Kokoomus tekee yhteistyötä mieluummin äärioikeiston kuin minkään tasoisen maltillisen vasemmiston kanssa
Kokoomus tekee yhteistyötä mieluummin äärioikeiston kuin minkään tasoisen maltillisen vasemmiston kanssa. Kokoomukselle kapitalistinen talouspolitiikka on demokratian säilyttämistä tärkeämpää. Kokoomus lähtisi hallitusyhteistyöhön mieluummin Sinimustan liikkeen kuin SDP:n kanssa.
Kommentit (173)
Ja rasismista kovasti huolissaan oleva RKP on samassa hallituksessa mukana. Ihme touhua 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat saaneet tarpeekseen vihervasemmiston politiikasta joka viime hallituskaudella kukoisti, ja jonka jälkiä nyt yritetään korjailla.
Suomalaiset ovat saaneet tarpeekseen Orpon hallituksesta. 70 prosenttia ei pidä hallituksen eriarvoistavasta ja rikkaita suosivasta politiikasta.
Meiltä tyytyväisiä on kuule edelleen hyvin paljon. On paras hallitus miesmuistiin.
Mielenkiintoista olisi tietää missä asemassa te tyytyväiset olette? Oletteko riippuvaisia palkkatuloista vai elättekö pääomatuloilla? Ja onko teillä lapsia?
Ja mikä on teidän ihannevaltionne? Ja millaisen suomen haluatte?&n
Itse olen samassa asemassa enkä tunne ketään aikuista joka ei elättäisi itseään. Mistä sinä heitä tunnet? Toki tiedän että on paljon työttömiä, mutta minusta työttömyystuet ovat hyvä asia myös meille työssäkäyville. Aika surkeaa olisi jos niitä ei maksettaisi. Tiedän myös, että työpaikkoihin, joiden palkalla elää ilman tukea on paljon hakijoita.
Mutta siis, se että ihmisiltä leikataan tukia on syysi äänestää nykyhallitusta? Vaikka kaikesta muustakin meitä keskituloisiakin hyödyttävästä leikataan ja valtio vielä ennätysvelkaantuu?
Vierailija kirjoitti:
Ja rasismista kovasti huolissaan oleva RKP on samassa hallituksessa mukana. Ihme touhua 🙄
Ja persujen puolue jopa Purra etunenässä olevinaan kritisoi kokoomusta puoluekokouksessaan. Ihan vaan siksi että kannatuksesta on lähtenyt puolet ja muut sanoi ääneen heidän olevan kokoomuksen apupuolue, mikä he ovat.
Mikäs siinä jos tietää omansa ja mitään älämölöä ei synny.
Itse olen samassa asemassa enkä tunne ketään aikuista joka ei elättäisi itseään. Mistä sinä heitä tunnet? Toki tiedän että on paljon työttömiä, mutta minusta työttömyystuet ovat hyvä asia myös meille työssäkäyville. Aika surkeaa olisi jos niitä ei maksettaisi. Tiedän myös, että työpaikkoihin, joiden palkalla elää ilman tukea on paljon hakijoita.
Olen työssä, jossa tapaa paljon ihmisiä. Tiedätkö kuinka moni kertoo, että ei kannata mennä töihin, kun kelasta saa paremmat massit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen arvot eivät kohtaa kommunismin aatteita, ei ole koskaan kohdannut.
SDP on kaukana kommunismista, vaikka vasemmistolainen onkin.
Kaikilla vasemmistopuolueilla elää pieni kommunisti sisällään. Arvopohja on että jaetaan kaikki yhteinen kaikkien kesken. Oikeisto ei sitä arvopohjaa arvosta. Ja hyvä niin.
Sdp:ssa on huomattu että selvä kommunismi ei ota menestyäkseen ja siksi ovat kuorruttaneet sen myyvämmällä unelmahötöllä. Mutta on siellä pohjalla tosiaan kommunisti.
Kateus siellä SDP:n taustalla on kantava voima. Ollaan kateellisia ku jollain toisella on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olen työssä, jossa tapaa paljon ihmisiä. Tiedätkö kuinka moni kertoo, että ei kannata mennä töihin, kun kelasta saa paremmat massit?
No en tiedä, mutta toki mietityttää että suomalaisten palkat ovat niin huonot, että jäävät minimielintason alle? Ja tämä hallitus yrittää tuhota ay-liikettä ja tehtailee kansainvälisten sopimusten vastaisia heikennyksiä työntekijöiden asemaan.
Mutta siis, se että ihmisiltä leikataan tukia on syysi äänestää nykyhallitusta? Vaikka kaikesta muustakin meitä keskituloisiakin hyödyttävästä leikataan ja valtio vielä ennätysvelkaantuu?
