Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on maksanut aamiaisen Siljalla Hki-Tukholma, niin voiko vain kävellä aamulla buffaan?

Vierailija
15.06.2025 |

Mietin että voiko olla jonoa jos jokaisen nimi etsitään jostain listalta? 

Oon laivassa, mutta en jaksaisi siirtyä respaan kysymään 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä veikkaat miten kävis jos ei tarkistettaisi mitenkään?

Vierailija
2/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme mekään jaksa vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne on jono, jokaisen maksu tarkistetaan, ennen kuin pääsee sisään. Aika nopeasti etenee kyllä. 

Vierailija
4/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne on jono, jokaisen maksu tarkistetaan, ennen kuin pääsee sisään. Aika nopeasti etenee kyllä. 

Näin. Ja varaudu ryysikseen, se on kurjaa buffetaamiaisessa. Jos on varaa, niin mene Tavolataan.

Vierailija
5/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen 56 vuotta syönyt buffeteissa ja lounasravintoloissa maksamatta ja vain kaksi kertaa jäänyt kiinni. Molemmilla sanoin että luulin jo maksaneeni, mutta haen nyt autosta maksukortin. En hakenut vaan karkasin.

Vierailija
6/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varo kiinalaisia!

Vierailija
7/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttyikortissa on merkintä, mitä aterioita matkaan kuuluu tai sitten joku erillinen lipuke.

Vierailija
8/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maihinnousu kortista/hyttiavaimesta tarkistavat aamiaisen. Voi olla aika kova ruuhka näin kesällä. Itse ottanut aina sen erikoisaamiaisen, jos ei kuulunut hyttiin, ettei tarvitse ruuhkassa syödä. Commodorehyttien/Sviittien aamiaista ei saa muuten varattua, en kyllä pelkästään sen vuoksi maksaisi Commodorehytistä/sviitistä, mutta kannattaa kokeilla joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi