Viikon ajan viestitelty ja nyt mies pyysi mukaansa mökilleen juhannukseksi. Uskallanko mennä?
Mies vaikuttaa mukavalta vaikka olenkin noviisi meidän kahden suhteen. Kysyi haluanko nähdä töiden jälkeen illalla ennen mökille menoa jos arveluttaa ja mies on yksin juhannuksen ajan mökillä joten muita siellä ei kertomansa perusteella ole ja kaipailee seuraa. Saisin oman huoneen jossa nukkua niin ei tarvitse mikään pakko nukkua sohvalla tai miehen vieressä.
Kommentit (247)
Onkohan Mika päässyt vankilasta lomille?
Onnea matkaan, en lähtisi edes miehenä tuntemattomien mökille.
Korkeintaan jonkun kaverin / kavereiden kanssa vois ehkä harkita (ei siis miehen vaan sinun kavereita). On sitten epätodennäköisempää, että yrittäisi mitään, jos ei ihan psyko ole. Tai ainakin saatte hälytettyä helpommin apua ja pidettyä puolenne. Mut en kyllä itse uskaltaisi lähteä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä tarvitse ees mitään laitonta tapahtua. Riittää että on vaikka tylsää tai rasittavaa. En lähtis.
No tämä, itse olen niin monet kiusalliset treffit kokenut ja sitä pitäisi vielä tunteja kestää! 🙉 Äskettäin yksi "kaveri" mies myös alkoi sekoilemaan kanssani, ja vaikutti ihan psykolta kun yritin nukkua olisi pitänyt saada tunkea ties mihin. Ei ole sen arvoista, että joutuu käydä teurauttamassa kätensä neulalla terveysasemalla.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä psykoottinen ketju. Potentiaalisesti, ja tilastollisesti katsottuna todennäköisesti, kyse on täysin asiallisesta normaalista miehestä. Mutta palstalla hänet on nimetty kaikkien mahdollisten ja vähän mahdottomienkin rikosten tehtailijaksi jonka ensisijainen tavoite on vahingoittaa Ap:tä mahdollisimman paljon.
Kyllä te elätte sairaassa maailmassa.
Tämä. Aivan mielenvikainen perspektiivi tässä ketjussa. Mutta sitä se kai teettää jos käyttää arkensa murhadekkareilla itseään ohjelmoiden.
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan jonkun kaverin / kavereiden kanssa vois ehkä harkita (ei siis miehen vaan sinun kavereita). On sitten epätodennäköisempää, että yrittäisi mitään, jos ei ihan psyko ole. Tai ainakin saatte hälytettyä helpommin apua ja pidettyä puolenne. Mut en kyllä itse uskaltaisi lähteä yksin.
Ja näähän voi tosiaan olla ihan psykoja. Joissain kaveriporukoissa kaikki nussii toisiaan.
Hyvä, että selviydyn edes niistä 10min ensitreffeistä🙉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä psykoottinen ketju. Potentiaalisesti, ja tilastollisesti katsottuna todennäköisesti, kyse on täysin asiallisesta normaalista miehestä. Mutta palstalla hänet on nimetty kaikkien mahdollisten ja vähän mahdottomienkin rikosten tehtailijaksi jonka ensisijainen tavoite on vahingoittaa Ap:tä mahdollisimman paljon.
Kyllä te elätte sairaassa maailmassa.Tämä. Aivan mielenvikainen perspektiivi tässä ketjussa. Mutta sitä se kai teettää jos käyttää arkensa murhadekkareilla itseään ohjelmoiden.
Sinä taas et ole ikinä lähtenyt sieltä hattarastasi missä on vain sinun lapsuudesta asti tuntemat ystävät ja perhe.
Kun kerran olet tuon sortin naikkonen, niin tiedät, ettei lampi soutaen kulu!
Terve, itsesuojelutaitoinen nainen ei muuten menisi tuntemattoman miehen mökille edes porvoossa.
Tuota miestä ei kannata tavata edes juhannuksen jälkeen. Totaalisen asiatonta ja hälyyttävää edes ehdottaa jotain tuollaista, vaikka olisi ihan viaton. Todistaa, ettei ole kaikki palikat suorassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla itselläsi ole mitään juhannussuunnitelmia? Ja mies menee muka yksin mökille juhannuksena? Eikö se ole vähän outoa?
Ei ole suunnitelmia eikä seuraakaan. Olen taas jälleen kerran yksin ilman tekemistä ja kyllä, mies menee yksin mökille ja viettää siellä elämänsä ensimmäisen juhannuksen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mahdollisuus päästä miehen S/M porukan seksileluksi kahlittuna mökin perunakellariin
Palstamammojen mielikuvitus ei enää yllätä, sain tästä kesän parhaimmat naurut xD Ap:ta en suosittele siltikään menemään miehen kanssa mökille ja ensin AINA tavataan deittikumppani julkisella paikalla ihan oman turvallisuuden vuoksi. M38
https://theguyshack.com/wp-content/uploads/2024/08/role-bdsm-cages-in-b…
Mökillä odottaa seksihäkki keskellä muuten tyhjää olohuonetta. Keskellä erämaata kukaan ei kuule huutoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla itselläsi ole mitään juhannussuunnitelmia? Ja mies menee muka yksin mökille juhannuksena? Eikö se ole vähän outoa?
Ei ole suunnitelmia eikä seuraakaan. Olen taas jälleen kerran yksin ilman tekemistä ja kyllä, mies menee yksin mökille ja viettää siellä elämänsä ensimmäisen juhannuksen.
Elämänsä ensimmäisen juhannuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mahdollisuus päästä miehen S/M porukan seksileluksi kahlittuna mökin perunakellariin
Palstamammojen mielikuvitus ei enää yllätä, sain tästä kesän parhaimmat naurut xD Ap:ta en suosittele siltikään menemään miehen kanssa mökille ja ensin AINA tavataan deittikumppani julkisella paikalla ihan oman turvallisuuden vuoksi. M38
Tuo on kuule valitettavasti ihan todellisuutta. Se, että mies mainitsee erillisestä huoneesta ja painottaa turvallisuutta, on yleensä merkki siitä, että hän EI OLE turvallinen. Vähän sama kuin sanoo, ettei lyö naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti vonkaa sinne muitakin, jos joku nappaisi. Mitä tarkoittaa ensimmäisen juhannuksen? Onko muslimi, joka on kääntynyt kristityksi? Vauva? Vapautunut vankilsta, minne joutunut alaikäisenä?
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olis näitä kavereille kans miehiä. Kun nyt kerran tulit mökille niin siinä samallahan se hoituu koko kaverisporukka, ilmanen majotus ja viinatki.
Pari mun tuttua on näitä miehiä. Minua on monesti panostaneet kuvaamaan salaa touhua kun harrastan valokuvausta. Kerran toinen oikein esitteli virittelemään kohdevaloja, että näkyykö näillä kaikki hyvin jos tuolta kuvaat sopivalla putkella lähikuvia. No en ottanu. Sääliksi kävi naiset. Ihan kunnollisia osa. Kun ite on naitu alkaa maanittelu ja painostus, että anna nyt kavereillekki kun ei ne juuri koskaan ole saaneet.
Sulla on todella oksettavia tuttuja 🤢 Kuka katsoo tai harrastaa samoja_naisia 🤮
Melkoinen urpo se mieskin on. Eihän hän voi olla varmaa saako sitä mitä tilaa. Ties millainen epäpantava kotka olisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänsä ensimmäisen juhannuksen?
Mies on ulkomaalainen ja muuttanut muualta Suomeen.