Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut masentuu aurinkoisesta säästä?

Vierailija
25.03.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on liian kova valo, liian paljastava. kaikki näyttää nuhjuiselta ja kuluneelta. lisäksi hirveä homma käydä kolmen koululaisen vaatteet ja kengät läpi, mikä mahtuu ja mikä ei. ja sitten kauppaan...eikä maksa paljon

Vierailija
2/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on uuden alun ja uudestisyntymisen aikaa, eivätkä kaikki jaksa sitä. Tämä siis koskee vanhuuden- tms sairaita ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...masentaa oma saamattomuus, olen siis kamalan väsynyt muka koko ajan. Ehkä ostan vitamiineja apteekista huomenna..

Vierailija
4/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on kamalaa aikaa kun ei ole vielä tottunut siihen piinaavaan valoon. Ei muuta kuin pimennysverhot kiinni ja kesää odottelemaan!

Vierailija
5/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällähän tehdään eniten itsemurhia.

Vierailija
6/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihminen, jota kevät ja kevätaurinko masentaa. En siis nauti keväästä yhtään. Alan elää vasta syksyllä ja pimeällä.

Vierailija
7/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on yli 35 v ja rupsahtanut. Tuntuu että kaupunki on vain täynnä kauniita ja vähäpukeisia naisia joita sitten muijaan kyllästynyt mies voi tiirailla kuola valuen.

Vierailija
8/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä rakastan ottaa aurinkoa rannalla.

Vierailija
9/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ...vieläkin kun menninkäinen yksin tallustaa hän miettii miksi toinen täällä valon lapsi on, ja toinen yötä rakastaa."

Vierailija
10/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks päivä oli jo niin kuuma että meinas itku tulla että alkaako tää jo nyt... tiet pöllyää ja elämä loistaa, vaikka mulla on asiat persiilleen...

Vierailija
11/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en enää ahdistu, vaan nautin suuresti. Liittyy yleiseen mielialaan mielestäni.

Vierailija
12/12 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n herkkyyden kun miltei purskahdin itkuun kun lapsen pyörän avainta ei löytynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan