannuspäivänä ?
Landella usein on. Kirkon tapa hillitä juhannusryyppäystä.
Ei. Just yritän kalastella kutsua kyselemällä tutuilta suunnitelmia.