Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi matkustelet ulkomaille?

Vierailija
15.06.2025 |

Kotimaassakin riittää nähtävää. Esimerkiksi me käytiin viikko sitten Pelkosenniemellä katsomassa Andy Mccoyn patsasta. Ympäristö sekä lompakko kiittää ettei lähde minnekään kauas. 

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töiden takia.

Älä valehtele. Ladypojujen isojen kullien perässä sinä matkustelet. Eikö edes hävetä!?

Mix hävettäis? My life my rules. No rules!

Vierailija
22/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naapuritkin ja monet kaverini, saan hyviä kuvia someen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kylmä, tylsää, vähän nähtävää. Kolme matkaa jo tänä vuonna takana ja neljättä suunnittelen syksylle. Matkat on elämäni mukavin asia. Ilman niitä voisin yhtälailla jäädä kotiin mököttämään ja alkaa elämään sosiaalituilla. Ei kiinnosta kuluttaa muuten. Ainoa tarpeeni on irtiotot arjesta ja Suomesta säännöllisesti.

Aikanaan jouduin reissaamaan työssäni ja se oli kamalaa. Lomamatkat on ihan toista kuin suhata yhtäkkiä 5 päiväksi Kiinaan tai Intiaan tai Brasiliaan. Jet lag, pitkät työpäivät jne. Seurana työkavereita korkeintaan. Ei kiitos. 

Vierailija
24/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan keskellä loskaa lämpimään ilmastoon ja mukaviin kylpylähoitoihin. 

Vierailija
25/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden talvea karkuun, siihen ei kotimaan matkailu auta kun joka puolella on ihan yhtä hemmetin kylmää ja lumista, mitä vanhemmaksi elän sitä enemmän vihaan kylmyyttä. 

Vierailija
26/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä laita läheskään joka matkalta someen mitään. En matkusta sen takia, että joku muka sitä ihailisi. Omassa tuttavapiirissä kaikki on sen verran varoissaan, että voisivat mainiosti matkustella yhtä paljon kuin minä. Niitä vaan ei kiinnosta niin paljoa kuin minua. Käyttävät rahansa sitten muuhun tai säästävät enemmän. Ei kiinnosta. jokainen tekee omilla rahoillaan, mitä haluaa.

Vierailija
27/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes laita lomakuvia someen, niin tylsää sisältöä kaikkien lomakuvat.

Vierailija
28/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sä katsomassa patsaita. Me ollaan lähdössä Tansanian Serengetiin katsomaan leijonia ja norsuja.

Vierailija
29/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Pelkosenniemi on meiltä yhtä kaukana kuin eräät ulkomaat

Vierailija
30/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden takia erityisesti. Tänään palasin Vietnamista. Mulla ja perheellä on myös kakkosasunto Kaakkois-Aasiassa. Minä en oikein osaa ajatella niin, että on on jotenkin Suomen rajat, joiden sisällä ollaan tai ei olla. 

Vierailija
31/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun mä voin ja haluan.

Vierailija
32/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Pelkosenniemi on meiltä yhtä kaukana kuin eräät ulkomaat

Varsovaan ei ole pk-seudulta montaa kilometriä enempää

Vierailija
33/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kiinnostavalta! Ensi viikolla voitkin tulla katsomaan, kun maalaan taloani ja seurailla sen maalin kuivumista.

Vierailija
34/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aina osan kesälomaa loka-marraskuusvaihteessa jossain lämpimässä, joka auttaa jaksamaan taas jouluun. 

Vierailija
35/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat ulkomailla pidentää mukavasti kesää. Loma toukokuussa ja sitten loppusyyskuusta. 

Vierailija
36/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töiden takia erityisesti. Tänään palasin Vietnamista. Mulla ja perheellä on myös kakkosasunto Kaakkois-Aasiassa. Minä en oikein osaa ajatella niin, että on on jotenkin Suomen rajat, joiden sisällä ollaan tai ei olla. 

Mäkään en tajua miksi rajoittaa itseään noin. Vähän kuin pukeutuisi pelkästään punaiseen väriin tai söisi pelkästään perunasta tehtyjä ruokia. Elämä on paljon kiinnostavampaa kun siinä on vaihtelua.

Vierailija
37/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. En ymmärrä miksi ne ketään kiinnostaisi. Ei muakaan muiden kuvat kiinnosta. Paitsi jos olen ajatellut samaan kohteeseen mennä, niin ehkä sitten.

Vierailija
38/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sä katsomassa patsaita. Me ollaan lähdössä Tansanian Serengetiin katsomaan leijonia ja norsuja.

Noista vaihtoehdoista kyllä. Inäkin valitsisin Pelkosenniemen. No onneksi on muitakin vaihtoehtoja. 

Vierailija
39/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyh, Suomessa ei ole Hgin lisäksi mitään käymisen arvoista paikkaa. Puistattavaa junttikulttuuria, ränsistyvää landea ja takapajuisia moukkia. 

Matkustan ulkomaille töiden vuoksi, huvikseen ja osan vuodesta myös asuakseni 2. kodissani.

n42

Mitä ihmettä Helsinki tarjoaa ulkomaanturisteille? Shoppailumahdollisuudet ovat Suomessa selvästi kuppaisemmat jos vertaa lähes mihin tahansa toiseen maahan, arkkitehtuuri ankeaa, harmaata ja luontonähtävyyksiä siellä ei ainakaan ole. Lappia nyt voi ainakin markkinoida talven ihmemaana jossa pääsee selkeällä säällä näkemään vaikka revontulia. Niitä kun taas moni ei pääse omissa maissaan näkemään. 

Vierailija
40/147 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. En ymmärrä miksi ne ketään kiinnostaisi. Ei muakaan muiden kuvat kiinnosta. Paitsi jos olen ajatellut samaan kohteeseen mennä, niin ehkä sitten.

Kyllä minua kiinnostaa kaikki reissukuvat, kun itsekin tykkään matkustaa. Noista voi katsoa olisiko vaikka seuraavaa kiinnostava matkakohde.