Minkä ikäisenä lopetit matkustamisen siksi, kun olet jo niin vanha?
Kommentit (38)
Oma isä oli 82-vuotias tehdessään viimeiseksi jääneen ulkomaan matkansa, sen reissun jälkeen hänestä tuntui että on liian vanha matkustamaan.
Olen 37, enkä ole vielä liian vanha matkustamaan.
En ole vielä aloittanut ja olen nyt 61. Saa nähdä innostunko.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten vastasit AP:n kysymykseen ?
Jotain 60 tienoilla. Tuntui, että kaikki kohteet oli jo muuttuneet samanlaiseksi joukkoturisitkohteiksi.
En ole aikuisiällä käynyt kuin Tukholmassa ja Tallinnassa eikä kiinnosta pätkääkään. Inhosin jo lapsena matkustamista, vanhempien piti aina päästä johonkin. Suoraan sanottuna pidän matkustelevia ihmisiä vähän yksinkertaisina.
Olen 67, mutta en ole lopettanut, vaikka terveys asettaa rajoituksia. Lentomatkailu vaihtunut bussimatkailuun. Kaukomatkat Pohjoismaihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten vastasit AP:n kysymykseen ?
Ei kai sitä oltu kielletty.
Kaikkialla on nykyään homoja ja pridea. En kestä sitä. Loppu
Ihmiset vähentävät matkustelua kun terveys ja kunto huononevat. Se ei liity ikävuosiin.
Toivottavasti en vielä vuosiin! Olen vasta 65v.
Meillä on 80+v ystäviä ja 90+v sukulaisia jotka vielä reissaavat
Olen 67 v. ja täysin väsynyt matkustamiseen, en jaksaisi enää. Haluaisin lopettaa, mutta koska koti kahdessa maassa, niin pakko vielä jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotain 60 tienoilla. Tuntui, että kaikki kohteet oli jo muuttuneet samanlaiseksi joukkoturisitkohteiksi.
Olet reisssnnut väärissä paikoissa! Mene endikerralla muualke kuinturistirysään.
Itse reissaan/adun reilu 5kk vuodesta ei-turistikohteissa ja näen hyvin vähän ulkkareita
49. Täyttäisin 50 joulukuussa ja ajattelin että matkustaisin Versaillesiin, missä en ole ikinä käynyt. Mutten jaksa enkä uskalla. Ymmärrän että se on loppu nyt. 🙂
Vierailija kirjoitti:
49. Täyttäisin 50 joulukuussa ja ajattelin että matkustaisin Versaillesiin, missä en ole ikinä käynyt. Mutten jaksa enkä uskalla. Ymmärrän että se on loppu nyt. 🙂
Kysyisin alapeukuttajilta että miksi?
Sama
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin matkustaa vielä Italiaan ja Ranskaan, koska en ole koskaan käynyt. Niihin jaksaisin vielä matkustaa, mutta en tätä kaukomatkaa jaksaisi enkä haluaisi enää.
75 ja just ajattelit et tiettyjen terveysongelmien vuoksi olisi stressaavaa jossain turistikohteessa. En kuitenkaan voi sanoa että olen lopettanut matkustamisen. En todellakaan halua massaturistien kohteisiin. Jo ajatus kauhistuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkialla on nykyään homoja ja pridea. En kestä sitä. Loppu
Eli et voi käydä töissäkään?
69 v