Tapailisitko ihmistä jos se ei tuntuisi miltään?
Kommentit (15)
En. Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa. Pitää osata olla yksinkin.
Pahimpaan seksin tarpeeseen menettelee.
En. Mutta jatkaisin jos olisi hyvää seuraa vaikka ei heti tulisi ihastumisen tunteita. Oon hidas ihastuja. Mutta se ei kerro mitään siitä kuinka suureksi tunteeksi se voikaan ajan kanssa kehittyä. Älkää siis lähtekö pakoon miehet vaikkei kaikki naiset olisi heti imuttelemassa teitä ekojen tai tokien treffien päätteeksi.
Sopii hyvin seksisuhteeseen, kun ei ole tunteita. Hoidetaan tarpeet ja sillä sipuli.
Tappaisin venäläisen iigorin ja EI tuntuisi missään.
Vierailija kirjoitti:
Sopii hyvin seksisuhteeseen, kun ei ole tunteita. Hoidetaan tarpeet ja sillä sipuli.
Jännä kommentti koska mulla ei ole mitään tarpeita jos ei ole tunteita. Sitten kun vieressä on se kehen on ihastunut niin se tunne kun ei voi pitää näppejään erossa siitä ja tunnelma on niin tiivis että sitä voisi leikata :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kommentti koska mulla ei ole mitään tarpeita jos ei ole tunteita. Sitten kun vieressä on se kehen on ihastunut niin se tunne kun ei voi pitää näppejään erossa siitä ja tunnelma on niin tiivis että sitä voisi leikata :D
Mulla on fyysisiä tarpeita. Voi naitattaa ihan hemmetisti. Siihen ei mitään tunteita tarvita.
Vituttaako mammoja? Itse 30M ja panokumppani 45N. Ni vituttaako?
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako mammoja? Itse 30M ja panokumppani 45N. Ni vituttaako?
Miksi panet häntä jos se ei tunnu miltään?
En. Se olisi väärin toista kohtaan, jos ei edes tykkää. Jotenkin pitää tykätä tai jaksaa.
Kyllä pitää ihmisestä tykätä että voi sänkyynsä päästää. En tajua semmosta jos käytetään toista ihmistä vaan oman masturbaation välineenä.
Joo siis pelkästään kaverina voidaan nähdä.