vasemman puoleinen silmän alueella kipua ja elohiiri
minulla on ollut jo kauan tämä inhottava silmäluomen elohiiri/väpätys ja silmän alueella joskus kipua, onko jollain ollut tätä samaa oiretta, ja välillä myös silmän alueella kipua!
jos jollain ollut tämä sama ongelma niin otan mielellään neuvoa vastaan! voiko hartia-niskan alueella olla pahat jumit mitkä aiheuttaa tämän.
N38
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen silmäsyövän oire.
Voi olla myös aivojen etulohkon syöpä.
Magnesium on hyvä, joskus voi johtua silmän rasituksesta, taittovirhe voi tehdä tuota. Oletko käynnyt näöntarkastuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Magnesium on hyvä, joskus voi johtua silmän rasituksesta, taittovirhe voi tehdä tuota. Oletko käynnyt näöntarkastuksessa?
tarkoitus olisi pian mennä tarkistamaan silmänpaineet ja muutenkin tarkastukseen mutta aloitan tämän magnesiumin käytön myös kun ostin juuri tämän purkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mene jonnekkin muualle huutelemaan
Älä missään tapauksessa mene lääkärille! Kysele tietoja vauvasta, fb:stä, instasta ja tietysti toktikistä. Kyllä siellä asiantuntijat tietää paremmin kuin mikään lääkäritohtori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 jatkaa:
Silmän elohiiren lisäksi minulla oli sama myös pohkeessa. Elohiiri aivan näkyi siinä pinnassa, kuten silmäluomessakin. Sekin parani magnesiumilla.
ajattelin hakea apteekista magnesiumin lisän. MAGNECIT TABL 200 KPL
onko hyvä??
AP
En tiedä tuosta valmisteesta, itselläni on sellainen jossa on mukana myös kalsium ja d-vitamiini. Mutta tuntuisi että merkillä ei väliä, kunhan on magnesiumia. :) Toivotaan, että sillä oire helpottaa. On kyllä ärsyttävä vaiva. Mukavaa kesää sinulle!
kiitos samoin sinulle, katsotaan jos tässä jonkin ajan kuluttua magnesium tehoisi tähän. ei kannata välittää näistä huutelijoista täällä joukos
Kiitos! Toivotaan, että auttaa.
Huutelijat menkööt muualle omien harhojensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 jatkaa:
Silmän elohiiren lisäksi minulla oli sama myös pohkeessa. Elohiiri aivan näkyi siinä pinnassa, kuten silmäluomessakin. Sekin parani magnesiumilla.
onko hyvä??
AP
Pirkan Magnesium on parhaimmanmakuinen ja halvin. Sama määrä siinä on magnesiumia kuin näissä apteekin överihintaisissa magnesiumeissa. Lisäksi sitä saa joka ikisestä k-Kauoasta, myös pienistä puljuista. Olen kokeillut vaikka mitä merkkiä ja tuo on pysynyt meillä vakiona vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6 jatkaa:
onko hyvä??
AP
En tiedä tuosta valmisteesta, itselläni on sellainen jossa on mukana myös kalsium ja d-vitamiini. Mutta tuntuisi että merkillä ei väliä, kunhan on magnesiumia. :) Toivotaan, että sillä oire helpottaa. On kyllä ärsyttävä vaiva. Mukavaa kesää sinulle!
Kalsium-D ei ole hyvä yhdistelmä sydämelle. Siitä oli raportteja joskus kymmenkunta vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat ilmeisesti omasta kokemuksestasi.
Mulla oli viime talvena pitkään vaivaava elohiiri silmässä ja sain myös kivuliaita jalkakramppeja. Verikokeissa kävi ilmi, että mulla oli liian matala kalium-taso. Aloin syödä kaliumia ja oireet hävisivät.
Vierailija kirjoitti:
Stressi, kiire ja liian vähäinen nukkuminen aiheuttaa silmässä elohiiren vipinää. Älkää viittikö pelotella tuollaisilla kammotaudeilla.
tämä ja lisäksi silmät sitten rasittuu vielä päätetyöskentelystä. Itselläni yleisin työstressioire on että yläluomi alkaa nykimään. Myös niskahartiajumi voi tehdä kipua silmissä, samoin jumissa olevat purentalihakset. Onko sun näkö milloin viimeksi tsekattu eli onko silmälasit ajan tasalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kannata tälläisiä typeriä huudella, ja äläkä sitten tule tänne kitisemään ja valittamaan kun itsellä tulee jotain terveyden kanssa ongelmia ja tuntien meidän nykyisen huippuhyvän terveyden huollon.
AP
😭😥😧😣😢
Vierailija kirjoitti:
Älä missään tapauksessa mene lääkärille! Kysele tietoja vauvasta, fb:stä, instasta ja tietysti toktikistä. Kyllä siellä asiantuntijat tietää paremmin kuin mikään lääkäritohtori.
Pelkästä elohiirestäkö pitää rasittaa jo ennestään tukossa olevaa terveydenhoitoalaa?
Mulla oli myös elohiiri silmäkulmassa. Ärsytti, mutta aika paransi. Kesti noin viikon. En muuttanut mitään tekemisiäni tai syömistäni.
Sellaiset on oireet vähän ennen kauheaa, kiduttavan tuskaista kuolemaa. Pitää oloaan helpottaakseen välttää kovia rasvoja ja ottaa pari buranaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästä elohiirestäkö pitää rasittaa jo ennestään tukossa olevaa terveydenhoitoalaa?
lääkäri ei elohiirestä tee elettäkään, sanovat vaan että kyllä se ohi menee aikanansa. mutta ei kyllä tämä ole mennyt vaan ollut todella kauan
Heiluta käsiä reippaasti. Niin veri alkaa kiertää hartioissa ja päässä.
Kalkki, D3, K2, Mg
400 mg
Minnea
Tätä lääkäri suositteli minulle elohiiriin.
Minulla oli elohiiri toisessa silmässä 3 kk. Tein silloin tietokonehommia. Kun lopetin kyseisen työn, elohiiri loppui. Olen huomannut, että jos tuijotan liikaa tabletia/ puhelinta, niin elohiiri tulee , silmät sumenevat, näkö hämärtyy.
kiitos samoin sinulle, katsotaan jos tässä jonkin ajan kuluttua magnesium tehoisi tähän. ei kannata välittää näistä huutelijoista täällä joukossa ne on sellaisia kun on liikaa aikaa ja ei mitään muuta tekemistä kun aukoa päätään saavat siitä varmaan jotain nautintoa.