Nyt on oikea hetki laittaa vedenkeittimet porisemaan ja imurit surisemaan, sillä huomenna sähkön hinta raketoi, kun Olkiluoto suljetaan!
Sähkön hinta nousee korkeimmalle tällä viikolla huomenna.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä sillä keitetyllä vedellä teen? Lämmitän huomenna uudestaan.
No nyt saa vielä halvalla. Huomenna hinta nousee.
Menee äidille keittämään
Jone, 22v
SUOMEN sähköntuotannosta poistuu lauantaina 1600 megawattituntia mahdollista tuotantotehoa, kun Suomen suurimman ydinreaktorin Olkiluoto 3:n vuosihuolto alkaa.
Huollon alkamisella voi olla osittain vaikutusta siihen, että pörssisähkö kallistuu lauantaina tähän mennessä viikon korkeimpaan hintaan, vaikka yleensä pörssisähkö on viikonloppuisin halvempaa kuin arkipäivinä.
Lomaviikko. Ei olla kotona. Jääkaappi ja muu tekniikka vie 1 päivässä. En usko et konkkaa tehdään sen takia.
Vierailija kirjoitti:
SUOMEN sähköntuotannosta poistuu lauantaina 1600 megawattituntia mahdollista tuotantotehoa, kun Suomen suurimman ydinreaktorin Olkiluoto 3:n vuosihuolto alkaa.
Huollon alkamisella voi olla osittain vaikutusta siihen, että pörssisähkö kallistuu lauantaina tähän mennessä viikon korkeimpaan hintaan, vaikka yleensä pörssisähkö on viikonloppuisin halvempaa kuin arkipäivinä.
Laskee taas sunnuntaiksi kun alkaa tuulemaan.
Ihan samanhintaista kuin tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanhintaista kuin tänäänkin.
Kyllä noin 5c/kWh
Ensi viikon loppupuoli tulee olemaan kurjaa kun tuuletkin hyytyy. Nautitaan hinnoista!
Tunnin päästä ei kannata enää laittaa.
Määräaikainen sopimus kiinteällä hinnalla. Ei tarvitse stressata.
Saman se minulle maksaa huomenna kuin tänään ja eilenkin.
Älkää hötkyilkö turhasta!
Vierailija kirjoitti:
Meille pösäläisille noin 4-6c vuositasolla, ei hötkyillä.
Ketjun aloittajalla on määräaikainen ja huolehtii turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikon loppupuoli tulee olemaan kurjaa kun tuuletkin hyytyy. Nautitaan hinnoista!
Onhan tässä nautittu törkyhalvoista hinnoista koko lämmityskausi🤣
Vierailija kirjoitti:
Määräaikainen sopimus kiinteällä hinnalla. Ei tarvitse stressata.
Ei stressiä, automatiikka hoitaa lämmityksen halvoille hinnoille automaagisesti.
2023 4.7c/kWh ja 2024 4.9c/kWh
Ei tuo nyt varsinaisesti raketoi ja päivähinta on vain vähäisen tuulivoiman syytä. Illaksi laskee alle senttiin joten...
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä viikonpäähän tuulista yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille pösäläisille noin 4-6c vuositasolla, ei hötkyillä.
Ketjun aloittajalla on määräaikainen ja huolehtii turhasta.
2020 -luvulla Suomen kansa jaettiin kahtia: pörssisähköläisiin ja määräaikaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä viikonpäähän tuulista yhtään mitään.
Kyllä nuo aika hyvin paikkansa on pitäneet tähän mennessä.
Mitä mä sillä keitetyllä vedellä teen? Lämmitän huomenna uudestaan.