Lisään vielä, että oleellista hyvää nykyhallituksessa on, että se ei ole antanut vasemmistoretoriikan sumuttaa silmiään. On saatu aikaan rajalakia, kännykkäkieltoa koulussa jne. Vaikka vasemmisto on miten kaivanut eläkkeeltä vanhoja kommunistisia oikeusoppineita sössöttämään ihmisoikeuspuhettaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä, mutta toki mietityttää että suomalaisten palkat ovat niin huonot, että jäävät minimielintason alle? Ja tämä hallitus yrittää tuhota ay-liikettä ja tehtailee kansainvälisten sopimusten vastaisia heikennyksiä työntekijöiden asemaan.
Kansainvälinen sopimus mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat saaneet tarpeekseen vihervasemmiston politiikasta joka viime hallituskaudella kukoisti, ja jonka jälkiä nyt yritetään korjailla.
Suomalaiset ovat saaneet tarpeekseen Orpon hallituksesta. 70 prosenttia ei pidä hallituksen eriarvoistavasta ja rikkaita suosivasta politiikasta.
Meiltä tyytyväisiä on kuule edelleen hyvin paljon. On paras hallitus miesmuistiin.
Jonkun tutkimuksen mukaan miesmuisti on 3 vuotta. Mä olen eri mieltä ja muistan esim. kataisen sekoiluja kuinka me tienataan tällä. Tarkoitti itseään ja kavereitaan ettei ihan täysin valehdellut.
M.54
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että oleellista hyvää nykyhallituksessa on, että se ei ole antanut vasemmistoretoriikan sumuttaa silmiään. On saatu aikaan rajalakia, kännykkäkieltoa koulussa jne. Vaikka vasemmisto on miten kaivanut eläkkeeltä vanhoja kommunistisia oikeusoppineita sössöttämään ihmisoikeuspuhettaan.
Sä et edes tiedä mitä kommunismi on 😅
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus tekee yhteistyötä mieluummin äärioikeiston kuin minkään tasoisen maltillisen vasemmiston kanssa
Suomessa tosin ei ole ainuttakaan äärioikeistolaista puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä se on sinusta ja miten se olisi reilua esim. minulle.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen märkä unelma ei onnistu kuin ääliöoikeiston avulla. Duunarien puolue joka vähentää työntekijöiden oikeuksia. Aika ironista tai sairasta ihan riippuu miten tätä katsoo.
Aika paljon yrittäjiä puolueessa että ei kaikki duunareita ole.
Vierailija kirjoitti:
Taasko aloitat? Demarit itse kieltäytyivät tulemasta tähän hallitukseen.
Eikä kieltäytynyt vaan he eivät suostuneet vähävaraisten ja tavallisten duunarien mielipuoliseen kyykyttämiseen minkä persut nielivät mukisematta.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomukselle kapitalistinen talouspolitiikka on demokratian säilyttämistä tärkeämpää.
Eihän kokoomus edes ole markkinatalouden eli kapitalismin puolella. Heille kelpaa varsin hyvin tällainen vasemmistolainen sekatalous. Lisäksi ei demokratialla ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, sillä se on täysin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Oikeistopopulistit käyttävät demokraattista järjestelmää lakkauttaakseen demokratian demokraattisella päätöksenteolla kuten Saksassa 1933.
Ei tällä ole mitään tekemistä oikeistolaisuuden kanssa, ja Saksa vuonna 1933 oli täysin äärivasemmistolaisten sosialistien hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä se on sinusta ja miten se olisi reilua esim. minulle.
No, suomea on periaatteessa rakennettu sosiaalidemokratian pohjalta, sama malli mikä on läntisissä naapurimaissamme. Ja se on reilua monin tavoin ihan kaikille. Aika paljon rikkaita näistä maista tullut tällä yhteiskuntamallilla. Kommunismihöpötys on noloilta oikeistopopulisimia koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeistopopulistit käyttävät demokraattista järjestelmää lakkauttaakseen demokratian demokraattisella päätöksenteolla kuten Saksassa 1933.
Ei tällä ole mitään tekemistä oikeistolaisuuden kanssa, ja Saksa vuonna 1933 oli täysin äärivasemmistolaisten sosialistien hallussa.
Sun tyhmyys on surkuhupaisaa, vaikka persu oletkin 😆😅🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko aloitat? Demarit itse kieltäytyivät tulemasta tähän hallitukseen.
Eikä kieltäytynyt vaan he eivät suostuneet vähävaraisten ja tavallisten duunarien mielipuoliseen kyykyttämiseen minkä persut nielivät mukisematta.
Eli kieltäytyivät osallistumasta hallitusohjelmaan. Se on kieltäytyminen hallitusvastuusta.
Sdp:ssa on huomattu että selvä kommunismi ei ota menestyäkseen ja siksi ovat kuorruttaneet sen myyvämmällä unelmahötöllä. Mutta on siellä pohjalla tosiaan kommunisti.